Witam. Dostałem nacczepe kronne 2010r i zauważyłem dziwne przypadki A mianowicie
Przy hamowaniu zapala a raczej mignie kontrolka od absu naczepy
Przy równo rozłożony ładunku około 18ton na rondach podnosi mi pierwszą oś w naczepie. Muszę stanąć zgasić auto opadnie oś odpalam i jadę dalej. Do kolejnego ronda.
Kolejne to czy da się jakoś opuścić oś nawet na pusto mam tylko taki przełącznik którym mogę podnieść nic więcej.
Jeżdżę scania r z 2007 roku i w komputerze mam wagę i czy ktoś może mibpowiedziec czy w tej naczepie na wyświetlaczu to pokazuje ile jest załadowane A przy kole w naczepie to nacisk i trzeba to podzielić na 3 lub 2 zależy na ilu osiach jadę.
Jeśli ktoś wie niech udzieli jakiś odpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam.
W scaniach pokazuje przy naczepie 1 oś (wózek) i dzielisz sobie to co pokazuje przez to na ilu osiach jedziesz aktualnie.
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz
Wykopałem foto ze scanii 2007 rok, bo już nią nie jeżdżę.
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz
Tak ją dostałem na stan, tak ją oddałem. Czy się coś pod tym świeciło cały czas nawet nie wiem...
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz
Raczej abs jest sprawny. Nie blokuje kół. Foto właśnie takie jak u mnie. Czyli w tej naczepie pokazuje ile jest załadowane? A ktoś podpowie jak ja opuścić ewentualnie. I czy może byś jakoś inaczej zaprogramowana bo jeździła z dafem wcześniej.
Tak pokazuje ile jest orientacyjnie załadowane i jakie są naciski. Jeździłem kilkoma scaniami i każda która miała wagę tak pokazywała.
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz
Da sie. Na panelu tam gdzie masz wajche od podnoszenia i opuszczania i przyciski od hamulca, bedzie przelacznik. Dajesz go w prawo jak dobrze pamietam i trzymasz az os opadnie.
Ok. A ktoś podpowie czy da się opuścić oś na pusto.
Albo przełącznik w naczepie przytrzymujesz na >5 sekund, albo "pompujesz" hamulcem nożnym, na zaciągniętym ręcznym/dociągasz ręczny do końca kilka razy/w Volvie na zaciągniętym ręcznym "pompujesz" naczepowym.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: speed291 i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę