Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2741
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Bo te zloty w środku tygodni powinni robić a nie w weekend jak każdy przewoźnik ma pełną bazę (do roboty)
Fajnie bylo popatrzeć na kilka "nowości" w kategorii Jelcze. Miejsce trochę ciasne ale ogólnie git
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Muszą chłopcy trochę jeszcze lepszych autek powyciągać z podwórek
Może krótko byłem, ale jestem zadowolony.
Korni
Keto?
Szanuję, ja nie umiem, próbowałem ale to nie dla mnie.
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Po prostu lubię boczek, a że wędzarnia w okolicy ma pierwszoligowy towar (Mihu i Dies trochę testowali), to w lodówce jest zawsze
Ja "diety" jako takiej nie mam w ogóle, a słodyczy jem więcej niż bym chciał.
A ja się nie wybrałem. Rano wymiana opon, później szybki kursik z kruszywem, a na koniec dnia stwierdziłem że najwyższa pora zacząć ogarniać "ogródek" koło domu. A raczej to co ma być ogródkiem.
Skrzynia geartronic w chińczyku, 2003 rok, dobre to? Ktoś coś wie co to za wynalazek?
Geartronic to protoplasta I-shift. Ale jak to się sprawuje to nie wiem. Myślę że warto dowiedzieć się czy gdziekolwiek są do tego części i czy znajdziesz jakiegokolwiek speca który będzie potrafił to naprawić.
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 518
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Z 15 lat temu jeździłem trochę autem kolegi z tą skrzynią .Całkiem fajnie się sprawowała ale po przekroczeniu miliona zaczęły się schody z wybierakiem .Z tego co pamiętam to nikt nie chciał dać gwarancji na naprawę i skończyło się na przeróbce na manual .Wymiana tylko wybieraka , dorobienie pedału sprzęgła z układem i zmiany w komputerze .
Z 15 lat temu jeździłem trochę autem kolegi z tą skrzynią .Całkiem fajnie się sprawowała ale po przekroczeniu miliona zaczęły się schody z wybierakiem .Z tego co pamiętam to nikt nie chciał dać gwarancji na naprawę i skończyło się na przeróbce na manual .Wymiana tylko wybieraka , dorobienie pedału sprzęgła z układem i zmiany w komputerze .
Jeeezu żeby to było w Scani NG takie proste to już bym namawiał szefa, aby graty zamawiał do montażu sprzęgła.
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1379
Lokalizacja: BIA
Gdyby ktoś zastanawiał się nad zakupem opon Giti do naczepy, to polecam. Stosunkowo tanie opony, majkeloodporne, przetestowane
12 tygodni jazdy, mięsa jeszcze na dobry rok. Gdyby nie ci złodzieje zza Odry, kazali zmienić Że niby taka opona stwarza zagrożenie czy coś tam nie wiem ...
_________________ Hello boss! Majkel... Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
Żeby tak skatować oponę to chyba na 10 razy celował w tą rajkę, 10 razy skakając po ostrym jak brzytwa krawężniku.
No ale coś trzeba powiedzieć, a przecież zawodowy kierowca na pewno nie powie że "nie umiem jeździć i jestem głupim niściorzem".
Giti są spoko. Teraz testujemy Black Lion.
Ostatnio zdjąłem po ok roku, mniej więcej 50 tys. km GoodYear z osi prowadzącej, dojechane na maxa. Muszę dokładnie sprawdzić kiedy były zakładane i ile przyjechały, ale ogólnie jestem rozczarowany, nawet pomimo bardzo trudnych warunków.
Bardzo jestem ciekaw co pokażą na tym aucie Black liony, bo na innym aucie jeżdżą pół roku i jest całkiem spoko.
Użytkownicy przeglądający to forum: kamilkm111 i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę