Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 maja 2023, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2018, 12:56
Posty: 36
Samochód: Midlum

I tu pytanie podstawowe, czy wystarczy wpiąć się do zasilania skrzynki bezpieczników, czy bezpieczniej jednak prosto do akumulatora? Oczywiście dodatkowy bezpiecznik 40A, powinno wystarczyć
W TGSach raczej nie występowały fabryczne mikrofale więc pytanie czy nie wypalę instalacji :wink:


Post Wysłano: 07 maja 2023, 12:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2595
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
I tu pytanie podstawowe, czy wystarczy wpiąć się do zasilania skrzynki bezpieczników, czy bezpieczniej jednak prosto do akumulatora? Oczywiście dodatkowy bezpiecznik 40A, powinno wystarczyć
W TGSach raczej nie występowały fabryczne mikrofale więc pytanie czy nie wypalę instalacji :wink:
Raczej pod bezpieczniki będzie lipa. Poszukaj gdzie wchodzi prąd do kabiny od strony podwozia i tam się podłącz.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: