Rejestracja:29 mar 2012, 21:26 Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO
Witam. Mamy z mechanikiem w firmie pewien problem. Robimy w naszych scania ( 2019-2021 ) obsługi na firmie. Po wymianie tzw. bączka , auto przejeżdża 20-30tys km i obudowa filtra zaczyna się pocić. Obojętnie czy zastosujemy filtr cassibo , DT czy oryginał scania, jest to samo. Już w kilku autach mielismy taka sytuacje. Macie na to jakiś patent ?
pierwsze slysze ze ktos wymienia bączka w Scanii. Jego sie rozbiera,czysci i zaklada powtórnie no chyba ze jest uszkodzony. A jak sie poci to moze puszka lub co bardziej prawdopodobne dekiel niesszczelny i to do wymiany.A oringi pozakladane przy nakretce i przy deklu
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę