Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2019, 23:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

na Beneluxie jest firma(zapomnialem nazwy, czerwone zestawy mają) która ma kipry Stasa z mulda i agregatem z tym ze to jest do owoców/warzyw tylko bez rewelacji i mrożenia mięsa :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 06 sty 2019, 0:55

Post Wysłano: 12 sty 2019, 0:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2009, 17:59
Posty: 147
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR

Niestety V8 swoje waży coś o tym wiem... Moje highline z pełnymi kotłami 1500L i do tego zbiornik na olej za kabiną, naczepka full alu z kołem zapasowym i wszystkie koła alu waży na pusto 15160-15180. Topline z taką samą naczepą, kołem i całym zestawie na alusach waży 14300-380, tyle że zbiorniki ma 1200L. To w transporcie sypkim też nie jest atutem i raczej jest to ostatnia fałka w firmie.


Post Wysłano: 12 sty 2019, 11:42

Niestety V8 jeśli chodzi o Europejskie zestawy słabo się wpisuje w przyjęte standardy, nie ma jak wykorzystać potencjału silnika. Jedynie w branży przewozów ponadnormatywnych zakup auta z większym silnikiem jest uzasadniony. Zawsze zastanawiały mnie zestawy do transportu żywca ile one w sumie ważą bo często idzie spotkać V8, tak samo jak w autach to przewozu drewna.


Post Wysłano: 12 sty 2019, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

jak to ile ważą - przecież nie więcej niż przepisowe 40 ton :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 12 sty 2019, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Zdziwił byś się. Ten typ transportu, jest mocno specyficzny pod względem podejścia do przepisów. Zarówno tych o naciskach, jak i tych dot czasu.
Że tak powiem, mają do tego bardzo luźne podejście.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 sty 2019, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Zzx a wziales ppd uwage tolerancj?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 12 sty 2019, 20:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

tak naprawdę żadna żywcówka się nie wyważy bo podczas załadunku nie jesteś w stanie zważyć każdej sztuki poza tym to jest żywe i się rusza......
zreszta zapytajcie i poczytajcie do piszą ci co żywiec wożą.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 12 sty 2019, 20:45

Nie wiem czy Martin tutaj jeszcze zagląda, pewnie by wytłumaczył jak to z żywcem wygląda.


Post Wysłano: 13 sty 2019, 3:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Typowy zestaw do Żywca to znaczy trzyosiowy samochód z trzyosiowa przyczepa waży ponad 22 tony pusto. Taki zestaw gdy jeździ usługowo pod rygorystycznym zakładem zabiera tylko 32 sztuki. I na aucie załadowany jest tylko na jedno piętro.
Jednak górale lub małe ubojnie potrafią załadować na taki zestaw nawet 50 sztuk bydła. Minimalna waga byka sprzedawanego na rzeź to tak naprawdę 650 kilo a rzadko kiedy jest to mnie jak 700 do ponad 900 kg. Gdy takie auto w Płocku trafi inspekcja mówimy o tym usługowym do 32 sztuk kierowca przed
Przywitaniem się z inspektorem dzwonił do szefa żeby przysłali drugi pusty samochód po przyczepę nie ma możliwości zmieścić sie w 40dmc nawet przy 32 sztukach.


Post Wysłano: 13 sty 2019, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

http://www.siedlce.piwet.net/Transport07102011.pdf

instrukcja trochę stara ale na stronach od 33 do 36 można poczytać o normach przestrzeni w zależności od wagi pojedynczej sztuki.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 13 sty 2019, 11:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 363
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Uniwersalne zestawy do żywca są faktycznie dość ciężkie, ale już np naczepy stałopoziomowe do tucznika schodzą do 17-18t w zależności od ciągnika zaś do bydła samochód 2osie bez piętra i 3osiowa przyczepa 2pietra też zejdzie do 18-19t.


Post Wysłano: 17 wrz 2019, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2019, 13:51
Posty: 16

Apropo wagi zestawow czytam, ze Wielton ma naczepy standard z mulda o niskiej wadze coil master oraz coil light master. Czy jest mozliwosc aby taki zestaw wazyl do 15 ton? Mam na mysli ciagnik z dużą kabiną.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: