Cytuj:
szczerze? powinieneś się cieszyć bo nawet w przypadku markowych opon gwarancja to często fikcja.
A tu dostałeś zwrot kasy
co do procentowego zwrotu vs. zużycie sprawa normalna i zapisana nawet w warunkach gwarancyjnych kazdej nowej opony.
A co do gwarancji to zawsze bawi mnie tekst "reklamacje rozpatrujemy od strzału"
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
z prostego powodu czym producent pewny swojej jakości tym gorzej jest przepchnąć reklamacje. Zauwazyliście , że np przy zimnych nalewkach jak wywali to za drobną opłatą (różnica zużycia) nie dyskutują ale przyjmują reklamacje.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
po prostu jedna kupa jest na sprzedaż a druga do wymian gwarancyjnych. Taka to jakość
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
że już w dniu zakupu z założenia ma wybuchnąć
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
(pomijam wpadki producentów, bo i nawet wiodącym markom się zdarza ale sa to przyznane mniej lub bardziej oficjalnie oraz przede wszystkim krótkie partie). Oczywiście tutaj finał na korzyść kupującego i dobrze. Ale jak zwykle co tanie to drogie: montaże/demontaże, nerwy, awarie i dzięki Bogu bez ofiar co najwyżej lampa i nadkole.
Pękanie od stopy zazwyczaj oznacza wożone ciężko na kiepskiej jakości oponie.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)