Cytuj:
Plan masz ambitny, ale za dnia nie ma szans na takie wyczyny.
Plan bardzo ambitny.
Ja co prawda nigdy nie mierzyłem czasu na tym odcinku, ale mam dobrze obcykaną trasę z bazy do portu w ZSW.
Oława do A4, potem A/S8, zjazd na lotnisko i do DK94, dalej na Lubin i tam do Polkowic, potem S3 aż do Paprykarzewa i dalej do Świnoujścia.
Nocą wychodzi jakieś 6g20m
Z tym że od momentu wjazdu z S3 na S3/S6 mam jeszcze równo 100 km do portu (więc jakieś 1g20m). A wcześniej jeszcze muszę dojechać z Oławy do A/S8 i tam bodajże też mi godzina schodzi. Więc w teorii 4g30m na trasę ZS-DW powinno starczyć. No ale jak wszyscy tu piszemy: może zaślimaczyć między Lubinem a Polkowicami.
@Ociu nie zgadzam się z tym, że stara czwórka jest gorsza niż S3 do Legnicy i potem A4. Raz, że jest krócej, a dwa to że ruch jest o wiele mniejszy. Jak się ma dobre info z yanosika/CB to można zapinać na odcince. Jedyne miejsce gdzie może nas na parę minut wstrzymać to te poronione światła w Środzie Śląskiej, no i czasem w godzinach szczytu można się toczyć do ronda przed Leśnicą.
Nie mam w domu kajetu gdzie piszę kilometry i godziny, ale teraz w nocy z Niedzieli na Poniedziałek będę zapinał tamtędy to zobaczę w kajet ile mi zajmowała trasa i obadam ile zajmuje przez A4/Legnica/S3.
Jak Semis pisał: z ZSW na 4g25m dolatujesz na Orlen z Polkowicach, a Węzeł S6/10 w Szczecinie jest na oko 80km bliżej.
Niemniej też jestem ciekaw tego eksperymentu
Po mojemu się nie uda, ale obadamy i trzymam kciuki
Cytuj:
Damian jak Ci niewiele praknie to ja bym przegiął i dojechał na miejsce, potem wydruk i cześć. Pauza wyjdzie na rozładunku.
I ja uważam tak samo. Jak się ma dwa wydruki na miesiąc, albo żadnego to nie ma strachu że Cię przy kontroli wezmą za recydywę.
Opiszesz ładnie, że nie znalazłeś bezpiecznego parkingu z możliwością zaparkowania z ADR, i że "nie stworzyło to zagrożenia w ruchu drogowym" et voila.