wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Renault Magnum
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69
Strona 5 z 29

Autor:  ...:::Eurotrucker:::... [ 05 kwie 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

A to prawda że przy ostrym hamowaniu kabina może się wychylić w przód nawet do 0,5m? Tak słyszałem ale wątpię. A jeszcze gdzieś indziej słyszłem że nawet do 1m. Jak jest z tą kabiną?

Autor:  Tomek-88 [ 05 kwie 2007, 16:43 ]
Tytuł: 

:D :D :D przy hamowaniu to sila ciazenia sprawia ze przednie poduszki osiadają no a tylnie sie podniosą tyle co im amortyzator pozwoli. Metr to ona sie nie wychyli :)

Autor:  Piotrek 92 [ 05 kwie 2007, 19:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Very Happy Very Happy Very Happy przy hamowaniu to sila ciazenia sprawia ze przednie poduszki osiadają no a tylnie sie podniosą tyle co im amortyzator pozwoli. Metr to ona sie nie wychyli Smile
Racja co najwyżej kilka centymetrów :wink:
Gdyby sie wychylilo 0,5-1 m to kabina byla by pod takim kątem przychylona do przodu ,że kierowca by byl na szybie :roll:

Autor:  konstruktor [ 23 maja 2007, 7:09 ]
Tytuł: 

:x[img] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d9 ... 4edba.html
[/img] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4 ... f9f7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abd ... 4aba8.html
Oto Renault Magnum Vega

Autor:  stoszek [ 07 cze 2007, 8:31 ]
Tytuł: 

Obrazek
Obrazek
Obrazek
z dysku jakby co

Autor:  skoczek69 [ 14 cze 2007, 19:37 ]
Tytuł: 

Łukasz2212 uzyj opcji szukaj :idea: , to nie boli :wink:
molek na forum jest odpowiedni dział który służy do tego by się przedstawić ... :idea: viewtopic.php?t=7&start=560

A teraz kilka fotek fajnych magnumek:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Magnum jako tractorpuller:
Obrazek
I perełka :)
ObrazekObrazek
większość zdjęć pochodzi z http://www.v8power.nl/
a reszta niestety niewiem skąd :wink:

Autor:  youngtruckdriver [ 20 cze 2007, 16:00 ]
Tytuł: 

ja jechalem nowa magnumka jako pasazer do holandii. mielismy zapieta naczepe chlodni 23t na naczepie i nie redukowal kierowca o wiecej niz pol biegu. magnumka ma silnik dxi480. full wypass. kabina fajnie sie kolysze przy hamowaniu z gorek. chcialbym taka jezdzic:)

Autor:  DTZ [ 21 cze 2007, 12:53 ]
Tytuł: 

wczoraj mialem okazje sie taka przejechac jako pasazer(na stopa),nigdy wczesniej nie jechalem magnumka i nie podobala mi sie wcale... :/ ale to co zobaczylem wczoraj...Boze,cudo, kabina wielka jak moj pokoj normalnie...chyba sie zakochalem :shock: nigdy wiecej nie powiem zlego slowa o trucku dopoki sie nim nie przejade.. :oops: w zyciu sie nie spodziewalem ze cos takiego powiem o magnum..to jest poprostu swietne :!: jak jechalem to myslalem czy niejechac z kierowca do gdanska,bo dzisiajmial wracac :lol:

Autor:  Iveco [ 27 cze 2007, 23:51 ]
Tytuł: 

http://shrani.si/files/1444451img12tq5.jpg
http://shrani.si/files/c2677fe5cf12tq8.jpg
http://shrani.si/files/picture10212tqd.jpg

Autor:  Bald [ 28 cze 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Bald napisał:
duże schowki

Mój znajomy jeździ Integralem i narzeka, że schowki są za małe i nie tylko od niego to słyszałem.
Kolego napisałem "duże schowki", czyli nie małe, ale wcale nie twierdze, że inne trucki nie mają jeszcze większych schowków. Ale kabiny to już na pewno nie ma przestronniejszej od Magnum, przynajmniej takiej nie widziałem, a miałem okazje jeździć m. in. Actrosem, Daf'em XF, Volvo FH, EuroTech'em, Majorką i paroma innymi. A czy któryś z nich ma większe schowki? Nie wiem, bo nie mierzyłem.

Autor:  chichita [ 08 lip 2007, 19:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Popatrz kolego na sam tunel w Iveco - czy to ma być ta przestronność???
Tunel który ma góra 14 cm wpływa bardziej na uzytecznosc, ekonomie kabiny. Ja napisze tak. Jesli chodzi o wielkosc kabiny Renault plasuje sie ze swoimi 8 m3 nizej niz Daf xf95 który ma 12 m3. Teraz co wyszedł nowy Daf xf105 metrów pewnie tez przybyło. kabina Magnum nie jest najbardziej przestronna ale rozwiazania w niej zastosowane które maja ułatwiac codzienny odpoczynek stawiaja ja wysoko wsrod konkurencji.

Autor:  eRKaZet [ 08 lip 2007, 19:19 ]
Tytuł: 

Gdzieś w temacie o XF105 ktoś napisał, że do kabiny XFa 105 SSC włozono kabinę Magnum, która się zmieściła.

Autor:  chichita [ 08 lip 2007, 19:48 ]
Tytuł: 

No Holendrzy tego dokonali. Wiec co do objetosci kabiny Magnum mozna sie kłocic ale nikt nie zarzuci jej braku funkcjonalnosci. :wink:

Autor:  ciezarowka [ 27 lip 2007, 11:43 ]
Tytuł: 

Nigdy nie lubiłem pojazdów Renault MAGNUM okazuje ze ludzkie upodobania są zmienne. Coraz bardziej mi się podoba ten pojazd. Kabina MAGNUM nie wejdzie do kabiny 105. Ponieważ mają identyczną szerokość zewnętrzną. Teraz Magnum jest w wersji limitowanej VEGA.

Autor:  Bald [ 27 lip 2007, 19:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kabina MAGNUM nie wejdzie do kabiny 105
Też wydaje mi się to niemożliwe. Nie wiem jaka jest kubatura obu kabin, ale być może chodziło o to, że 105 SSC ma taką objętość w środku jak cała kabina Renault, bo do środka to weszłaby może kabina, ale od Premium... Distribution :wink:

Autor:  eRKaZet [ 27 lip 2007, 19:04 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale być może chodziło o to, że 105 SSC ma taką objętość w środku jak cała kabina Renault
Tak, dokładnie oto mi chodziło.

Autor:  ciezarowka [ 29 lip 2007, 12:11 ]
Tytuł: 

Wiec Kolego przed napisanie postu i wstawieniem go na WC sprawdzi, co napisałeś i zobacz czy to jest6 w jakimś stopniu realne a potem wstaw go. A co do pojazdów RENAULT MAGNUM uznałem i sprawdziłem, że to już nie pierwsze modele, które były znacznie awaryjne do pojazdów innych marek i do mniejszego modelu MAJOR. Teraz pojazdy MAGNUM to bardzo doskonała ciężarówka nieodbiegająca niczym od innych marek a w szczególności z silnikiem 500 konnym, a stylistycznie przypomina mi pojazdy amerykańskie bez noska i to ewenement stylistyczny na skale światową.

Autor:  KING [ 30 lip 2007, 16:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co do wad to muszę wskazać dość dużą mase własna ciągnika(o ile dobrze pamietam to było to ok 8,2 tony) co w porównaniu do 6,5 Premiumki daję dużą różnice w ładowności zestawu.
Wydaje mi się, że waga 8,2 tony to zbyt dużo dla MAGNUM-ki!!
Czy jest możliwe aby ten ciągnik tyle ważył?
Z tego co mi wiadomo to MAGNUM-ki ważą nieco ponad 7 ton??!!

Autor:  bosman [ 30 lip 2007, 17:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytuj:
Co do wad to muszę wskazać dość dużą mase własna ciągnika(o ile dobrze pamietam to było to ok 8,2 tony) co w porównaniu do 6,5 Premiumki daję dużą różnice w ładowności zestawu.
Wydaje mi się, że waga 8,2 tony to zbyt dużo dla MAGNUM-ki!!
Czy jest możliwe aby ten ciągnik tyle ważył?
Z tego co mi wiadomo to MAGNUM-ki ważą nieco ponad 7 ton??!!
Owszem kolego Magnum AE385 ważyło ok 8,5tony z duzym zbiornikiem stalowym paliwa 560L i przystawką, kompresorem GHH CS-80 i osprzętem kompresora i podstawą pod kompresor.
Więc na sucho ważyła Magnumka ok. 8,2tony.
Prawdą jest, że Magnum E-tech z 2001roku i aluminiowym zbiornikiem waży ok 7,5tony.
Dla porównania Premium Route 385 w niskiej budzie, aluminiowe felgi, zbiornik aluminiowy 400L, z lekkim mostem i na kapciach 60 waży 6,1tony.

Autor:  Stanko [ 30 lip 2007, 20:17 ]
Tytuł: 

Wg mnie Magnum to bardzo innowacyjny ciągnik siodłowy. Środek całkiem komfortowy. Charakterystyczny płaski przód. Jest on bardzo ładny. Lubię tą maszynę.

Strona 5 z 29 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/