[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2553
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 2553 z 3555

Autor:  RAFUS [ 03 maja 2019, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jak problem z naciskiem w koniu, to trzyośke sobie sprawić. ;)

Autor:  bibor80 [ 04 maja 2019, 0:03 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Zzx nie każdy ma taki komfort żeby sobie samemu towar ustawiać.
Na niektóre magazyny za Odrą nie ma nawet wstępu.
A jak spedycja wymyśli kilka miejsc załadunku, to już wogóle lipa.
Mi ostatnio spedytorka wymyśliła doładunek, oczywiście kręgi blachy i musiały byc od ściany po 2 palety w rzędzie.
Później kolejny ładunek ciężko i na osi ciagnącej 12 ton.
Jeśli jest możliwość i kierowca wie w czym rzecz, to można jakoś to poukładać.
Niestety w wielu przypadkach nie ma takiej opcji.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Autor:  JoHn [ 04 maja 2019, 0:21 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Żeby tylko kierowcy chciało się ustawiać to w 80% da radę. Większość kierowców nie chce bądź nie potrafi pomimo poprzestawianych siodeł, zegarów itp.

Autor:  Kermiter [ 04 maja 2019, 0:55 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Hehe ile razy miałem ładować papier papier toaletowy albo napoje w butelkach nigdy to sie nie mieszało wiec o jakims przekładaniu palet nie było co marzyć,myśleć,wspominać:D za to pamiętam starą szkołe jeszcze z czasów granic gdzie na Olszynie była waga osiowa i zasada była taka: na pierwszych dwóch polach naczepy(do połowy) ładujemy 10 ton a na następnych dwóch polach 14-15 ton(resztę) i wówczas na napędzie wychodzi w granicach dopuszczlanych 11.5t.
Wtedy (przed wejsciem do UE) za przewaloną oś płaciło sie 700-800 pln kary na wyjeździe z Polski lub możliwość zmiany granicy na powrocie za darmo.

Autor:  Ejber [ 04 maja 2019, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Jak problem z naciskiem w koniu, to trzyośke sobie sprawić. ;)
Panie od razu 4 albo 5 osi co sie rozdrabniać.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 04 maja 2019, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Trzy osie rozwiązują kompletnie problem przeciążonego napędu przy zwykłej naczepie, ale tak samo przy zwykłych ładunkach ciężko to uzasadnić finansowo, droższy ciągnik, więcej opon i mniejsze kotły.

Autor:  Edler [ 04 maja 2019, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ale 3osie tworzą problem masy całkowitej. W miarę męski pusher waży około 9500kg. Męskie boogie około 10500kg. Jak ktoś wozi dużo ciężkich ładunków, jak ja, nie ma opcji zmieścić się w 40T DMC. NAwet jak wyrzucimy zbędne kilogramy w postaci zapasu czy paleciary.
Co do nacisku na napęd. Bardzo dużo wożę granulatu na paletach ze Szwecji. 18 palet każdą po 1200kg około. Wychodzi około 25,5t brutto ładunku. Przy 2 paletach z przodu na środku i potem 8x2 na napędzie jest 11,5t. Całkiem ktoś mądry musiał to obcykać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Użytkownik usunięty [ 04 maja 2019, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nasze Volva są lżejsze od Dafów :lol: Ok, jest różnica 350 litrów w paliwie, ale i tak Daf jakieś +/- pół tony więcej waży. Tylko wiadomo, że prawdziwy pusher to nie jest.

Autor:  Edler [ 04 maja 2019, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

No właśnie :) poza odciążeniem osi nie zyskujemy wiele.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  MAN [ 04 maja 2019, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Moje boogie waży 8345 kg stąd nie wiem skąd ci wychodzi 10500 kg.
Minus to zbiorniki paliwa całe 930 litrów ale na upartego by mogło być około 1050 litrów.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 04 maja 2019, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Panie to się tylko cieszyć ja mam zbiornik 620l w ld. :D

Autor:  TwoStepsFromHell [ 04 maja 2019, 13:20 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Moje boogie waży 8345 kg stąd nie wiem skąd ci wychodzi 10500 kg.
Minus to zbiorniki paliwa całe 930 litrów ale na upartego by mogło być około 1050 litrów.
W dowodzie czy na wadze? Zatankowane czy puste? 105 boogie w ex firmie ze zbiornikiem 600 litrów ważył 10 ton, a moje v8 Topline pusher z 450 litrów kotłem według dokumentów 9420 i około tyle na wadze wychodziło.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


Autor:  MAN [ 04 maja 2019, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

8500 kg z połową paliwa w zbiornikach z kwitu na wadze.
Na pusto 17940 kg naczepa krone plus pusta wysoka 40-stka.

Autor:  TwoStepsFromHell [ 04 maja 2019, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

To ja podobnie wychodzę R420 z 1200 litrów ropy, schmitzem i 40 HC... Lekkie masz to auto [emoji6] R500 puscher z prawie 6 tonowa sommerką wychodziła mi bez puszki w przybliżeniu 15500.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


Autor:  Luka [ 04 maja 2019, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Lepiej byłoby jakby podnieśli dmc do 42 przy wykorzystaniu 3 osiowego ciągnika i ładowność by się zgadzała i naciski.
Choć jak podniosą to pewnie już znacząco, tak jak się dzieje to w sąsiednich państwach, np. do 60t.

Autor:  Edler [ 04 maja 2019, 16:22 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Niemcy do 60 nie podniosa bo im sie te drogi rozlecą w ciagu roku. Ale 44t DMC znacznie by ulatwily zycie. Mozna by ladowac po 25/26 ton i miec mniejsze naciski osiowe niz przy 5 osiowym skladzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Luka [ 04 maja 2019, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

A to właśnie Niemcy są głównymi hamulcowymi, zwłaszcza dla nas.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 04 maja 2019, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Był przecież taki pomysł (na 40ton o tym czytałem), ale poległo generalnie przez problem lobby kolejowego.

Autor:  Luka [ 04 maja 2019, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Tak w temacie obliczania obciążeń osi. Wydanie 1 było obszerniejsze.
https://til.scania.com/groups/bwd/docum ... 043_14.pdf

Autor:  ciucma102 [ 04 maja 2019, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Gdyby podniesiono dmc to spedycje zaraz by podniosły wagi poszczególnych frachtow i dalejbylby ten sam problem

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka


Strona 2553 z 3555 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/