[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2633
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 2633 z 3555

Autor:  Użytkownik usunięty [ 06 sie 2019, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Pojechał dzisiaj jeden kierowca przepiąć naczepę Litwina, który standardowo wpadł z przeciążonym napędem w Anglii. Standardowy temat, paleta jedna 800kg, częściówka i po zrzucie 1/3 naczepy napęd przewalony.

Czekają na przeładunek i Litwin opowiada, co wyszło jak zadzwonił do spedycji (oni gadają bezpośrednio bez przekaźnika).
-Czy to naprawdę taki problem pomyśleć i jak już te 4 palety zrzuciłeś, to nie mogłeś pozostałych 21 rozłożyć tak, żeby problemów z wagą nie mieć?

Rozładunek ręczny, bez rampy, paleciakiem wyciąga się palety na koniec naczepy.
Spedycja to jednak stan umysłu.

Autor:  davo76 [ 06 sie 2019, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Do takich robót to trzeba mieć podnoszoną ostatnią oś lub chociaż modulator z DWC, wtedy można częściówki wywalać po drodze bez żadnego przekładania...

Autor:  Użytkownik usunięty [ 06 sie 2019, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nie wiem, czy ten system Ci da coś jak masz 14 ton na napędzie.

Do tego Angole dają 7,5 tony przód+11,5 tył, ale max 18ton całkowitej ciągnika. Więc problem jest często nawet z przednią osią.

Autor:  davo76 [ 06 sie 2019, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Może ktoś ma na forum naczepe z podnoszoną ostatnią osią i napisze co i jak.
Ten cały DWC napewno jest mniej efektywny bo na ostatniej osi pozostawia jakieś półtora tony, natomiast podnoszona oś wogole idzie w górę i ona wisi na tyle odciążajac siodło i myślę że to by rozwiazało sprawę. Można to policzyć jakoś, po podniesieniu robi się dłuższy nawis tylny o 65 cm na którym podwieszona jest oś o wadze strzelam 650 kg???

Autor:  Edler [ 07 sie 2019, 6:46 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ja mam podnaszana ostatnia os w naczepie ale robie FTLe wiec wam nie powiem jak to wplywa na obciazenie napedu po zrzutce czesci towaru :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Użytkownik usunięty [ 07 sie 2019, 7:54 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ja mam standarda z muldą.Ostatnio ładowałem 2 krążki. Jeden o wadze 10200kg , który zaladowalem na przód muldy i drugi o wadze 14000kg , który dałem na tył muldy.
Rozładunki miałem w dwóch różnych miejscach więc spokojnie mogłem sprawdzić czy i o ile zmienił się nacisk na osie w ciągniku po pierwszym rozładunku. .Po rozładowaniu ciezszego krążka, który był na tyle okazało się , że nacisk na osie ciągnika nie zmienił się wcale.

Autor:  Kierownik [ 07 sie 2019, 8:03 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jeśli te 10t miałeś idealnie na siodle, a te 14t centralnie nad osiami naczepy, to dokładnie tak powinno być.

Autor:  Żwirek [ 07 sie 2019, 8:27 ]
Tytuł:  Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ja mam w kronce podnoszoną pierwsza i ostatnia oś, wcześniej podnosi się tylnia. W zasadzie zero manewru bo komputer sam podnosi, ręcznie jest możliwość podnieść tylko przednia do 20kmh żeby dociazyc napęd.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  bart [ 07 sie 2019, 8:46 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

W wielu nowych naczepach można kupić system Wabco Optilevel, z tego co słyszałem zapobiegający takim przypadkom. A kolejna sprawa ze unoszona ostatnia os, faktycznie rozwiązała by problem. Tylko fabryczna dzwigana 3 os kosztuje „dosyć” sporo, a dokładanie samemu jeszcze więcej bo około 1000€.

Autor:  Edler [ 07 sie 2019, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Fabrycznie podnoszona os kosztuje (przynajmniej dla mnie ;)) tyle co nowy zapas. Zrezygnowałem z zapasu i 3 oske dźwiganą dostałem “gratis”. Mogę powiedzieć tyle tylko ze przy ładunku max 5 ton równo rozłożonym po naczepie kiedy mamy 3 os w gorze zdecydowanie bardziej trzeba uważać na gwałtowne ruchy kierownica bo rzuca dupa naczepy. No i w koleinach tez to czuć. Kolejny minus to zima. Zawsze jak 1 os jest podniesiona jest te kilka kilo na napędzie więcej. A to zawsze w cenie jak ślisko pod gore.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Settler [ 07 sie 2019, 11:24 ]
Tytuł:  Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Obrazek

Gdzieś mi to przeleciało pare razy po „łolu” ale zainteresowałem się tym jak znajomy podesłał mi w pw „szczegóły” tego samobója.


Wysłane z Nokii 3310 za pomocą Tapatalk

Autor:  Użytkownik usunięty [ 07 sie 2019, 11:28 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Dzisiaj kolejny pacjent, ale to już kierowca dał ciała. 25 palet załadował od samego przodu. Napęd przewalony o 2,7tony, kara w Belgii 4000E :mrgreen:

Autor:  Rossi [ 07 sie 2019, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Dzisiaj stałem pod Roermondem na oświetlonym parkingu przy stacji na A57. Przebudziłem się po trzeciej, bo mi się pić chciało i czuję, że mi naczepa dygła. Otwieram okno a dwa turasy tną już następnego i jakoś im nie przeszkadzało że ich widzę, tyle że przynajmniej się od razu ulotnili osobówką z parkingu.

Autor:  davo76 [ 07 sie 2019, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Fabrycznie podnoszona os kosztuje (przynajmniej dla mnie ;)) tyle co nowy zapas. Zrezygnowałem z zapasu i 3 oske dźwiganą dostałem “gratis”. Mogę powiedzieć tyle tylko ze przy ładunku max 5 ton równo rozłożonym po naczepie kiedy mamy 3 os w gorze zdecydowanie bardziej trzeba uważać na gwałtowne ruchy kierownica bo rzuca dupa naczepy. No i w koleinach tez to czuć. Kolejny minus to zima. Zawsze jak 1 os jest podniesiona jest te kilka kilo na napędzie więcej. A to zawsze w cenie jak ślisko pod gore.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kiedyś Krone wolało 800e za podnoszoną oś ale dwóch wtedy w ofercie nie mieli.
Zapas w tej samej cenie mają czyli 800e cenią?

Autor:  Maateusz [ 07 sie 2019, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Pany, stanę gdzieś w Śremie na noc? Rozładunek mam w Dąbrowie. Wypasów być nie musi, także nawet jakaś strefa może być.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 07 sie 2019, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Dzisiaj kolejny pacjent, ale to już kierowca dał ciała. 25 palet załadował od samego przodu. Napęd przewalony o 2,7tony, kara w Belgii 4000E :mrgreen:
W Niemczech za 13.7 na bliźniaku zapłaciłem 170e. Inaczej się nie dało załadować. :roll:

Autor:  Żwirek [ 07 sie 2019, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Niemcy ogólnie maja bardzo przyjazny taryfikator jeśli chodzi o tony. Mi się teraz ciężka pucha na Anglię trafiła także nie potrzebnie akurat musiałeś nevesu straszyć tymi karami i przepinkami :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  MAN [ 07 sie 2019, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Z tą puchą to na odprawę celną do Anglii jedziesz?
Bo już takie cuda jeździły do Polski przez Anglie.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 07 sie 2019, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

W Anglii jest taniej, 300 funtów mandatu + 80 za blokadę na noc, ale nie puszczą bez naprawienia problemu na miejscu.

Jak rzeczywiście masz mocno przewalone osie albo całkowitą, to proponuje jechać jak się ściemni, większość wag pracuje do 18.

Autor:  Żwirek [ 07 sie 2019, 16:20 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nie no aż takiego dramatu nie ma, wolę zdążyć na prom w piątek wieczorem i się jutro przemęczyć :D
MAN na rozładunek lecę najzwyklejszy, mijaliśmy się na A1 jakie koło 12


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Strona 2633 z 3555 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/