Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Przechodzę na priva. Ktoś ma pytania i chce posłuchać to zapraszam na PW. Pajacowanie zostawiam całej reszcie zwłaszcza tym z milionem kilometrów nalotu tyle, że z węglem w rozmowie o oporach na autostradzie.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jazda z podniesioną ośką daje oszczędność maksymalnie do 0,4l/100km a my mamy uwierzyć, że na innych oponach będzie 2 litry różnicy? Chyba od Stara 266 te opony.

A przechodź gdzie chcesz marketingowe słodkie pierdzenie ludzią wciskać.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Od profesjonalnego gumiarza z doświadczeniem oczekuje odpowiedzi potwierdzonych liczbami. Opowieści z mchu i paproci to można posłuchać na pierwszym lepszym parkingu.
Nie mówię że nie masz racji, ale te 2 litry na każde 100 kilometrów wydają się być wyssane z palca. Liczby pokazują czy opłaca się w coś inwestować czy nie. Czy lepiej na tej taniej oponie, czy na tej droższej. Liczby, nie subiektywne odczucia.


Post Wysłano: 26 cze 2020, 10:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Gliwice - Castolovice, ok. 7,5 tony, trasa ok. 270 km, dane z komputera:
- styczeń 89 litrów
- luty 89 litrów
- kwiecień 81 litrów
- maj 83 litry
- czerwiec 87 litrów
Założyłem podnaszaną ośkę.
- czerwiec 76 litrów
- czerwiec 78 litrów - tutaj przez Opole jechałem


Post Wysłano: 26 cze 2020, 10:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Moim zdaniem te opory toczenia to można w laboratorium mierzyć. W prawdziwym życiu za dużo zmiennych.

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 26 cze 2020, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ja znam asów co po ruszeniu ręczny nie puścił na jednym z kół, i jechali do końca, a tu mowa o wyczuciu "tempo idzie" akurat na takich czy innych gumach.
Daj spokój Pneumaster.

Jak by na tych WestLejkach z boku był napis Michelin, to ten sam kierowca by Ci mówił że naczepa sama leci, w sensie że lekko się toczy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 cze 2020, 17:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Też mam na którejś Westlake bo tak od dziada niemca przyjechalo - ta opona ma 31cm ! w bieżniku michał remixowy tyle nie ma, conti fabryczne też nie chyba fulda pod to podchodziła jedynie. Kawał opony - a z budżetówek już na pewno.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 26 cze 2020, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Słuchajta, ja od lat kupuję na naczepy Dunlop Sp246. Mega opona. Wytrzymała na ścieranie mieszanka, niezniszczalny karkas.
Przerobiłem tyle marek opon, chyba wszystko oprócz chinoli, i Michała. Ta jedna oponka jest naprawdę ok, stosunek cena/jakość bdb.

Zaraz Pneumuś zacznie wysnuwać teorie typu, "mocny karkas, dużo drutu, waga, odprowadzanie temperatury" itp dyrdymały.
To wszystko lipa.
To jest mega dobra oponka i na trudny regional, i na autostradę 24t i odcięcie 4,5h.

A jak czytam Pneumusiowe mondrolowanie o dobieraniu opon pod wysoki środek ciężkości, lub cysterny wożące płyny, bo trochę bardziej się kładzie w zakrętach, to po tym jak przez lata się naogladałem zawrotek 180 stopni na miejscu z blisko 30t towaru na gorącym asfalcie, krawężników atakowanych na złamaniu, przyszczypań o krawężnik na zakręcie, nie będę gadał ile razy z głupoty czy nie uwagi czy potrzeby chwili zamykaliśmy wagi 50t, jak czasem sam tak robię bo inaczej się poprostu nie da, a mimo to ta opona bez uszczerbku dojeżdża do twi i robi +200kkm na mojej robocie, no to sory, ogarnia mnie bardzo donośny śmiech na myśl o Pneumusia prospektowej wiedzy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 cze 2020, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Ty trzeźwy jesteś? Wiesz pajacu że piszesz o oponie zaprojektowanej nie pod 40 a 44T całkowitej np w Luksemburgu. Więc jak ma nie wytrzymać katowania przez takich kierowców jak ty?
Ulzyles sobie? Na własnym przykładzie się uczyles za własne pieniądze. O West nie umiałem nic powiedzieć tylko się nachlales i wywalasz niepotrzebnie frustrację. Po co?
Tak 246 to świetna opona mimo że nawet nie wiedziałeś do dzisiaj dlaczego.
A jakbyś był 100lat za postępem to mamy już sp247.
Lubisz robić gownoburze personalną bo nakrecasz forum do klikania (ostatnio kulało).
Jeszcze słowo w tym tonie do mnie i pozamiatasz i sobie i tutaj.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Ja tam zwykly szofer jestem. Nie interesuja mnie koszta itp ale mialem caly zestaw na fuelmaxach i jak dla mnie porażka. Śliskie na suchym i szybko sie scieraly 250kkm i po napedzie i naczepie. Naped otwierany przy 70kkm bo nie szlo ruszyc na pusto po lekkim deszczu.

Aktualnie na 2 osiach naczepy mam r168+. Przebieg 300kkm po rotacji i nacieciu dadza rade jeszcze z 30kkm co jak na moja robote jest wynikiem zacnym. Westlake wpadly na 1os tylko ze względu zlapania śruby w bridzu.

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:11

Cytuj:
Ty trzeźwy jesteś? Wiesz pajacu że piszesz o oponie zaprojektowanej nie pod 40 a 44T całkowitej np w Luksemburgu.
To są inne opony pod 40 i 44 tony ? :D


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Ja tam zwykly szofer jestem. Nie interesuja mnie koszta itp ale mialem caly zestaw na fuelmaxach i jak dla mnie porażka. Śliskie na suchym i szybko sie scieraly 250kkm i po napedzie i naczepie. Naped otwierany przy 70kkm bo nie szlo ruszyc na pusto po lekkim deszczu.

Aktualnie na 2 osiach naczepy mam r168+. Przebieg 300kkm po rotacji i nacieciu dadza rade jeszcze z 30kkm co jak na moja robote jest wynikiem zacnym. Westlake wpadly na 1os tylko ze względu zlapania śruby w bridzu.
ale my o naczepie :mrgreen: na niej ruszałeś? Jakaś nagonka niezrozumienia nagle? Fuel to autostrada i w naczepie daje rade.
Z reszta ok, podsypcie gościowi niech kupuje.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Cytuj:
Ty trzeźwy jesteś? Wiesz pajacu że piszesz o oponie zaprojektowanej nie pod 40 a 44T całkowitej np w Luksemburgu.
To są inne opony pod 40 i 44 tony ? :D
udajesz, że nie rozumiesz czy nie rozumiesz ? Dla mnie możesz 44T wozić na 4 opasaniach, będziesz testerem głupoty jak kierownik zanim posłuchasz i będziesz chciał rozumieć że pod 44T inaczej, pod kontener inaczej, pod beczkę z wysokim środkiem ciężkości inaczej, na gorąco inaczej, produkcja Turcja (gdzie dobrych dróg nie ma) inaczej, na gorace inaczej, na zimne inaczej. Ale jeśli dla kierownika szybkie auta mają kolor czerwony a dla ciebie można 44T wozić na wszystkim to spoko nie włażę między wódkę a zapitkę.
Spoko. To forum jest zbędne.
Wpada ktoś kto chce zasięgnąć wiedzę. Nic się nie dzieje. Brak tych mądralińskich. Cisza. Martwe posty. Napiszę co uważam lub ktoś inny i nagle uruchamia się lawinia wiedzy i hejtu z przewagą hejtu. Nagle wszyscy w DHLu wujka mają i wiedzo wszystko. Kierownik gasi pety, reszta nagle stosuje głupie pytania. Nie no gratuluje uruchomienia się nagle.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Cytuj:
Ja tam zwykly szofer jestem. Nie interesuja mnie koszta itp ale mialem caly zestaw na fuelmaxach i jak dla mnie porażka. Śliskie na suchym i szybko sie scieraly 250kkm i po napedzie i naczepie. Naped otwierany przy 70kkm bo nie szlo ruszyc na pusto po lekkim deszczu.

Aktualnie na 2 osiach naczepy mam r168+. Przebieg 300kkm po rotacji i nacieciu dadza rade jeszcze z 30kkm co jak na moja robote jest wynikiem zacnym. Westlake wpadly na 1os tylko ze względu zlapania śruby w bridzu.
ale my o naczepie :mrgreen: na niej ruszałeś? Jakaś nagonka niezrozumienia nagle? Fuel to autostrada i w naczepie daje rade.
Z reszta ok, podsypcie gościowi niech kupuje.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Specjalnie zaznaczylem ze na napedzie jaki i NACZEPIE mialem fuel maxy. I to że zaznaczylem iz przy ruszaniu byly sliskie to i te naczepowe lubily plywac przy mokrej nawierzchni

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:39

Ja 100% serio, mamy ciągniki 44 tonowe sztuk dwa i opony zakładamy po prostu markowe w dobrej cenie (co akurat się trafi), to takie główne kryteria.

Ale spoko, jak pod beczke się je zapnie albo kontener to będziemy szukać i przekładać.


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Jazda z podniesioną ośką daje oszczędność maksymalnie do 0,4l/100km a my mamy uwierzyć, że na innych oponach będzie 2 litry różnicy? Chyba od Stara 266 te opony.

A przechodź gdzie chcesz marketingowe słodkie pierdzenie ludzią wciskać.
chcesz jeszcze coś podważyć byleby naklepać ?
https://etransport.pl/wiadomosc,53550,m ... 4_sup.html

nooo fakt os na asfalcie to konieczność reszta to bzdura
https://www.trucks.com.pl/2017/04/10/dw ... stra-zysk/
Cytuj:
Gliwice - Castolovice, ok. 7,5 tony, trasa ok. 270 km, dane z komputera:
- styczeń 89 litrów
- luty 89 litrów
- kwiecień 81 litrów
- maj 83 litry
- czerwiec 87 litrów
Założyłem podnaszaną ośkę.
- czerwiec 76 litrów
- czerwiec 78 litrów - tutaj przez Opole jechałem
masz live średnio 8-9 litrów różnicy na 270km. Mam policzyć za Ciebie czy sobie już z kalkulatorem dasz radę?
Czy tak wrzuciłeś tylko te 0,4 litra żeby zaistnieć?
Ale mi się już nie chce udowadniać i tłumaczyć bo wydaje mi się , że świat driverów w stylu "wiem bo ojciec przejeździł 1mln km w PKSie" to się nigdy nie skończy

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 23:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Nevesu, musicie więc szukać tych robionych na rynek Luksemburski :D :D :D .

Pneumusiowi nikt nie powiedział że są inne kraje z dmc 44t, więc jest zapętlony tym Luksemburgiem.

Tak weogóle co nie, to czy kraj wielkości Luksemburga, ma taką powierzchnię a co za tym idzie, jest taką potęgą na rynku transportowym Ue, że aż dorobił się opon dedykowanych na rynek Luksemburski? Nie sądzę :lol:.

Więc czyżby Pneumuś po raz kolejny coś zmyślił?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 27 cze 2020, 0:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Nevesu, musicie więc szukać tych robionych na rynek Luksemburski :D :D :D .

Pneumusiowi nikt nie powiedział że są inne kraje z dmc 44t, więc jest zapętlony tym Luksemburgiem.

Tak weogóle co nie, to czy kraj wielkości Luksemburga, ma taką powierzchnię a co za tym idzie, jest taką potęgą na rynku transportowym Ue, że aż dorobił się opon dedykowanych na rynek Luksemburski? Nie sądzę :lol:.

Więc czyżby Pneumuś po raz kolejny coś zmyślił?
Ty wiele nie sądzisz ale to nie twoja wina. Luksemburg był przykładem 44t. Ale trzeba deko dalej jeździć niż wokół komina żeby wiedzieć że np opony produkowane pod dane warunki są mega dobre. Ty na wannie powinieneś stosować produkcję z Turcji. Nie będę Ci tłumaczył dlaczego. Może być ciężko że zrozumieniem. Wiem natomiast ze się ode mnie uczysz sporo. Wiesz już o odprowadzeniu ciepła, o opasaniach a udajesz żeby na dekla nie wyjść. Kiedyś pomyliłeś kierunki w temacie retardera prawda?
Uwierz mi są opony na dany rynek. Poczytaj poszukaj o oponach kmax t cargo na drogi tureckie. Pod wannę nie ma lepszych. Jakbyś miał je w rękach to byś orgazmu dostał. Teraz też mnie shejtujesz mimo że o tym nie wiedziałeś? Całe twoje setki km za fajera jak krew w piach. Jesteś cienki pozorant wiedzy i tyle. Wyższość chcesz uzyskać nie wiedzą ale ukryciem własnej niewiedzy przez wysmianie innych. Cóż szkoda mi ciebie.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 27 cze 2020, 0:16

Andrzeju, nie denerwuj się.

Podsumowując temat opon na Luksemburg, z doświadczenia jak kupujesz tira na 44 tony to masz takie same opony jak na 40 ton :D Są różnice w budowie ciągników ale opony te same.


Post Wysłano: 27 cze 2020, 0:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Andrzeju, nie denerwuj się.

Podsumowując temat opon na Luksemburg, z doświadczenia jak kupujesz tira na 44 tony to masz takie same opony jak na 40 ton :D Jest siodło inne, hamulce (i pewnie inne różnice w budowie) ale opony te same.
Zostawię Cię z tą tezą. Owszem można pojeździć nawet na chince pod 44T nikt tego nie neguje. Podobnie jak pod wanną możesz pojeździć na chince. Kwestia warunków. Ale zdajesz sobie sprawę jak przymarznie Ci na podniesionej wannie ładunek na górze? Chyba że nie jesteś świadomy co się wtedy dzieje z oponą na ostatniej osi. Podobnie z drzewem na dłużnicy 4 metry zwisu plus 3m drzewa, felgi ori HL3 potrafią pękać a co się dzieje z oponą? Ale da się słabsze założyć? Pewnie że się da i nikt o tym nie napisał że lepiej inne, nikt nie napisał że nie wolno, w końcu nawet na nalewajkach najtańszych też możesz. Czy na cysternie jak na siodle środek ciężkości masz na wysokości 3m lepiej mieć pod siodłem opony na 4 czy na 5 opasaniach? Choć nikt nigdzie nie napisał że te z 4ma opasaniami się nie nadają?
I tak będziecie długo ten temat racji męczyć aż do bólu?
W między czasie wpadnie kierownik który pół roku wcześniej mówił o złotych oponach od Bridża a teraz złote stały się SP246 które od kilku miesięcy nie istnieją w produkcji?
Jak tak podsumowałem jego wpisy w których nigdy nikomu nic nie pomógł tylko czekał na mądrzejszych i wtedy hejtując zajmował stanowisko to chłop założył zespół z 2ma czy 3ma klakierami i co kto opłacił to promuje.
Ale trafiłem się i obalam tezę za tezą to uruchamia się jakimiś wpisami oczerniającymi. Chłopina nawet nie słyszał o Kmaxie T Cargo na rynek turecki bo skąd miało tym wiedzieć jak jest zakaz mówienia o tej oponie więc po co rozdrapuje? Skąd miał chłop wiedzieć że retarder ząbkuje w inną stronę w innym temacie? Wygląda na to że chcąc się uwiarygodnić przez grupę kilku innych udaje szofera i rozkręca forum próbując wymusić datki w postaci klocka. Ja mu zrobię klocka jak chce na twardo lub na miękko. :lol:
Człowiek nie ma bladego pojęcia. nigdy nikomu w niczym nie pomógł bezpośrednio. Czeka i czyta odpowiedzi. Uczy się na forum. Stosuje otwarte odpowiedzi. Zero wiedzy. To troll.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Ostatnio zmieniony 27 cze 2020, 0:32 przez PNEUMASTER, łącznie zmieniany 1 raz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: