Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sie 2020, 2:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Witam. Dostałem nacczepe kronne 2010r i zauważyłem dziwne przypadki A mianowicie
Przy hamowaniu zapala a raczej mignie kontrolka od absu naczepy
Przy równo rozłożony ładunku około 18ton na rondach podnosi mi pierwszą oś w naczepie. Muszę stanąć zgasić auto opadnie oś odpalam i jadę dalej. Do kolejnego ronda.
Kolejne to czy da się jakoś opuścić oś nawet na pusto mam tylko taki przełącznik którym mogę podnieść nic więcej.
Jeżdżę scania r z 2007 roku i w komputerze mam wagę i czy ktoś może mibpowiedziec czy w tej naczepie na wyświetlaczu to pokazuje ile jest załadowane A przy kole w naczepie to nacisk i trzeba to podzielić na 3 lub 2 zależy na ilu osiach jadę.
Jeśli ktoś wie niech udzieli jakiś odpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 28 sie 2020, 5:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

w mojej przyczepie waga pokazuje nacisk na 2 osie ( bo tyle mam).
popatrz ile masz na pusto czy z osią podniesioną.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 28 sie 2020, 8:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

W scaniach pokazuje przy naczepie 1 oś (wózek) i dzielisz sobie to co pokazuje przez to na ilu osiach jedziesz aktualnie.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 28 sie 2020, 9:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Ok to już wiem A co do reszty wypowie się ktoś?


Post Wysłano: 28 sie 2020, 9:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Wykopałem foto ze scanii 2007 rok, bo już nią nie jeżdżę.
Obrazek

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 28 sie 2020, 12:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Wykrzyknik zaklejony? :D


Post Wysłano: 28 sie 2020, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Może Kania myśli że się ślizga, i podnosi ośkę, żeby dociążyć napędową?
Moje auta, jeśli auto się uślizgnie, to w sekundzie podnoszą oś od naczepy.

Tak się może dziać, jeśli abs w aucie nie domaga, czujnik, bieżnia, te rzeczy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 sie 2020, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Cytuj:
Wykrzyknik zaklejony? :D
Tak ją dostałem na stan, tak ją oddałem. Czy się coś pod tym świeciło cały czas nawet nie wiem... :roll:

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 28 sie 2020, 16:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Raczej abs jest sprawny. Nie blokuje kół. Foto właśnie takie jak u mnie. Czyli w tej naczepie pokazuje ile jest załadowane? A ktoś podpowie jak ja opuścić ewentualnie. I czy może byś jakoś inaczej zaprogramowana bo jeździła z dafem wcześniej.


Post Wysłano: 28 sie 2020, 17:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Tak pokazuje ile jest orientacyjnie załadowane i jakie są naciski. Jeździłem kilkoma scaniami i każda która miała wagę tak pokazywała.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 31 sie 2020, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Ok. A ktoś podpowie czy da się opuścić oś na pusto.


Post Wysłano: 11 wrz 2020, 2:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2010, 21:42
Posty: 288
GG: 1843593
Samochód: MAN
Lokalizacja: EWI

Da sie. Na panelu tam gdzie masz wajche od podnoszenia i opuszczania i przyciski od hamulca, bedzie przelacznik. Dajesz go w prawo jak dobrze pamietam i trzymasz az os opadnie.


Post Wysłano: 13 wrz 2020, 8:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2018, 20:51
Posty: 17
Samochód: Scania R500

Na zaciagniętym recznym trzy razy wciśnij hamulec nogą do końca. Oska powinna opaść i ppojawi się pomarańczowa kontrolka


Post Wysłano: 13 wrz 2020, 11:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2591
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Ok. A ktoś podpowie czy da się opuścić oś na pusto.
Albo przełącznik w naczepie przytrzymujesz na >5 sekund, albo "pompujesz" hamulcem nożnym, na zaciągniętym ręcznym/dociągasz ręczny do końca kilka razy/w Volvie na zaciągniętym ręcznym "pompujesz" naczepowym.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: