Cytuj:
Czyli tak na mój rozum, to możliwość zaciągania kredytów i leasingów niszczy transport
W mojej opinii tak jest. Gdyby ludzie brali auta za gotówkę to by wiedzieli jak ciężko jest na nie zarobić i dlaczego trzeba szanować swoją pracę i nie jeździć za darmo.
Cytuj:
A doliczyłeś puste km na podjazd? To dolicz i daj znać ile wyszło?
Specjalnie dla Ciebie straciłem 30 minut swojego życia i pootwierałem wszystkie zlecenia z ostatnich dwóch tygodni i policzyłem ładowne km.
1. PL => D = 670e/530km = 1,26e (10t ładunku) (postój od poniedziałku 8:00 do wtorku 9:00)
2. D => NL= 630e/720km = 0,87e* (24t) (postój od środy 8:00 do czwartku 6:00)
3. NL => D = 600e/430km = 1,39e (3t) (postój od piątku rano do poniedziałku wieczór)
4. D => D = 340e/220km = 1,54e (23t) (postój od wtorku 7:00 do 16:00)
5. D => D = 750e**/390km => 1,92e (7t) (postój od środy 9:00 do czwartku 9:00)
----------------------------
Podliczenie ładownych 2990e/2290km = 1,3e
Pustych km 410
Stawka pusty/pełny 2990/2700 = ~1,11e***
*pojechałem poniżej 1e, bo wyjeżdżając w tamten rejon wiedziałem, że nie wyjadę z niego za dobre pieniądze, dlatego w pierwszą stronę wziąłem więcej, np. w kody D6,7,8,9 nie jeżdżę za mniej jak 1,1-1,3e
**550e za trasę + 200e postojowego
***W tym jeden ładunek mi anulowali, gdzie zrobiłem podjazd, podjazdy na parkingi, do sklepu itp.
Jeśli nie wierzysz, za dwie skrzynki dobrego piwa (Atak Chmielu 7zł/butelka) Jestem w stanie pokazać zlecenia, oczywiście z zamazanymi wszystkimi danymi, poza stawką i miejscowością załadunku/rozładunku.
Cytuj:
Ty, mam kilku dłużników, mógłbyś do nich zadzwonić jak Ci podam nr telefonu?
Odpowiem Ci wpisem który zamieściłem wcześniej, ok?
Cytuj:
Taki miesiąc, owszem mógłbym zarobić więcej, ale później czytalibyście żale "bo spedycja mi nie zapłaciła". Ja staram się dobrze dobierać kontrahentów może dlatego też robię dużo mniejsze przebiegi, bo nie biorę jak leci ładunków od pierwszej lepszej pseudo spedycji. Jak mi warunki zlecenia nie odpowiadają to go nie biorę.
Cytuj:
Kurła, to jakie stawki muszą być na Timo, jak większość przepisuje?
Na przykładzie ostatnich dwóch tygodni
Ładunek 1,3,4,5 => pierwsze ręce
Ładunek 2 => przepisany z timo
Cytuj:
Cytuj:
choćbym miał tydzień czekać na ładunek za przynajmniej to 1e,
Poważnie???
Wyjątkiem są rejony z których wiem, że są kiepskie wyloty i nie ma co liczyć na więcej niż 0,8e, ale wtedy jadąc w pierwszą stronę biorę odpowiednio więcej. Np. D6,7,8,9 za mniej jak 1,1-1,3e nie jadę wcale.
W Polsce jak jestem w domu to za mniej jak 4-5zł na kraj nie jadę. Wyjątkiem jest kurierka, bo lubię tą robotę i przyznaję jeździłem za 3,3zł.
Cytuj:
no cóż mała porażka nastała z nocki wczoraj na dziś rozdziewiczyli mi plandekę taka łądna nówka prawie sekura była ech
ech pierwszy raz odkąd jeżdżę zawodowo ech, nl już przestaję lubić.
Gdzie Cię pocieli?
Mnie przez 9 lat dwa razy rozcięli.
Cytuj:
głupi leasing czy taki sam kredyt rozkłada branżę podobnie jak cwane spedycje.
wielu "przedsiębiorców" bierze leasing "bo nie zapłacę podatków" - tak naprawdę jak by to policzyć to nagle by sie okazało że po nagłym rozliczeniu końcowym to zawodnicy z kredytami i leasingami są po prostu gołodupcami mającymi swojego majątku tyle co na grzbiecie.
Najmądrzejsze co tu ostatnio przeczytałem i podpisuję się pod tym dwiema łapami.