wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Wielton
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=840
Strona 3 z 4

Autor:  TruckService [ 02 sty 2007, 19:57 ]
Tytuł: 

Panowe ja w firmie mam dużo naczep firmy Wielton są to plandeki,firanki,burto-firany.
Te naczepy są bardzo dobre co do wyginania się ram piepszycie głupoty
Foty moich naczepek :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Moja naczepka na stronie Wieltona
Obrazek

Autor:  ADAMO [ 02 sty 2007, 20:31 ]
Tytuł: 

spokojnie ! to że w Twoich naczepach nie gną się ramy to zasługa tego że sa w miarę nowe i ostatnimi czasie wielton poprawił jakość, jeszcze 2-3 lata temu bardzo często widywałem produkty tej firmy z wiszącymi przodami - szczególnie naczepy typu mega - wiadmomo niska cena = oszczędność materiału i co za tym idzie nie trudno się domyśleć...

Autor:  TruckService [ 02 sty 2007, 20:41 ]
Tytuł: 

Kolego kupuje te naczepy od 7lat i żadnej usterki typu wyginania ram a targają różne towary począć od piaskowca po wagony :wink:

Autor:  łukasz [ 03 sty 2007, 0:24 ]
Tytuł: 

No i Schmitz chociaż chyba najlepszy to nie jest doskonały...Ale moim zdaniem WIELTON i tak jest najlepszą polską marką z tej branży... :lol:

Autor:  ADAMO [ 03 sty 2007, 0:28 ]
Tytuł: 

dla mnie jest to nie normalne i nie spotkałem jeszcze takiego kogela lub krone , widziałem natomsiat shmitza - ale winą tego byłą strasznie niska masa tej naczepy i co za tym idzie nie wystarczająco mocna rama przy siodle, natomiast wieltonów widziałem kilka - nawet przy zapiętym ciagniku przód patrzył w dół, ogólnie klienci nie chwalili początkowych produktów tej firmy.

Autor:  TruckService [ 03 sty 2007, 19:28 ]
Tytuł: 

Wypowiedź Młodego Szefa Magtrans wczoraj z nim rozmawiałem na temat postów na tym forum
"mamy 50 naczep tego typu, 50 zamówione na 2007 rok. Jak myślicie czy gdyby się psuły były by zamawiane"


Magtrans

Autor:  wojtek13 [ 11 sty 2007, 9:38 ]
Tytuł: 

Nooo dla mnie najlepszymi prodocętami naczep iprzyczep są:
-Kögel
-Krone
-Wielton
I niech tak zostanie 8) 8) 8)

Autor:  TruckService [ 11 sty 2007, 20:21 ]
Tytuł: 

V spotkanie Wielton Trophy
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Gotowe kipry do malowania
Obrazek Obrazek Obrazek
A tu coś bardziej ciekawszego
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  r [ 20 mar 2007, 21:36 ]
Tytuł: 

OT, ciekawi mnie dlaczego temat jest w "Firmach transportowych"

Autor:  cukaba [ 20 mar 2007, 22:03 ]
Tytuł: 

Przegladajac strone Wielton znalazłem to(naczepa z firmy ojca):
Obrazek
Jest to pierwsza naczepa tam zamówiona, druga przyszła ok rok po tej, jest taka sam tylko ze mega :)

Autor:  combol [ 21 mar 2007, 12:42 ]
Tytuł: 

Byłem prz zakładzie Wieltona (obok ładuja sie moje auta) i zrobiłem fotki:) Volva FM z zabudowa wywrotką !! troche jedno brzydkie bo zaczeło padać
Obrazek
Obrazek

Autor:  piotrekmag1 [ 31 mar 2007, 13:14 ]
Tytuł: 

Widzę, że wszyscy Anty-Wielton tutaj, a tak naprawdę, to bardzo dobra marka naczep. Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy, o czymś to musi świadczyć.

Autor:  Mihu [ 31 mar 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:

Autor:  combol [ 31 mar 2007, 19:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:
Masz racje wielton bierze osie od producentów a nie jak MEGA Nysa robi swoje ( chociaz znajomy ma osie z megi i narzeka jednak nie to co doswiadczeni producenci) . Moj Ciągnik ciaga Wiletonke skrzyniową z 2007 stycznia na Tarczowych hamulcach osie Daimlera i nie zamienił bym ńa zadna inna naczepe !!

Autor:  piotrekmag1 [ 31 mar 2007, 21:05 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:

Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem. Czy łamią się osie to zależy od producenta..., dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny.

Autor:  R620 [ 31 mar 2007, 21:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny.
:shock: :shock: śmiech, możesz to jakoś inaczej wytłumaczyć? To Wielton rozkłada towar na naczepie ? Czy może ma inna pakę, inne wymiary niż reszta naczep?

P.S swoją drogą pierwsze słyszę o łamaniu się osi w naczepach :lol:

Autor:  Mihu [ 01 kwie 2007, 11:56 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem.
To tak jak z Tobą, 14 letni neostradowiczu...

Cytuj:
dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona.
A ja myślałem, że poprawne rozłożenie i zabezpieczenie ładunku na naczepie należy do obowiązku kierowcy :shock:

Autor:  piotrekmag1 [ 01 kwie 2007, 17:33 ]
Tytuł: 

A nie czasem od wózkowego :lol:. Przecież on decyduje ;/. Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie :lol:.

A oni mierzą, że jeśli towar znajdzie się w odległości np. 10 cm od środka to ciężar musi być rozłożony rónomiernie ;/. Hehe, a kto był w fabryce Wieltona :D??


Ja :D.

Autor:  Mihu [ 01 kwie 2007, 17:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A nie czasem od wózkowego
Dziwna sprawa... to z reguły kierowca daje wózkowemu wskazówki jak rozmieścić towar, bo to on najlepiej zna swój sprzęt i odpowiada za wszelkie nieprawidłowości z tym związane (w szególnych wypadkach nie wpuszczenia kierowcy na rampę - dodaje się stosowną notatkę w CMR)...

Cytuj:
Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie
Patrz wyżej :lol:

Cytuj:
A oni mierzą
Inni producenci też mierzą, i wymiary mają takie same :lol:

Cytuj:
Hehe, a kto był w fabryce Wieltona ??
Wprost nie możemy wyjść z podziwu... Pewnie pomagałeś mierzyć? :lol:

Autor:  Igor [ 01 kwie 2007, 17:37 ]
Tytuł: 

No i co to ma do rzeczy ze tam byles?

A co do tego kto odpowiada za zaladunek to proste ze kierowca. Czasem wózkowy laduje dany towar w dany sposob poniewaz wie jak to ma zaladowac, ale gdy kierowcy cos nie odpowiada, wózkowy musi to przestawic wedle zyczen, chyba ze napisze zaswiadczenie ze w razie W on odpowiada za szkody (jesli wypadek spowodowany bedzie zlym zaladunkiem/zabezpieczeniem ładunku)

Strona 3 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/