Lemforder w intercarsie znalazłem tylko za 544,49 netto 669,72 brutto i to jest najtańsza oferta. Te 436 netto to po jakimś rabacie? (ceny brutto są w poprzednim wpisie)
Rejestracja:23 kwie 2016, 19:13 Posty: 955
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło
Odżałuj i kup coś, co wiesz, że będzie na dłużej niż miesiąc. Tym bardziej, że masz sam przykład na sobie, że nie warto czasami kupować coś na "szybko". Na szybko nawet kupy w krzakach nie zrobisz.
W suderze TRW ok 680zł brutto by mi wyszło. Są też takie za 140zł, ale cena czymś niestety idzie...
I tak się skończy wleci Lemforder na most, reszta się jeszcze trzyma. Powinienem się już po tych kilkunastu latach do tego przyzwyczaić ale nie da się pozbyć tego małego janusza siedzącego na ramieniu i szepczącego do ucha: "da się taniej", "drutuj to", "debilu w scanio remont zawieszenia to 80zł" złośliwa bestia
Stosujecie jakieś dodatki do paliwa, robiłem ostatnio przymiarki i Volvo dość mocno na nie reaguje spalanie mocno spada w niskim zakresie obrotów, lepiej się zbiera i silnik pracuje "kulturalniej" wygląda że te kilka cetanów więcej robi robotę.
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2651
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Też potwierdzam, można. Mieliśmy szkolenie i były Inspektor tłumaczył dokładnie wymagania kiedy i jak zrobić przerwy weekendowe bo to ma znaczenie ale zabijcie mnie-na wakajkach nie pamiętam
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:03 cze 2007, 15:41 Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków
Scorpu mam nr. do chłopaka co robi w fabryce Mana, mi odblokowywał funkcje BT w radiu, ale gadałem z nim i robią różne cuda komputerem w Manach. Może by Ci to ogarnął. Problem jest jeden. Jest z okolic Krakowa
Rejestracja:23 kwie 2016, 19:13 Posty: 955
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło
Cytuj:
Scorpu mam nr. do chłopaka co robi w fabryce Mana, mi odblokowywał funkcje BT w radiu, ale gadałem z nim i robią różne cuda komputerem w Manach. Może by Ci to ogarnął. Problem jest jeden. Jest z okolic Krakowa
Jeśli możesz podać to wyślij, może uda się wysyłkowo.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Każdy fachowiec co zajmuje się elektroniką pojazdową zwłaszcza w ciężarówkach powinien ci to zrobić, najprościej to przegrać stary soft
Da się podmienić bo sam tak robiłem kiedyś przy wymianie silnika
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Że się numery zgadzają na sterowniku to nie znaczy że wersja softu będzie ta sama.
Zawsze będziesz miał olej w jednej wtyczce od wtrysków.
Czujnik temperatury znajduje się w samym sterowniku.
Jak byś się podłączył pod komputer to byś odczytał minimalną i maksymalną temperaturę sterownika
Pytanie do znawców tematu. Czy wszystkie ciężarówki 6x4 mają taki słaby skręt, tzn duży promień skrętu? . Wynika to z tego, że dodatkowa oś na bliźniaku stawia taki opór czy z czegoś innego?
Do tej pory zawsze jeździłem tylko 6x2, wiadomo z podniesiona osia bardzo są zwrotne ale opuszczona też nie ma tragedii.
Teraz pojeździłem dwoma Manami 6x4 do tego na piórach z tyłu i szczerze mówiąc byłem w szoku jak ciężko się tym manewruje. Jazda z przyczepą do tego i wjeżdżanie gdzieś to się naprawdę musiałem napocić
Użytkownicy przeglądający to forum: Jacoo, maciek_tga i 31 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę