Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 wrz 2007, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2007, 22:02
Posty: 42
GG: 7354021
Lokalizacja: Lubartów

Witam!

Znowu zwracam sie do Was o pomoc...
Tym razem chodzi o usuwanie rys z kabiny trucka powstałych po spotkaniu z licznymi gałęziami na naszych drogach:( rysy nie sa głębokie ale w wiekszej liczbie znacznie pogarszaja wyglad...
Chciałbym wiedziec czy sa jakies dobre i sprawdzone sposoby na usuwanie owych...
Słyszałem ze może pomoc specjalna pasta i polerka...ale o porade proszę Was...

Jutro postaram sie rzucic foto...


Tytuł:
Post Wysłano: 10 wrz 2007, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

jeżeli są to małe rysy (płytkie) to można mleczkiem lekkościernym próbować zatrzeć albo pastą. Kupiłem kiedys mleczko lekkościerne od K2
do osobówki i efekty może nie były piorunujące, ale zawsze te kilka rysek mniej :P tymbardziej, ze autko ma 15 wiosen :/ no i oczywiscie lakier lśni jak nówka :P bo działa to prawdopodobnie na tej zasadzie, że ta pasta przepala lakier (regeneruje go) w efekcie zamazując rysy

_________________
NIE-POMPIARZ


Tytuł:
Post Wysłano: 11 wrz 2007, 7:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2006, 12:28
Posty: 106
GG: 12479927
Samochód: MAN TGL 12.240 LX
Lokalizacja: Trzcianka

Ja proponuje przejechac najpierw G3 a później poprawić efekt pastą Tempo :) Tempo kosztuje chyba 8 zł a G3 niecałe 20zł więc myślę że warto spróbowac :) Pozdrawiam!!


Tytuł:
Post Wysłano: 12 wrz 2007, 16:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2007, 22:20
Posty: 88
GG: 6134783
Lokalizacja: Kraków

Nawet czasami sama pasta tempo wystarczy jeśli są to takie powierzchowne ryski, najwyżej kilka razy jej użyć dla lepszego efektu :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 12 wrz 2007, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2006, 21:00
Posty: 12

Cytuj:
to prawdopodobnie na tej zasadzie, że ta pasta przepala lakier (regeneruje go) w efekcie zamazując rysy
hmm po prostu ściera warstwę lakieru, wtedy ukazuje się prawdziwy odcień, a jak by tak robił co tydzień to by sie do żywego lakieru dokopał :lol:
A co do k2 to efekt jest dobry, ale tylko przez 2-3 dni, następnie traci efekt.
Z moich doświadczeń wynika, że w większości przypadków cena jest wprost proporcjonalna do jakości, tak więc dobrze kupić dobrą pastę lekko ścierną + wosk(zabezpiecza lakier, również woda spływa bez większego problemu - koszt 50 zł dobrej marki - 'bedziew' 7zł) ,a wszystko zrobić przy użyciu maszynki polerującej z wodą i efekt może być zaskakujący. Również tlenek ceru jest bardzo dobrą substancją (ala pasta lekkościerna tylko 2 razy lepszy), jednak wymaga dużo pracy (wcierania), jest trudno dostępny i drogi - ok 50-60zł za 250g.

_________________
:)


Tytuł:
Post Wysłano: 12 wrz 2007, 17:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Oglądalem ostatnio program w ktorym byla mowa o twoim problemie takze najlepszy efekt ma polerka mechaniczna , ale na drobne rysy niezle sa wszelkiego rodzaju pasty polerskie ktore nalozysz ręcznie


Tytuł:
Post Wysłano: 13 wrz 2007, 13:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Ja u siebie miałem taki kłopot, że brud wgryzł mi się w lakier(biały) i zrobiłem tak: Pojechałem całe auto papierem wodnym 2000, aż do momentu, gdy lakier się wyrównał, czyli był jednolity odcień i dalej zakupiłem pastę Tempo (6,70 za szt) i znowu objechałem całe auto. Teraz auto nie ma rys i jest białe, a nie pożółkłe. Mankament jest taki, że w jednym miejscu przebija mi inny lakier, ale trzeba się mocno przyjrzeć.

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 30 wrz 2007, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

Wszystkie pasty polerskie ścierają lakier w inny sposób nie zniwelowałyby rys Kwestią jest ich głebokosć te lekkie wystarczy polerować recznie głebsze raczej mechanicznie caly element .Do polerowania całegosamochodu jeśli jest porysowany polecalbym pastę koloryzującą TURTLE WAX.Sprzedawana jest w kilku podstawowych kolorach,niweluje rysy pogłębia odcień i jednoczenie woskuje.Każda taka operacja ściera warstwę lakieru, więc na początek polecałbym sposób chemiczny, gdzie położona a następnie starta pasta wyciąga cząsteczki brudu z lakieru efekt ;lakier jak oryginał.Następnie dopiero pastą ścierną usunąć rysy i nawoskować.Ja do tego celu używam produktu firmy KLEEN FLO p.t bodajże DOUBLE DIAMOND i chyba jedynego na rynku o takich cechach.Poszukajcie na ich stronie naprawde są dobrzy.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 paź 2007, 7:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

Papier ścierny wodny 1500, przetrzeć ale na mokro całą kabinę, kolejnie maszynka do polerowania, pasta tępo i wychodzi jak nowy. Wszyscy lakiernicy w ten sposób polerują samochody. Ważne jest to żeby polerowanie odbywało się cały czas na mokro.

_________________
Dostał funkcje i głupieje...


Tytuł:
Post Wysłano: 27 paź 2007, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 paź 2007, 1:25
Posty: 11

Więc powiem ci tak Daniel_os.( z zawodu jestem lakiernikiem i pracowałem w tym zawodzie 10 lat)
Wiekszośc tych propozycji jest dobra .Patrząc z perspektywy twojego portwela i jakości najlepsze rozwiązanie jest pasta 3G+ pasta tępo ,jeżeli są to rysy powieszchowne możesz przed tą czynnością przematowac je lakko na mokro!!! papierem o granulacji2000 .1500 jest troszeczke za ryzykowne że przedżesz .Oczywiście rozumiem że nie dysponujesz żadną maszyną polerską więc sie troche napocisz używaj waty lub starej flaneli :
Pasta (G3 z farecli) faktycznie jest lekko ścierna ale bez obaw nie wyp.....lisz całego laku do blachy :

Koledzy broni boże nie matujcie auta całego papierem zajedziecie sie żywcem!!!! bez maszyny to samozagłada maszyną zajmuje mi to 2h bez nawet sobie tego nie wyobrażam

Ps:Lakiery jedno składnikowe cyli (Akryle)BIAŁE CZERWONE itd :usówanie zżółknięc i wyblakłości
Najlepsza rada idzie polerowac najtaniej zwykłym mleczkiem ( cif) do garów schodzi wszelka żółc a połysk jest piorunujący;Oczywiście trzeba po zabiegu przeleciec jakimś woskiem (plasmal lub inny)
wszelkich porad odnośnie lakieru udzielam pod nr GG 3039991


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2007, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2007, 20:40
Posty: 28
GG: 0

:arrow: Zdecydowanie przetżyj go pastą TEMPO. Usówa ona wszystkie powieszchowne rysy :D

Przetrzyj, usuwa, powierzchowne. / Łukasz


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2007, 12:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 paź 2007, 19:49
Posty: 39
GG: 6187173
Lokalizacja: Ujście k/Piły

Tak :!: lukas_ masz racje, ja również używam TEMPO na ciężarówke, osobówke czy skuter, i na takie rysy sprawdza się znakomicie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: