wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://wagaciezka.com/ |
|
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375 |
Strona 2752 z 3556 |
Autor: | Bauer [ 02 sty 2020, 10:20 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Czemu nikt nie wspomniał o tym, że teraz skończy się jazda ze spodniami na kant i koszuli z pulowerkiem na wierzchu. Już nie będzie ekipy do cofania co Ci ruch zablokuje. ![]() Żarty, żartami, ale nie ma co ukrywać. Ze spokojnej i ciepłej roboty, przechodzisz do dżungli. Bo teraz będziesz musiał sobie radzić sam, bez zaplecza jak w MPK. Jedynie kontakt z ludźmi trochę mniejszy. Choć nie wiem czy więcej buraków nie spotyka się w biurach i magazynach, niż w autobusie MPK. Nowy Rok nowy Erkuś. ![]() |
Autor: | Długi [ 02 sty 2020, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Te "codziennie w domu" to tak nie szalej... Niby będziesz, ale co z tego jak grafik Ci ułoży jakiś zawodowiec i wyjdzie Ci 9h przy wyjściu z pracy.... A gdzie tu dojazd, zjeść, umyć się i poklepać starą po pupie... Trzymaj się tego MPK a do biedronki sobie jeździj w dni wolne i inne tego typu. Zawsze dorobisz. |
Autor: | eRKaZet [ 02 sty 2020, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Szczerze, to mam dość już ich wymagań, tzn. krawatu, białej koszuli i spodni w odpowiednim kolorze. Ze względu na cięcia wydatków przez miasto (w tym roku nie zorganizowano np. miejskiego Sylwestra) będzie coraz gorzej, wymyślili, że na niektórych liniach kierowca pierwszej zmiany jeżdżą przegubem, a na drugiej zmianie po zrobieniu jednego kółka robią podmianę z przeguba na standardowy autobus 12 metrowy. Trafi się kilka takich popołudniowych zmian i mniej zarobię - za jazdę długim płacą złotówkę brutto za każdą godzinę. Inna sprawa, masa wymagań. Organizator komunikacji miejskiej w Olsztynie, ZDZiT wymaga od MPK i prywatnej firmy odpowiednich autobusów, a od kierowców np. konkretnego ubioru. Za wszelkie odchyłki od normy kara - za brak krawata w sezonie 25 złotych, za brak numerka służbowego 20 złotych, a lista kar ma chyba ze 3 strony. Nigdy nie miałem z tym problemu, wystarczy się pilnować. Ale ile można jeździć od słupka do słupka, po kilku latach zaczyna się nudzić. Gdy zaczynałem jazdę, a było to zaledwie w 2015 roku pasażerowie byli mniej roszczeniowi i milsi. Mają coraz więcej pretensji i są coraz bardziej chamscy. Przykładów mam tyle, że mógłbym książkę napisać, ale nie chcę Was tu zanudzać. W dystrybucji czy jeździe na własne potrzeby chamstwa i buraków na pewno będzie mniej niż na autobusach. Na różne atrakcje typu ograniczenia tonażowe, niskie wiadukty itp. jestem przygotowany, sporo swego czasu jeździłem na prawym fotelu z tatą czy wujkami i wiem, czego można się spodziewać. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 02 sty 2020, 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Wszystko trzeba przeżyć na własnej skórze, więc powodzenia i jak najmniej rozczarowań. |
Autor: | kalumet [ 02 sty 2020, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Poszukaj roboty na przerzutach między magazynowych Są różne roboty, ala je trafiłem niby po 12h Nocka wychodziła około 10h Dniówka około 11h z czego na obu zmianach jazdy było po 4h, reszta leżenie Kasa często lepsza niż w biedrze |
Autor: | adam81 [ 02 sty 2020, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jeśli myślisz że na Biedronce nie ma kar , to się mylisz. Brak kamizelki 100. Spóznienie do roboty 200. Spinanie się bez dokumentów też chyba 100 i tak dalej. Co do jakiś napraw. To przy naczepach praktycznie nic nie robimy. Jak na centrum ciś się s....li do do parku sztywnych. A w trasie dzwonisz do ewt , lub tej firmy co tam ma kontrakt podpisany i oni mają przyjechać. Wiadomo opony sam nie wymienisz bo nie masz zapas. Ale jak nie chcesz czekać 3 godziny na serwis a jest awaria do ogarnięcia i jesteś chętny to naprawiasz i zjeżdzasz na dc i do parku sztywnych. Ale jak nie naprawisz to poprostu czekasz na serwis. Co do ludzi na sklepach to ta sama sytuacja jak w MPK. Z tendencją tylko na gorzej. Ogólnie temat pracy na dystrybucji to temat rzeka. A biedronka to już wogóle. Niby jedna sieć a każde DC żyje swoim życiem. Mam porównanie Rudy z Sosnowcem i Sieradzem. Poczytaj sobie temat firmy z Lubartowa czy jakoś tak. Tam chłopaki pisali o biedronce w Lubartowie jakie realia tam były. Na twoim miejscu daj sobie spokój z tą biedronką co najmniej na rok. Niech się rozkręcą. Magazyn się wyrobi, planowanie nauczy roboty. Przez pierwszy rok nowe centrum nie podlega pod żadne statystyki wydajności a potem dopiero zaczyna się zabawa. A po drugie po roku będziesz mniej więcej wiedział który przewożnik co oferuje. Bo na początku to same uch i achy. U mnie jest 5 przewozników i u każdego jest inna robota. I to w płacy , ilości pracy i podejścia do pracownika. A przechodzenie z firmy do firmy też nie jest takie proste. Powodzenia w szukaniu pracy. Jeszcze jedno co do napraw przy ciągnikach to zależy od firmy. Ale raczej nic prócz żarówek ,płynów , sprzątania nic nie robisz. Choć u mnie w firmie są tacy , którym wymiana żarówki sprawia kłopot. A w razie pytania dlaczego nie wymieniłeś. Pada odpowiedz mi świeciła ![]() |
Autor: | toX [ 02 sty 2020, 16:12 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Witam, czy miał ktoś z forumowiczów styczność z pracą na ciężkim autotransporterze ? Jakieś opinie, doświadczenia ? Może ktoś z rodziny, znajomych jeździ ? P.S. Szczęśliwego Nowego Roku ![]() |
Autor: | Lukassz [ 02 sty 2020, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Witam, czy miał ktoś z forumowiczów styczność z pracą na ciężkim autotransporterze ? Jakieś opinie, doświadczenia ? Może ktoś z rodziny, znajomych jeździ ?
Raz wjeżdżałem na górny pokład autotransportera, na pewno uważałbym, żeby nie spaść z przodu P.S. Szczęśliwego Nowego Roku ![]() ![]() |
Autor: | toX [ 02 sty 2020, 20:00 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Lukaszz dziękuję za odpowiedź, ale pisząc ciężki miałem na myśli, taki przystosowany do transportu ciężarówek ![]() |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 02 sty 2020, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
A nie pytasz o ten ciężki autotransporter z myślą o Retos-ie ze Skoczowa i ich ogłoszeniu przypadkiem ![]() ![]() |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 02 sty 2020, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Lukaszz dziękuję za odpowiedź, ale pisząc ciężki miałem na myśli, taki przystosowany do transportu ciężarówek
Mój kolega jeździ, nawet kilka razy byłem z nim w podwójnej i skakania przy tym co nie miara i ustawiania pokładów , mierzenia a wbrew pozorom czas na załadunek ograniczony bo jak za długo to wypad z placu... Do tego każdy klamot do oglądnięcia czy wszystko jest na swoim miejscu.![]() Walory akustyczne i zamiatanie ogonem swoją drogą... |
Autor: | toX [ 02 sty 2020, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
jumas akurat chodzi o pracę w innej firmie. Grzesiek_KBR czas ograniczony ? Czyli plus/minus ile ? Mierzenie to rozumiem, że tu chodzi o wysokość? Co do "miotania" to zdaje sobie sprawę z tego, skoro w większości ładunek jest na przyczepie. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 02 sty 2020, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
jumas akurat chodzi o pracę w innej firmie.
W Volvo Gent to było chyba 2,5 albo 3 h od wjazdu na plac. Mierzenie to wysokość i długość bo wystarczy podwozie z długim rozstawem osi i jest lipa.
Grzesiek_KBR czas ograniczony ? Czyli plus/minus ile ? Mierzenie to rozumiem, że tu chodzi o wysokość? Co do "miotania" to zdaje sobie sprawę z tego, skoro w większości ładunek jest na przyczepie. |
Autor: | Rossi [ 03 sty 2020, 1:49 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Przy załadunku nowych samochodów to i tak masz je tak dobrane żeby w miarę pasowało. Cuda to się zaczynają przy używanych i ich zbieraniu w różnych miejscach. Przekroczone wysokości to chleb powszedni. |
Autor: | zzx [ 03 sty 2020, 6:11 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
firmy wożące ciężarówki maja zezwolenie na gabaryt 4,30 albo 4,40. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 03 sty 2020, 7:28 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Przy załadunku nowych samochodów to i tak masz je tak dobrane żeby w miarę pasowało. Cuda to się zaczynają przy używanych i ich zbieraniu w różnych miejscach. Przekroczone wysokości to chleb powszedni.
No nie do końca bo akurat wtedy co byłem to miała jechać długa rama i dwa ciągniki. Nie przeszedł by ten numer.
Cytuj:
firmy wożące ciężarówki maja zezwolenie na gabaryt 4,30 albo 4,40.
Zależy jakie mają dokładnie to zezwolenie, w większości to 4,20. Druga sprawa że możesz mieć zezwolenie i pomimo np. wyrobienia się w długości dostaniesz sztraf za rozsunięty dyszel.
|
Autor: | Luka [ 03 sty 2020, 8:06 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
https://swiatmotocykli.pl/motocykle/zmi ... -sprawdzi/ Ktoś ostatnio pytał o zostawienie sobie starej tablicy. Może niech ten Lanos postoi jak tablica jest z jakiegoś powodu ważna, a nuż wprowadzą to w tym roku ![]() |
Autor: | PrzemoBTC [ 03 sty 2020, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jest na YT na kanale Achtung Kontrolle filmik jak zatrzymują DeRooya. Od razu wiadomo że jest źle, kierowca też od razu wie, że ma dzwonić do firmy o przeładunek. Wiózł 4 Dafy jak dobrze pamietam. Z tym że DeRooy ma własne wynalazki, niestandardowe podwozia do przewozu aut. https://youtu.be/kdNQFEyxODg |
Autor: | chodko [ 03 sty 2020, 16:34 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cześć ktoś może zna te okolice, potrzebuję pojechać dużym z Wysokie Mazowieckie droga 678 w stronę Białegostoku do Roszki Wodźki i 681 do Łap .Według https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 34632&z=12 jest tam 10 t.Lub inna droga z Ostrowi do Łap ? |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 03 sty 2020, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Jest na YT na kanale Achtung Kontrolle filmik jak zatrzymują DeRooya. Od razu wiadomo że jest źle, kierowca też od razu wie, że ma dzwonić do firmy o przeładunek. Wiózł 4 Dafy jak dobrze pamietam. Z tym że DeRooy ma własne wynalazki, niestandardowe podwozia do przewozu aut.
Tyle że ich wynalazki są z alu więc wagowo i tak mają przewagę, takie Rolfo Gemini waży ok 23t na pusto.
https://youtu.be/kdNQFEyxODg |
Strona 2752 z 3556 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |