Cytuj:
Więc tak.
Numer kabla odpowiadający za kontrolkę blokady mostów to 40134 i sterowany masą
Piny w czujniku to pin 1 kontrolka pin 2 to masa
Pin 2 i 3 są z mostkowane w czujniku
Czyli pewnie z tego mostka na pinie 2 i 3 idzie masa na drugi czujnik
Kolego
MANik dziękuję za pomoc! Miałeś rację na samym początku już, utlenił się przewód kontrolki przy samej wtyczce, dziś naprawiłem, lut oraz termokurcz. Stało się to na drugim moście - 3cia oś. Nie rozumiem tego mostkowania/działania czujnika i dochodzących przewodów wtyczką do czujnika...

. Opisuję numery pinów wtyczki, widać na fotkach:
1 przewód brązowy (zapewne masa)
2 40134
3 40134
4 pusty
Czy dobrze rozumiem, że jeden z 40134 to przewód biegnący od czujnika 1wszego mostu a drugi 40134 to przewód, który już biegnie do kabiny na kontrolkę? Nie rozbierałem już wtyczki przy pierwszym moście, ale zapewne będzie miał taki sam układ pinów tylko to by nie miało sensu bo po co 2 przewody mają biec na kontrolkę do kabiny, chyba, że są mostkowane blisko mostów i już jeden przewód biegnie...
Czyli czujnik mostkuje pin1 (brązowy) z obydwoma pozostałymi czyli pin2 i pin3 bo czujnik ma 3 piny w sumie? Nie rozumiem, po co 3 pinowe czyjniki skoro wystarczyłyby 2 piny skoro są sterowane masą i również masa steruje kontrolką.
