To módl się żeby czasem monitoring tego nie nagrał. Jak stary zobaczy nagranie z kamer, obciąży i stracisz majątek
Ja zamówiłem 3000ltr jeszcze po 1,3pln/l. Ale aktualna cena dla mnie to już ponad 2zł. Niemniej obstawiam, że miesiąc, dwa i temat ucichnie.
My posiadamy we flocie 4 auta, jedno z adblue, to którym ja jeżdżę. Tankuję na sieci stacji Pieprzyk. Trzy tygodnie temu płaciłem 1.90 zł, do przedwczoraj 2.25, a od wczoraj cena to 3.50 Ceny brutto, chory temat. Że my mamy roboty "z pierwszej ręki", a częściowo handel z dostawą to stawki podnosimy, o minimum 10%.
Panowie, pytanie. Potrzebuję dostać się do Nadolic Wielkich koło Oławy, będę leciał od Bierutowa. Czy przejadę tam, gdy odbije na tą drogę gminną w Biskupicach Oławskich? Tam chyba tonaż jest jak się nie mylę, pilnują tego milicjanty?
Głowa nie zadziałała. Mówi się trudno i żyje się dalej.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Kto jest na bieżąco w przewozie większych ładunków? W myśl przepisu szerokość wraz z ładunkiem nie może być większa niż 2,55 ale jeśli pojazd 2,55 to do 3 metrów. Teraz pytanie następujące: czy jeśli jest zezwolenie kat,. VI to na niskopodwozie mogę załadować te 3,4m szerokości, a jak jest ze solówka o szerokości 2,4m? Tu też można te 3,4 nałożyć??? Pomijam już fakt że powyżej 3,2 należy jeszcze skołowac pilota... Bo inaczej to już jazda na przypale...
Mam takie pytanie, czy we współczesnych silnikach przeznaczonych do samochodów ciężarowych nadal stosuje się jedna świecę płomieniową w dolocie czy już może świece żarowe również w każdym cylindrze?
Jakie zalety/wady każdego rozwiązania i dlaczego dawniej stosowano świecę plomieniowa? Czym to było podyktowane? Pojemnością cylindrów?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5084
Samochód: orange i grafitowy
czy płomieniowa czy żarowa podyktowane to było chyba rodzajem komory spalania.
w niektórych silnikach jest to też spowodowane rynkiem na jaki jest robiony pojazd.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Kto jest na bieżąco w przewozie większych ładunków? W myśl przepisu szerokość wraz z ładunkiem nie może być większa niż 2,55 ale jeśli pojazd 2,55 to do 3 metrów. Teraz pytanie następujące: czy jeśli jest zezwolenie kat,. VI to na niskopodwozie mogę załadować te 3,4m szerokości, a jak jest ze solówka o szerokości 2,4m? Tu też można te 3,4 nałożyć??? Pomijam już fakt że powyżej 3,2 należy jeszcze skołowac pilota... Bo inaczej to już jazda na przypale...
Bez zezwolenia ładunek może wystawać na boki maks 23cm. Z zezwoleniem nie ma już zapisu ile może wystawać jest tylko określona maks szerokość wg kategorii. Więc w teorii na te solo możesz ładować 3,4m. Kategoria III idzie w dzień i bez pilota powyżej tego już pilot a czy w dzień może to już dokładnie nie pamiętam jak tam jest
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 36 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę