[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 515 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 515 z 3556 [ Posty: 71119 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1513 514 515 516 5173556 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
Przewoźnicy to zaczynają uprawiać słowotwórstwo, żeby tylko złapać "jelenia". Dziś zadzwonił desperat (jak inaczej go nazwać) z Gdowa, że ma pracę w Gliwicach. Ponoć robota niezła, po kraju i na izotermie lub na chłodni. Zapaliła się lampka z napisem "Uwaga"
W tym zagłębiu transportowym jest może słownie trzy firmy, z którymi warto współpracować na zasadzie kierowca-pracodawca. Z tego jedna jest średnia i dwie małe. Jak zwykle jest 'ale" w wymienionych firmach nie ma rotacji, a jeśli jest to znikoma.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3651
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W skrócie; w eFeMie "dajo" paliwo ze swojej stacji i jest limit tygodniowy, jak któryś przewoźnik nie umie pod koniec tygodnia załatwić przez telefon parę litrów więcej to tak się kończy, a że trafiło na kierowcę co miał na to wysprzęglone...
trahtór z GTLu i naczepa z FMu to klasyka gatunku polskich januszy transportu

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Moim zdaniem, czas molochów nie skończy się tak prędko. Mogą nieznacznie tylko zredukować swój tabor (z racji braku kadry, ale można ją przecież zastąpić kierowcami ze Wschodu - małe firmy obawiają się przyjąć kadry ze Wschodu (szczerze mówiąc ja bym się bał trochę), ale nadal to będą duże firmy transportowe. Zresztą, dość spora grupa kierowców chce pracować w dużych firmach. Dzisiejszy przykład, jak rozmawiałem z kierowcą, w sprawie pracy. Parę dni temu był zainteresowany (gdyby mógł od razu pojechałby w drogę, "jazda z cysterną to moje marzenie po prostu") a dziś zmienił zdanie, że "jednak nie". Powody, dla których moja oferta "przegrała" z dużą firmą transportową z Holandii to "ciągłość zleceń, tabor niemalże Euro 6 (no nie byłbym tego taki pewien), urozmaicona robota (nie wiem co miał na myśli, może robotę "portową"?), "pewna robota, bo dużo aut, no a tutaj to nie wiadomo, bo jedno auto tylko jest. Nie obciążają za uszkodzenia, przepały, bezpieczniejsza robota itp." Jak zapytałem się o pieniądze (teoretyczna wypłata w firmie holenderskiej była niższa, niż moja), to usłyszałem że "pieniądze to nie wszystko"...
To jest tylko jeden z przykładów, jaki przytoczyłem (ostatnimi czasy, trafiło mi się wiele takich "rodzynków"). Sam, gdybym miał wybierać, pomiędzy molochem a małą firmą, zdecydowanie to drugie rozwiązanie. Tylko znaleźć coś przyzwoitego (za przyzwoite pieniądze), jest ciężko. Naprawdę ciężko, szczególnie na Mazowszu. Wolałbym szukać coś już w województwach ościennych lub zdecydować się na pracę w Niemczech czy Austrii (z racji znajomości języka).


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
Jak przestali świecić to się żarówki wymienia. Powciskaj parę razy ten knyfel od przeciwmgielnych, ta która jest dobra powinna zaświecić.
Prorok jakiś cy coo? Nacisnął ja ten knefel i od razu zaświecili obydwie...wcześniej to jakaś cholera tam musiała siedzieć...
A jeszcze pytanko - halogeny są po wewnętrznej stronie, a co to są za światła po zewnętrznej stronie? Mam tam żarówki (chyba) H7, ale nie świeco...


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
Cytuj:
Jak przestali świecić to się żarówki wymienia. Powciskaj parę razy ten knyfel od przeciwmgielnych, ta która jest dobra powinna zaświecić.
Prorok jakiś cy coo? Nacisnął ja ten knefel i od razu zaświecili obydwie...wcześniej to jakaś cholera tam musiała siedzieć...
A jeszcze pytanko - halogeny są po wewnętrznej stronie, a co to są za światła po zewnętrznej stronie? Mam tam żarówki (chyba) H7, ale nie świeco...
To są dodatkowe drogowe - jak przekręcisz pokrętłem na ostatnią pozycję (drogowe z +) to te powinny się zapalić (jak zapalisz drogowe). Chociaż dużo chłopaków przerabia je na dzienne, więc może w tym Twoim wehikule też ktoś coś kiedyś, przerobił. Ale generalnie jeśli tam są żarówki działające, to się powinny te zapalić, razem z "długimi".


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:30

Poszedłem w koszty. Zakupiłem mosiężne kapsle z uszczelkami na butle gazowe. Sztuk dwa. Jak szaleć to nie ma co się oglądać. 14 zł zawsze to mniej jak 250 EUR.

Turki się na celny zjeżdżają. Nawet 2 Fordy przyjechały. T1846. Jakoś tak dziwnie znajomo te silniki pracują. Jakby z Iveco przeszczepione ;)


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
To są dodatkowe drogowe - jak przekręcisz pokrętłem na ostatnią pozycję (drogowe z +) to te powinny się zapalić (jak zapalisz drogowe). Chociaż dużo chłopaków przerabia je na dzienne, więc może w tym Twoim wehikule też ktoś coś kiedyś, przerobił. Ale generalnie jeśli tam są żarówki działające, to się powinny te zapalić, razem z "długimi".
Zgadza się - po przekręceniu na "+" zapalają się, ale świecą osobno


Post Wysłano: 28 sie 2015, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
Cytuj:
To są dodatkowe drogowe - jak przekręcisz pokrętłem na ostatnią pozycję (drogowe z +) to te powinny się zapalić (jak zapalisz drogowe). Chociaż dużo chłopaków przerabia je na dzienne, więc może w tym Twoim wehikule też ktoś coś kiedyś, przerobił. Ale generalnie jeśli tam są żarówki działające, to się powinny te zapalić, razem z "długimi".
Zgadza się - po przekręceniu na "+" zapalają się, ale świecą osobno
W tej pozycji przełącznika, o której piszę, powinny tak Ci się zapalić lampy, JEŚLI włączysz światła drogowe (wyłącz i włącz je jeszcze raz):

Obrazek

W ostateczności, przełącz na tą pozycję "drogowe z +" i wyłącz "długie". Po chwili je włącz i zapalą się tak (powinny w każdym razie) jak na rysunku (czyli razem z "długimi").
Pewnie włączyłeś "długie", a potem wziąłeś przełącznik na "drogowe z +"? :)


Post Wysłano: 29 sie 2015, 3:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Cytuj:
Jak macie jeszcze tego Lanosa to śmiało zgłaszaj się z nim do złomnika, będzie hit internetów, autor wspomnianego bloga uwielbia takie twarde żelazo.
A no mamy. 420 tyś. na blacie i dobrze się trzyma.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 29 sie 2015, 6:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 606
Samochód: TGL 12.250 tandem

Dwie porażki...
1) pauza 9tka w kraju :twisted:
2) wjeżdża się całym zestawem w różne dziwne miejsca, a ja urwałem obrysówkę przejeżdżając solówką dosłownie 10m. do przodu :roll: :lol:

P.S.
Passat CC - jakieś opinie ? :D


Post Wysłano: 29 sie 2015, 8:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2008, 13:40
Posty: 51
Samochód: Scania S

Cytuj:
Poszedłem w koszty. Zakupiłem mosiężne kapsle z uszczelkami na butle gazowe. Sztuk dwa. Jak szaleć to nie ma co się oglądać. 14 zł zawsze to mniej jak 250 EUR.)
To wtedy można przewozić butlę w kabinie?


Post Wysłano: 29 sie 2015, 14:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2012, 9:15
Posty: 179
GG: 18174723
Lokalizacja: Ropczyce/Podkarpackie

Cytuj:
P.S.
Passat CC - jakieś opinie ? :D
Paaaaanie, ino B5 w 1.9 110 na zwykłej pompie :lol:
A tak na poważnie, to ciężko moim zdaniem znaleźć nowszy samochód z jakimś sensownym silnikiem ;)


Post Wysłano: 29 sie 2015, 16:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Czy miał ktoś doczynienia z Xsarą 1.4 75KM, ew Fiatem Bravo 1.2 80KM?
http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-1-4i ... c7c7f634d6
http://olx.pl/oferta/fiat-brava-steel-2 ... 729eb1a41a

Interesują mnie typowe usterki, spalanie, na co zwrócić uwagę przy kupnie, itp.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 29 sie 2015, 16:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Szeroka Bledna
Obrazek

Oraz 2 nowe micheliny remixy do naczepy 8)


Post Wysłano: 29 sie 2015, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3651
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Czy miał ktoś doczynienia z Xsarą 1.4 75KM, ew Fiatem Bravo 1.2 80KM?
http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-1-4i ... c7c7f634d6
http://olx.pl/oferta/fiat-brava-steel-2 ... 729eb1a41a

Interesują mnie typowe usterki, spalanie, na co zwrócić uwagę przy kupnie, itp.
Mieliśmy u mnie w firmie Xsarę 1.9td (świetny motor) na podjazdki, bardzo wdzięczny samochód, z wad to typowa przypadłość francuzów belka skrętna, z zalet świetne zabezpieczenie antykorozyjne, gdzie Fiat jest kompletnym tego zaprzeczeniem, przez co tak mało ich zostało, choć swego czasu był to popularny samochód.
Szaki czasem nie miał Xsary?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 29 sie 2015, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 7:40
Posty: 183

Cytuj:
Czy miał ktoś doczynienia z Xsarą 1.4 75KM, ew Fiatem Bravo 1.2 80KM?
http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-1-4i ... c7c7f634d6
http://olx.pl/oferta/fiat-brava-steel-2 ... 729eb1a41a

Interesują mnie typowe usterki, spalanie, na co zwrócić uwagę przy kupnie, itp.
Siniki w obu autach należą do udanych konstrukcji. Ojciec miał Uno 1.0 fire i przy silniku robił tylko wymiany eksploatacyjne. Kolega ma ten silniczek w punto2 i na gazie zrobił już 150000km dojeżdżając nim do pracy, z kolei drugi kolega miał identyczną bravę i problem z silniczkiem krokowym był, wymiana pomogła. Z innych wad to korozja progów i tylnych nadkoli. Co do xsary to tylne zawieszenie, jest tam belka skrętna z łożyskami igiełkowymi. Jak tylne koła się rozjeżdżają to znaczy belka do regeneracji. Na zdjęciu jest xsara1 to nie kłopotliwej elektryki. Jak to ma być auto na dojaz do pracy poszukaj xsarę z wolnossacym dieslem 1.9, pisałem o nim pracę dyplomową w technikum :D


Post Wysłano: 29 sie 2015, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6042

Cytuj:
na co zwrócić uwagę przy kupnie, itp.
Na stan ogólny. Zdecydowana większość to złom i nigdy nie powinno to trafić na drogę. Szukałem trochę więcej niż pół roku temu takiego taniego wozidła.


Post Wysłano: 29 sie 2015, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
z wad to typowa przypadłość francuzów belka skrętna
Chyba zależy też ile i pod jakim obciążeniem auto jeździ. Ja przy Berlingo z 2002r r regenerowałem belkę po 250 tys. km


Post Wysłano: 30 sie 2015, 2:35

Cytuj:
Cytuj:
P.S.
Passat CC - jakieś opinie ? :D
Paaaaanie, ino B5 w 1.9 110 na zwykłej pompie :lol:
A tak na poważnie, to ciężko moim zdaniem znaleźć nowszy samochód z jakimś sensownym silnikiem ;)
CC to w sumie Passat B6, więc z czasem problemy z blachą i elektryką.
Motory to diesel, ale tylko na CR (CC już chyba wszystkie się łapią), benzyny 2.0 TFSI raczej bez problemowe, polecam 3.6FSI bo nie pali wcale wiele a frajda z jazdy (zwlaszcza dźwięk) pierwsza klasa.


Post Wysłano: 30 sie 2015, 8:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 kwie 2008, 15:14
Posty: 316
Samochód: Volvo FH12 420 Globetrotter
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
... benzyny 2.0 TFSI raczej bez problemowe.
Do czasu :mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 515 z 3556 [ Posty: 71119 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1513 514 515 516 5173556 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: