Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lut 2013, 15:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2012, 15:20
Posty: 74
Samochód: czerwony
Lokalizacja: Wlkp

Cytuj:
Skrzynia z przełącznikiem czy przebita ?? Bo mi w manie przebita chodziła tez jednym palcem :D
O, właśnie! Skrzynia z przełącznikiem 8)
Widać masz bardziej wyćwiczone palce, bo ja w manie do wrzucenia wstecznego przeważnie używam obu rąk...

Cytuj:
A to co taka Pani w ciężarówce robi? :D
Na razie się uczy, ale z mocnym postanowieniem zrobienia jeszcze C+E, kwalifikacji, ADR i znalezienia firmy, która zechce mnie zatrudnić.

_________________
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością...
__________________
C+E, KW, ADR, HDS


Post Wysłano: 12 lut 2013, 16:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Cytuj:
Skrzynia z przełącznikiem czy przebita ?? Bo mi w manie przebita chodziła tez jednym palcem :D
O, właśnie! Skrzynia z przełącznikiem 8)
Widać masz bardziej wyćwiczone palce, bo ja w manie do wrzucenia wstecznego przeważnie używam obu rąk...
Gdyby wszystko było ok, to by to chodziło może nie aż "jednym palcem", ale zupełnie normalnie i "do przeżycia". Za przełączanie skrzyni góra/dół odpowiada pewien mechanizm wraz z zaworem - w tematach technicznych jest nawet taki przypadek opisany dotyczący MAN-a 18.232. Jeśli mam być szczery to sądzę iż w Twoim MAN-ie do nauki jazdy któraś z tych części uległa już zużyciu i dlatego to tak chodzi. Więc nie psiocz na wszystkie skrzynie z przebitką ;)


Cytuj:
Na razie się uczy, ale z mocnym postanowieniem zrobienia jeszcze C+E, kwalifikacji, ADR i znalezienia firmy, która zechce mnie zatrudnić.
Nic dziwnego, mamy już np. koleżankę Guciek ;)

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 12 lut 2013, 17:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Koleżanka będzie miała egzamin w Poznaniu ??
Jeśli można zapytać mam nadzieje że nie w Lesznie tutaj to CE za 1 razem zdają 2 osoby na tydzień i ja zdałem za 5x jeden z najgorszych WORD w Polsce.
ale za to teraz w marcu mam z KW egzamin 2300 zł + badania 150.

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Post Wysłano: 12 lut 2013, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

Cytuj:
Na razie się uczy, ale z mocnym postanowieniem zrobienia jeszcze C+E, kwalifikacji, ADR i znalezienia firmy, która zechce mnie zatrudnić.
Koleżanko :D życzę powodzenia ;p


A co do tej sytuacji kolegi na rondzie to z czasem wyczujesz o co biega :d W życiu jest tak: jak się nie wymusi to się nie wyjedzie :D często tak bywa :D


Post Wysłano: 12 lut 2013, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2012, 15:20
Posty: 74
Samochód: czerwony
Lokalizacja: Wlkp

Tak, egzamin w Poznaniu.
O ile uda się zdać to zaraz potem C+E i kwalifikacja.

A mana nawet już trochę polubiłam :wink:

_________________
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością...
__________________
C+E, KW, ADR, HDS


Post Wysłano: 13 lut 2013, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Dzisiaj jezdzilem renault miidlum 6 biegow, czułem sie jak w osobowce czyli plynnie bez najezdzania na linie i ogolnie bez zadnych problemow, insruktor dziwil sie ze nie zdalem tyle razy, jutro juz mam wstyd sie przyznac czwarty egzamin skrzynia przebitka (luz i cala w prawo)i tu moj caly problem polega.... na jakim biegu najlepiej rondo pokonywac i ostre zakrety...Najbardziej sie motam czy zmienic na gorna skrzynie czy na dola i odwrotnie... Z gabarytami i przepisami nie mam problemu ale ta skrzynia mnie rozklada na lopatki podczas stresu zwiazanego z egzaminem, prosze o pomoc

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 13 lut 2013, 19:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Kolego a gdzie zdajesz?


Post Wysłano: 13 lut 2013, 20:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

tarnow

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 13 lut 2013, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Nie moje rejony..

Ja też się uczę na renówce i też 6 biegowa skrzynia

odnośnie przebitki to jest problem boo... jak nauczysz się jeździć na zwykłej to skąd masz umieć obsługiwać z przebitką? a na egzaminie nie ma czasu na próbowanie tylko jazda perfekcyjna


Post Wysłano: 13 lut 2013, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Na egzaminie wychodzą z założenia, że chcesz być kierowcą, to musisz sobie poradzić każdym autem i skrzynią...Zresztą przyszłemu pracodawcy też nie powiesz, że nie umiesz jeździć z przebitką, trzeba się przyzwyczaić.

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 13 lut 2013, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Tak tylko,że u pracodawcy pyk po placyku 3,4 rundki i heja można jechać.A on egzaminatorowi powie Panie ja jezdziłem na skrzyni 6 biegowej idz pan na kawe bo zrobie sobie pare rundek po placu by oswoic sie ze skrzynią


Post Wysłano: 13 lut 2013, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2012, 11:02
Posty: 57
Samochód: VW

Cytuj:
Na egzaminie wychodzą z założenia, że chcesz być kierowcą, to musisz sobie poradzić każdym autem i skrzynią...Zresztą przyszłemu pracodawcy też nie powiesz, że nie umiesz jeździć z przebitką, trzeba się przyzwyczaić.
Wół nie pamięta jak cielakiem był ? :U

_________________
Kat. A - 2010
Kat. B - 2009
Kat. C - 2011
Kat. D - 2012


Post Wysłano: 13 lut 2013, 23:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2012, 15:20
Posty: 74
Samochód: czerwony
Lokalizacja: Wlkp

W poznańskim Wordzie z kolei jest man z 6-biegową skrzynią, więc w zasadzie umiejętność obsługiwania skrzyni z przebitką mi się na egzaminie nie przyda.
Za to później na pewno tak. :)

_________________
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością...
__________________
C+E, KW, ADR, HDS


Post Wysłano: 13 lut 2013, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

ee tam :d jaki bieg pytacie do ronda itp. to odpowiadam jednym słowem "odpowiedni" już na placu obczaisz co jest grane w aucie, a instruktorzy zazwyczaj wszystko wiedza o autach w WORDZIE także wszystko ci powinien wytłumaczyć


Post Wysłano: 14 lut 2013, 0:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Nie rozumiem w czym tkwi problem: jak źle dobierzesz bieg to byleby nie zgasnął to najwyżej zbierzesz opiernicz, a następnym razem już będziesz wiedzieć. BTW: mi się wydaje że wyczucie jak prędkość któremu biegowi odpowiada to jest kwestia razu lub dwóch rozbujania auta od zera. Redukcji i hamowania silnikiem np. przed światłami też jakoś nie słyszałem żeby jakaś instrukcja egzaminowania zabraniała. A to wszystko daje wyczucie.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 14 lut 2013, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Dzisiaj juz czwarte nieudane podejscie, parkowanie skosne niby wyjechalem obrysem za linie 7,5m czy cos takiego ta linia co kolo niej sie stoi jaki sie rusza. Pozatym egzaminator sie darl na mnie zebym szybciej manewry robil bo blokouje plac dla kat c+e, wiec nie rozumie po co mnie na plac wolali skoro kto inny byl wtedy na placu. Dzisiaj z dobrym humorem poszedlem na egzamin, luk za pierwszym razem zrobilem, a parkowanie ktore myslalem ze zrobilem idealnie uwalilo mnie.... Na placu juz mi sie poj** biegi zamiast 3 wbilem 5 masakra... Juz zaczyna mi brakowac sil i pieniedzy..

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 14 lut 2013, 15:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Uda się kolego na pewno.

A z tym ze obrys wystawał czyli,że tam jak już wjechałeś skośnie czy jak musiałeś się ustawić na boku zeby do wjazdu się przygotować? i wtedy tam jest linia po lewej bodajże i obrys wyszedł ci za tą linie?


Post Wysłano: 14 lut 2013, 16:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

ta linia po lewej, bo do tej z przodu "garazu" brakowalo mi jakies 30cm a wiem ze nie trzeba do konca dojezdzac bo jest wiekszy od samochodu

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 14 lut 2013, 16:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

Co poradzisz... najważniejsze się nie poddaj bo nie zdasz ;d wykup se może jakąś dodatkową jazdę aby przetrenować to co Ci jeszcze nie wychodzi


Post Wysłano: 16 lut 2013, 4:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Na placu juz mi sie poj** biegi zamiast 3 wbilem 5 masakra...
Zamiast 3? Bo tak to sformułowałeś jakbyś chciał faktycznie wbić 3 bieg. Nie wiem co prawda czy to było na stanowisku czy na dojeździe, ale manewry raczej robi się na jak najniższym biegu, bo im mniejsza prędkość, tym lepsze panowanie nad pojazdem.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: