wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Nowe Volvo FH/FH16
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11627
Strona 26 z 31

Autor:  skoczek69 [ 10 sie 2010, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Obrazek

Obrazek

Autor:  KUBO-SK [ 15 sie 2010, 21:41 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Obrazek

Autor:  Wilk 09 [ 25 sie 2010, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Witaj kolego Kubo-SK gdzie zrobiłeś zdjęcie tak ładnego Volva :?: Pozdrawiam Wilk 09 8) .

Autor:  mati685 [ 31 sie 2010, 9:47 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Witaj kolego Kubo-SK gdzie zrobiłeś zdjęcie tak ładnego Volva :?: Pozdrawiam Wilk 09 8) .
Kolega Ci nie odpowie ponieważ nie rozumie w naszym języku ;)

Autor:  marius [ 12 wrz 2010, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Trzeba przyznać że ten nowy model VOLVO FH jest przepiękny, mi osobiście podoba się bardziej od poprzedniej wersji :) A tu dwie fotki z wakacji:

Obrazek

Obrazek

Pozdro!

Autor:  transbol [ 06 lis 2010, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Volvo uchwycone w Bodaczowie, delikatne malowanie i halogeny na globie czynią że jest wyjątkowe. Aha jeszcze jest to FH16 640
Obrazek

Obrazek

Obrazek
sory za zdjęcia ale robione były fonem

Autor:  Mariuszz [ 06 lis 2010, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

O! Włodkowa maszyna :D
Powiem Ci, że nie wiem jakie to jest dokładnie Volvo, ale raczej nie jest to FH16 (tym bardziej nowe), nie zdziwiwł bym się gdyby to był stare dobre FH12. Mach-Trans nówek nie kupuje. :wink:

Autor:  transbol [ 07 lis 2010, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Ja nie znam właściciela i pisze tak jak widziałem z boku pisało 640 i dlatego napisałem FH16, być może była to 460 ale zamienili 4 z 6.
Ale czy opłaciło by im się zmieniać cały przód, no i skąd by wzięli plastiki przecież nie łatwo jest dostać części do nowego typu, no i to malowanie.

Autor:  Bajzel [ 07 lis 2010, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Ja nie znam właściciela i pisze tak jak widziałem z boku pisało 640 i dlatego napisałem FH16, być może była to 460 ale zamienili 4 z 6.
Ale czy opłaciło by im się zmieniać cały przód, no i skąd by wzięli plastiki przecież nie łatwo jest dostać części do nowego typu, no i to malowanie.
Nowe Volva mają większe emblematy określające moc. W ogóle nie przypominam sobie, żeby do nowych FH16 pchali 640 konne silniki, to wałek jakiś ;)

Autor:  Mariuszz [ 07 lis 2010, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Ja nie znam właściciela i pisze tak jak widziałem z boku pisało 640 i dlatego napisałem FH16, być może była to 460 ale zamienili 4 z 6.
Ale czy opłaciło by im się zmieniać cały przód, no i skąd by wzięli plastiki przecież nie łatwo jest dostać części do nowego typu, no i to malowanie.
Ta firma robi tak ze wszystkimi swoimi autami, więc może ma juz gdzieś zniżki na te wszystkie plastiki :lol:. Tym konkretnym egzemplarzem jeździ pan Włodek, najstarszy pracownik, ostatnio mijał mnie na Dk10 w stronę Warszawy.

Autor:  sarmata [ 07 lis 2010, 19:15 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Nie widac dokładnei na foto ale chyba tylne blotniki zdradzaja nam ze to starszy model po jakims garażowym lifcie.

Autor:  ogierek093 [ 07 lis 2010, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Yyy, wydaje mis ie ze ten nowe plastiki łatwiej dostać niż te od nieprodukowanych już modeli, bo przecież te nowe wystarczy ze ściągną z taśmy, a te stare muszą oddzielnie zamawiać itd.

Autor:  tuficzek13 [ 02 gru 2010, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Ja mam kilka fotek Volva FH 460 EEV + Wielton
Do tego mam fotki wnętrza. Przepraszam za słabą jakość.
Mam też zdjęcie oryginalnej klawiatury Volvo do dynafleta.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  driver308 [ 05 gru 2010, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

a wracając do tego volva z kabanosa to ma bodajże 500 lub 520 koni a znaczek euro5 ma jak pamiętam.

Autor:  Tajny [ 07 gru 2010, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Do dziś nie mam pojęcia "co autor miał na myśli" projektując środkową część górnych schowków. Dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie. Volvo już samo w sobie nie dość, że jest ciasne to ma małą ilość schowków, w dodatku o bardzo znikomej pojemności. Zabranie największego z nich to czysta głupota. W tym momencie nie jest to ani ładne, ani tym bardziej praktyczne.
Widzę także, że w Globetrotterze w standardzie pozostał manualnie otwierany szyberdach. W dalszym ciągu dno.

Autor:  Kierownik [ 07 gru 2010, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Podczas jazdy to klimka chodzi, wiec szyberdach jest zamkniety.

Rozumiem, ze kiedy juz stoisz na pauzce, i musisz wstac zeby otworzyc ten szyberdach to sie zapocisz czy co? Do guzika otwierajacego go tez trzeba wstac, bo jest obok tacho.

Autor:  użytkownik usunięty [ 07 gru 2010, 23:06 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Podczas jazdy to klimka chodzi, wiec szyberdach jest zamkniety.

Rozumiem, ze kiedy juz stoisz na pauzce, i musisz wstac zeby otworzyc ten szyberdach to sie zapocisz czy co? Do guzika otwierajacego go tez trzeba wstac, bo jest obok tacho.
Gdybyś uważniej oglądnął wersję XL (mowa o nowej wersji), wiedziałbyś, że na tylnej ścianie, obok włącznika oświetlenia, ogrzewania znajduje się przycisk sterujący otwieraniem/zamykaniem szyberdachu.

Autor:  Pazdz [ 07 gru 2010, 23:27 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Widzę także, że w Globetrotterze w standardzie pozostał manualnie otwierany szyberdach. W dalszym ciągu dno.

Dobrze, że w ogóle jest. W Elmex'ie w ogóle nie mają, a w dodatku szyby na korby i nie narzekają. :lol:


Szkoda, że lewarek dalej przypomina trzonek od kilofa i skutecznie utrudnia przemieszczanie się po kabinie. A z tą wnęka nad szybą pośrodku, to rzeczywiście nieźle odwalili.

Autor:  Tajny [ 08 gru 2010, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

Cytuj:
Cytuj:
Podczas jazdy to klimka chodzi, wiec szyberdach jest zamkniety.

Rozumiem, ze kiedy juz stoisz na pauzce, i musisz wstac zeby otworzyc ten szyberdach to sie zapocisz czy co? Do guzika otwierajacego go tez trzeba wstac, bo jest obok tacho.
Gdybyś uważniej oglądnął wersję XL (mowa o nowej wersji), wiedziałbyś, że na tylnej ścianie, obok włącznika oświetlenia, ogrzewania znajduje się przycisk sterujący otwieraniem/zamykaniem szyberdachu.
Jest to po prostu przestarzałe rozwiązanie, w dodatku niepraktyczne. Wyobraźmy sobie sytuację, że ruszamy z otwartym włazem, po pauzie, bo zapomnieliśmy go zamknąć. Auto jest już w ruchu, choć porusza się z niewielką prędkością i teraz zamiast przycisnąć guzik i go zamknąć należy zatrzymać pojazd, odpiąć pasy, wstać, zamknąć, usiąść, pasy zapiąć i ponowić jazdę.

Autor:  Kierownik [ 09 gru 2010, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Nowe Volvo FH/FH16

No nieuwaznie ogladalem. Od dzis w kazdym autku bede sprawdzal i zapamietywal gdzie jest ten guzik do otwierania szyberdachu. A jesli nie bedzie guzika, znaczy ze spokojnie mozna podsumawac nowke efchacza jako złom nie warty uwagi mega drajwera kosmonauty.:)

Cytuj:
Jest to po prostu przestarzałe rozwiązanie, w dodatku niepraktyczne. Wyobraźmy sobie sytuację, że ruszamy z otwartym włazem, po pauzie, bo zapomnieliśmy go zamknąć. Auto jest już w ruchu, choć porusza się z niewielką prędkością i teraz zamiast przycisnąć guzik i go zamknąć należy zatrzymać pojazd, odpiąć pasy, wstać, zamknąć, usiąść, pasy zapiąć i ponowić jazdę.
Jesli jest na tylnej scianie, to napwno podlega to pod jakies paragrafy BHP, czy prawa o ruchu. Przeciez kiero ktory zapomina zamykac szyberka po pauzie gotow jest podczas jazdy oderwac oczy od drogi, odpiac pas, wychylic tulow niebezpiecznie w prawo (w polaczeniu ze skretem tegoż tułowia), wyciagnac dłon, wyprezyc do granic palec wskazujacy i o zgrozo: zamknąć szyberdach guzikiem!!!
Gdyby ten guzik byl kolo tacho, dorobil bys historie, ze "spie sobie, a tu mi zawiewa od szyberka, zamknal bym, ale jakis glupi inzynier zrobil guzik od szyberka kolo tacho! Wiec musze sie obudzic, odsunac kolderke, zalozyc papucie, podreptac do fotela zamnac nieszczesny szyberek guzikiem obok tacho (tudzież właz - we wojsku sie bylo chyba:)), i w kolejnosci odwrotnej oddac sie marzeniom sennym o szyberkach (włazach) zamykanych telepatycznie.

Strona 26 z 31 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/