Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 sty 2023, 11:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2023, 11:36
Posty: 2

Witam
Jestem tutaj nowym użytkownikiem i mam nadzieję że być może ktoś już miał taki problem jaki u mnie się pojawił.
Posiadam actrosa 1848 2016r, od pewnego czasu pojawił się problem u płynem chłodniczym, ubywa go czasami dużo czasem mniej , mam na myśli że na tydzień po zrobieniu około 3000 km muszę dolac około 2-3 L płynu, nie ciekawi mnie że jest też duże ciśnienie w układzie , nawet po 3 dniach stania auta nadal jest ciśnienie, zmieniłem korek z tyłu zbiorniczka i nadal jest tak samo . Jest też tak że jak świeci kontrolka płyny chłodniczego i kiedy odkręcam korek na zbiorniczku płyń spływa z góry i się wylewa przez korek , dziwna sytuacja ale może ktoś już kiedyś miał taką sytuację proszę o jakąś podpowiedź co może być przyczyną. Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 sty 2023, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 445
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Wygląda na przedmuch z głowiczki sprężarki .


Post Wysłano: 06 sty 2023, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2023, 11:36
Posty: 2

Cytuj:
Wygląda na przedmuch z głowiczki sprężarki .

Też stawiał bym na sprężarkę w pierwszej kolejności, jeden mechanik powiedział mi że zaczął by od termostatu lub pompy wody , ale chyba termostat był by winien gdyby się niedogrzewal a tutaj temperatura jest ok . Może ktoś jeszcze miał podobny problem ??


Post Wysłano: 07 sty 2023, 13:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zmień mechanika według którego utrzymujące się ciśnie w układzie chłodzenia przez kilka dni powoduje termostat lub pompa wody na nie pracującym silniku :lol: Zacznij od sprawdzenia sprężarki powietrza, druga sprawa do sprawdzenia retarder jeśli posiadasz

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 07 sty 2023, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Zwróć uwagę czy po kilkudniowym postoju ten syk z korka, to ciśnienie, czy podciśnienie.
W każdym aucie którym jeździłem, po wystygnięciu silnika, po odkręcaniu korka, układ zasysał powietrze, tak ma być.
Jeśli tak jest, to może problem z płynem to zwykły wyciek, na tyle mały że odparowuje podczas jazdy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: