Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2019, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2011, 14:31
Posty: 98
GG: 0

Witam wszystkich,
Jeśli temat założyłem w złym miejscu proszę o przeniesienie i z góry przepraszam

Chciałbym prosić was o poradę gdyż myślę, że wy możecie mi powiedzieć na prawdę co o tym myślicie.
Jestem w trakcie realizacji wszystkich potrzebnych uprawnień i pozwoleń aby uzyskać licencję do transportu drogowego.
Już teraz zastanawiam się nad wybraniem odpowiedniej ścieżki.
Zastanawiam się nad tym czy pójść jako przewoźnik w transport chłodniczy i tutaj bardziej jako transport międzynarodowy czy jednak w transport kontenerów lecz bardziej jako transport krajowy plus bliskie kraje Europy południowej.
Jako kierowca miałem kontakt z dwoma wyżej wymienionymi rodzajami transportu.
Dlaczego chciałbym Chłodnią? Uważam, że transport towarów w określonej temperaturze ma dalej sens ze względu na rosnące zapotrzebowanie na produkty spożywcze Tutaj chciałbym jeździć na kraje Europy Południowej, północnej oraz możliwe, że i wschodniej. Co do naczepy to zastanawiałem się nad zakupem chłodni z otwieranym bokiem aby nie być ograniczony do ładunków, które można załadować jedynie od tyłu.
Dlaczego też zastanawiam się nad jazdą z kontenerami? Pracując jako kierowca z naczepą podkontenerową zauważyłem w ostatnim czasie wzrost zapotrzebowania na takie usługi spowodowany większą ilością kontenerów, które do nas przybywają z Azji. Myślę, że tutaj też byłaby szansa.
Tak samo zastanawiam się nad zakupem pojazdu. Czy lepiej jest zakupić ciągnik 3 osiowy czy 2 osiowy? Ciągnik 3 osiowy też ma sens w jeździe pod Chłodnią na kraje Skandynawskie.Chciałbym zakupić taki, który w razie nie powodzenia z jazdą jedną naczepą mógłbym go odrazu podpiąć pod inny rodzaj naczepy. Też zastanawiałem się nad zakupem, zestawu chłodniczego, ciężarówka plus przyczepa. Czy w dzisiejszych czasach to ma sens?
Co do powrotów do domu z trasy zdaje sobie sprawę, że jeżdżąc za granicę chłodnią były by one rzadsze niż jakbym jeździł naczepą kontenerową.
Jakie wy widzicie plusy i minusy jazdy chlodnią a jakie z kontenerem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

_________________
...Chroń mnie Boże przed diabłami w mundurach o zielonym kolorze...


Post Wysłano: 11 gru 2019, 14:34

Trochę w obłokach bujasz, idź tam gdzie masz zapewnioną robotę. Wtedy możesz myśleć jaki zestaw kupić.


Post Wysłano: 11 gru 2019, 16:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Trochę w obłokach bujasz, idź tam gdzie masz zapewnioną robotę. Wtedy możesz myśleć jaki zestaw kupić.
Zapomniał napisać, że chodzi o ETS...

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 11 gru 2019, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Co te ludzie się tak pchają w te Tiry. Przecież nie czarujmy się, jakiegoś miodku tu przecież nima (chyba, że ja o czymś nie wiem :D), z kierowcami wiadomo jak jest.

Ja osobiście wziął bym zestaw 4 osie, i czyczepe conajmniej ze 4 osie, z wymiennym nadwoziem, co by raz kontenerek, raz parówki powozić. Serio, to się nazywa transport kombinowany :wink: .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 11 gru 2019, 17:57

Weź wannę to tam wszystko Ci wsypią, parówki, komputery co zechcesz. Kolejki na rozładunku Cię nie obchodzą, kiper w górę i bajka.


Post Wysłano: 11 gru 2019, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A jak nie będą chcieli rozładować to się mówi: "rozładować to ja się mogę sam, i to bardzo szybko, tam gdzie stoję " :wink: .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 11 gru 2019, 20:38
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1893
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Cytuj:
Cytuj:
Trochę w obłokach bujasz, idź tam gdzie masz zapewnioną robotę. Wtedy możesz myśleć jaki zestaw kupić.
Zapomniał napisać, że chodzi o ETS...
jak tak to frigo - więcej opcji tuningu

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 12 gru 2019, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lip 2019, 23:27
Posty: 46

Kolego Zdichu nie chcę się czepiać ale żeby robić licencję to trzeba już mieć auto. Chyba że jest tak jak koledzy piszą to się dzieje w ETS to może tam można robić wcześniej. A wracając do twoich pytań to podobno przyszłościowy to jest jeszcze transport cysternami. I gabaryty bo wiatraki u nas będą stawiali. Plandeki tez bym nie skreślał. W sumie to weź 5 naczep będziesz mega elastyczny. Nikt cię nie zaskoczy, przewieziesz wszystko


Post Wysłano: 12 gru 2019, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Jak 5 naczep to do Australii.
Tylko tam wszystko "do góry nogami" :(

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 12 gru 2019, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Pewnie wszystko pasami muszą spinać, bo u nasz to wiadomo, do góry nie poleci.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 13 gru 2019, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2011, 14:31
Posty: 98
GG: 0

Cytuj:
Kolego Zdichu nie chcę się czepiać ale żeby robić licencję to trzeba już mieć auto. Chyba że jest tak jak koledzy piszą to się dzieje w ETS to może tam można robić wcześniej. A wracając do twoich pytań to podobno przyszłościowy to jest jeszcze transport cysternami. I gabaryty bo wiatraki u nas będą stawiali. Plandeki tez bym nie skreślał. W sumie to weź 5 naczep będziesz mega elastyczny. Nikt cię nie zaskoczy, przewieziesz wszystko
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, te bardziej konkretne oraz te mniej. Co do cystern, wiatraków to nie brałem tego pod uwagę gdyż nigdy z tym nie miałem kontaktu. A do chłodni i kontenerów to kontakt z tym miałem oraz też miałbym robotę na tych naczepach. Dlatego tylko to brałem pod uwagę.

_________________
...Chroń mnie Boże przed diabłami w mundurach o zielonym kolorze...


Ostatnio zmieniony 16 gru 2019, 12:17 przez Zdzihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 15 gru 2019, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1308
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Jak na szofera, to wyjątkowo mało wiesz o transporcie, zważywszy że myślisz o pójściu na swoje :lol: .

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: