[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2751
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 2751 z 3556

Autor:  PrzemoBTC [ 01 sty 2020, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

I sponsora tytularnego zespołu F1.
Teraz tylko czekać aż Kimi zaimprezuje za mocno 😂

Autor:  Sebastian_92 [ 01 sty 2020, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

tak wrócę jeszcze do tego spalania, poświąteczne kursiki, 1,5tys km średnio 27,5l/100km okolice wawy-śląsk 2t, powrót pusto średnia 24,5, później 3miasto tez 2t powrót do lodzi 24,5t i coś tam jeszcze w sumie wiekszość łądunków to max 5t, jazda tylko kraj średnio okolice 26-28l/100km więc jak wy robicie te spalania poniżej 25l :> jazda max 85km/h zazwyczaj 82

Autor:  Użytkownik usunięty [ 01 sty 2020, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

W sumie to trzeba by się zastanowić jak osiągnąć taka średnia przy tym tonazu jadąc po prostej :D No chyba , że jechałeś pod wiatr , albo twoja maszyna ma dziurawy bak :mrgreen:

Autor:  Mihu [ 01 sty 2020, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Samo się robi. Ostatni tydzień przed Świętami. Jazda z przesylkami. Między 2 a 5 ton. Trochę kraju wzdłuż S3 i A4 i Niemcy na północ od A2. Generalnie po płaskim.

Obrazek Obrazek

Zaniża o jakieś 0.6-0.7l.

Autor:  Lukassz [ 01 sty 2020, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ja myślałem, że perpetuum mobile to tylko legenda, a on istnieje naprawdę :O

Autor:  eRKaZet [ 01 sty 2020, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Gratulacje i powodzenia :) z backgroundem ktory juz masz dzięki zainteresowaniu juz jesteś lepszy niz wiekszość świeżaków z przypadku co nie znają choćby czasu pracy :)
Dzięki. W sumie pierwszy raz ciężarówką przejechałem się mając mniej więcej rok, później regularnie w miarę możliwości pchałem się do kabiny na prawy fotel i jakoś tak zostało.

Pytanie do właścicieli firm transportowych. Stwierdziłem, że pora na zmiany i chcę zmienić autobus na ciężarówkę. Jak się zapatrujecie na potencjalnego pracownika w takiej sytuacji jak ja? Mam 4,5 roku doświadczenia na autobusach, w tym czasie przejechałem ponad 120 tys. km, różnymi wynalazkami, od najmniejszych 8 metrowych, przez 10, 12 metrowe do najtrudniejszych 15 metrówek i obecnie od ponad roku jeżdżę na stałe na 18m przegubach. Mam czyste konto pod względem uszkodzeń czy kolizji, a obycie z masą i gabarytami już jest. Czas pracy ogarniam, mocowanie ładunków, itp. także, są szanse na normalną firmę czy w oczach potencjalnego pracodawcy jestem na równi z kimś, kto także zrobił PJ kat. C i C+E, ale do tej pory miał tylko lejce na osobówki?

Autor:  Luka [ 01 sty 2020, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nie wspomniałeś, czy umiesz cofać, czy musi przyjeżdżać kierowanie ruchem, żebyś wycofał :mrgreen:
Pytasz a wiesz. Zostaje ci jedynie ogarnięcie procedur, papierów, na co zwracać uwagę przy załadunkach i rozładunkach. Każda praca i każda firma ma trochę inaczej, choć pewnie wspólny mianownik się znajdzie. Jak resztę masz opanowaną, to opanować tylko ten wycinek tego fachu to nie powinien być żaden problem.

Autor:  eRKaZet [ 01 sty 2020, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Pytam z ciekawości, jak zapatrują się szefowie z tego forum :wink: . A słyszałem już od znajomego, że mimo 10 lat stażu na autobusach właściciel firmy kręcił nosem, bo nie miał doświadczenia na ciężarówkach.

Nie mi to oceniać, ale na egzaminie na C+E zrobiłem łuk oraz wjazd prostopadły do garażu na prawe lustro, więc chyba umiem :mrgreen: .

Autor:  Tomaszek [ 01 sty 2020, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

No jak moze ten przyszły kierowca miał ten staż ale na starym autosanie h9 to wiadomo, że nijak ma się to do zestawu... No ale powozić po Olsztynie 18stoma metrami to jednak nie ma porównania. Tak mi się wydaje :roll:

Autor:  eRKaZet [ 01 sty 2020, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Kierowca z mojej firmy. Zrobił prawie jednocześnie kat. C, D i E, ale wylądował w MPK. Przepracował 10 lat, z czego prawie 8 na przegubach i na rozmowie kwalifikacyjnej usłyszał, że jest traktowany tak samo jak ktoś, kto wczoraj zrobił C+E, do tej pory jeżdżąc tylko osobówkami.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 01 sty 2020, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jakoś się chłopu nie dziwię :mrgreen:
Kiedyś jak zlikwidowali w Bytomiu MPK to przyszło do mojej firmy 2 typów co jeździli ze 20 lat autobusami po mieście.Obydwaj sprawiali wrażenie jakby nigdy wcześniej nie jeździli czymś większym od Poloneza , nie mówiąc już o tym , że biegi zmieniali jak w Ikarusie ( gaz opór i do odcięcia :lol: ) .Pojechali w podwójnej to w praktycznie nowym koniu po jednej trasie spalili sprzęgło , plus taki , że szefo kolejne fury brał już w automacie :P Co prawda po jakimś czasie nawet się nauczyli jeździć.

Autor:  Tomaszek [ 01 sty 2020, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

9zł To juz chyba zależy od wyobraźni posiadaczy prawa jazdy :lol: ale trzeba przyznać dobrzy agenci XD

Autor:  SS [ 01 sty 2020, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Widzę problem gdzie indziej. Jazda w MPK to stałe trasy objeżdżone przed wpuszczeniem tam autobusów, żadnych zakazów tonażowych, wiaduktów i tym podobnych niespodzianek.
Orientacja w terenie to kolejny problem, w MPK kilkadziesiąt lini po mieście przez lata
pracy znane jak własna kieszeń, w transporcie towarów jazda często po całej Europie szukanie firm, adresów,
bram wjazdowych i inne takie przyjemności.
Dlatego nie dziwi mnie podejście przewoźników do takich kandydatów na kierowców.

Autor:  zzx [ 01 sty 2020, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

po przesiadce z autobusu do ciężarówki ważne są jeszcze wysokość zestawu oraz zmienne warunki gdzie pojazd jeździ - a autobusie masz stała trasę tu zmierzysz się z nowymi miejscami.

co do doświadczenia - nie sądzę byś został puszczony bez przyuczenia, mimo posiadanej jakieś szczątkowej wiedzy i umiejętności dostaniesz kogoś kto już jeździ i będzie w stanie ocenić twoje umiejętności.

czyli zdanie jest podobne.

Autor:  Kermiter [ 01 sty 2020, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Kiedyś jak zlikwidowali w Bytomiu MPK to przyszło do mojej firmy 2 typów co jeździli ze 20 lat autobusami po mieście.
W momencie upadku PKM w 2006r to tabor tam był na poziomie ikarusa i Jelcza M11 a to pojazdy totalnie z czapy oderwane od rzeczywistości :D i faktycznie kierowcy mieli problemy potem jezdzic wozem podobnych gabarytów ale z innej epoki, Tata kiedyś też szkolił kierowce który z przyszedł miejskich to miał problem jechać: raz ze tak szybko (2x szybciej niż autobus miejski) i w linii prostej po autostradzie bo w miejskim to zawsze takie luzy były ze juz miał nawyk wiecznego krecenia kierownica lewo prawo zeby jako tako prosto przejechac od słupka do słupka 2000 metrów :D


Erkuś, dobrze będzie, może pierwsza firma która Cie zatrudni to nie bedzie ta wymarzona-docelowa ale daj sobie troche czasu zeby lepiej wkrecic sie w branże, są firmy co biora każdego ukrainca jak leci byle tylko miał kupione prawko C+E :D Pewność siebie, głowa do góry i uderzaj na rozmowy i wal otwarcie ze za gnoja jezdziles z ojcem, wiesz jak to działa itp

Autor:  Kierownik [ 01 sty 2020, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

No pewnie. Aż przyszły pryncypał spyta "no to powiedz jak to działa", i wtedy będzie zdziwienie.

Generalnie, to Rkz, będzie dobrze. Ludzi do roboty nie ma, pracę dostaniesz jak nie w pierwszej, to w drugiej firmie.
Ogarnąć się będziesz musiał w nowej pracy, jak każdy, i tyle.

Autor:  eRKaZet [ 01 sty 2020, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Generalnie to celuję w dystrybucję, na wiosnę podobno w Stawigudzie na S51 między Olsztynem a Olsztynkiem otwiera się JMD i będą potrzebowali pewnie ok. 150 kierowców.

Autor:  Hytman [ 02 sty 2020, 2:18 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Miałem krótki epizod z CD JMD w podwarszawskim Parzniewie - cyrk przedni. Nie wiem jak wygląda organizacja pracy w takich prowincjonalnych CD, ale lekko nie będzie (dotarcie się wszystkich nowych tras, chroniczne braki kierowców).
Mimo to, życzę powodzenia na nowej "drodze życia". :wink:

Autor:  RAFUS [ 02 sty 2020, 3:30 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

To inaczej, ja po kilkunastu latach na zestawie od ręki dostanę najdłuższy przegubowiec w takim zakładzie komunikacji miejskiej? ;)
Te "przyuczenia" z innym kierowcą już pracującym w firmie to nie tyle ocenianie czy się ktoś nadaje, a zwyczajne pokazanie na co zwrócić uwagę, jak obsługiwać sprzęt czy obejście z dokumentami.
Tak czy siak, życzę Ci Erkazet znalezienia ludzkiego szefa z zadbanym sprzętem, oraz dobrym wynagrodzeniem.

Autor:  eRKaZet [ 02 sty 2020, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Zależy od firmy. W moim MPK ludzie z doświadczeniem na autobusach czy ciężarówkach szybciej dostawali na stan lepsze autobusy niż ktoś świeżo po egzaminie, więc myślę, że bez problemu dostałbyś przeguba.

W lipcu biorę ślub, więc międzynarodówka odpada, a jazda w dystrybucji bardzo by mi pasowała, bo codziennie byłbym w domu.

Strona 2751 z 3556 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/