Cytuj:
We iweko jak pada marznący deszcz to trzeba stawać odkuwać lód z atrapy bo się grzeje. Tutaj układ chłodzenia jest wyliczony na styk.
Jak byłem młody i głupi (teraz tylko głupi) jeździłem starym Volvo FL. Przegniła pokrywka nad pompą, woda wyleciała, a skubaniec samym olejem się schłodził przy 10*c. 100km tak przyjechałem.
Jak chłodnica brudna to i może, jak czysta to wskazówka jak stoi tak stoi cały czas lekko powyżej 80.
Mi też trakkerek się grzał 2 lata temu - tak wyglądała chłodnica od strony intercoolera (dzień wcześniej myta chemią bez demontażu) ...
W następnym roku sytuacja identyczna w drugim Trakkerze, a w tym roku 105tka się grzała - puki co bez demontażu wyczyściłem dmuchając powietrzem między chłodnicami pistoletem z 70cm rurką - coś pomogło niby, z łopatę piachu wydmuchałem, a po odpaleniu wiskoza przy 1800 obr zadymę jeszcze zrobiła jak diabli.