Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa).

Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.

Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1,70 - 1,80 zł netto.

Pozdrawiam.

PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".


Ostatnio zmieniony 07 paź 2018, 21:04 przez hans87, łącznie zmieniany 1 raz.

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

może nie na temat stawek ale na pojazd w takiej zabudowie nie załadujesz 2 ton na legalu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Tak. Wszyscy wiedzą, jaką faktyczną ładowność ma takie auto, a ile na nie się ładuje.
Piszemy tylko o stawkach.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

odświeżam temat :-)


Jeździłem ok.6 lat wstecz, centralnie pod klientem i miałem 1,80 za km busem blaszakiem.
Większość roboty była w koło komina wiec jakiś kokosów się nie zarobiło.
Plandeką 15 paletową powyżej 2,00 zł jakoś liczyliśmy, robota po kraju.
W późniejszym czasie ogarnąłem sobie stałą robotę do Niemiec ok 1500km w kółku 2 wyjazdy tygodniowo za 1,30 blaszakiem. Tyle że to było kilka lat do tylu, jak jest teraz, nie wiem. Ale pewnie nie za ciekawie tyle tych busików lata.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A ja słyszałem że z busa w leasingu, po opłatach i kierowcy zostaje 10 000zł na czysto.

Prawda to jest?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

tylko tyle? niemożliwe - patrząc na przebiegi.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Cytuj:
Jeździłem ok.6 lat wstecz, centralnie pod klientem i miałem 1,80 za km busem blaszakiem.
Większość roboty była w koło komina wiec jakiś kokosów się nie zarobiło.
Plandeką 15 paletową powyżej 2,00 zł jakoś liczyliśmy, robota po kraju.
W późniejszym czasie ogarnąłem sobie stałą robotę do Niemiec ok 1500km w kółku 2 wyjazdy tygodniowo za 1,30 blaszakiem. Tyle że to było kilka lat do tylu, jak jest teraz, nie wiem. Ale pewnie nie za ciekawie tyle tych busików lata.
To stawkę 1,80 zł za blaszaka to miałeś super. Tylko, że dziennie pewnie robiłeś 150 km, co ?
15 paletówka to pewnie już była solówka a nie bus DMC 3,5 t. teraz z tego co wiem to chłodnie solówki jadą za 2,40 - 2,50 zł po kraju (trasy w kółku).


stawka wysoka ale tak jak piszesz, słabo z kilometrami. 15 paletówka to był też bus, do 3,5t jak dobrze pamiętam skrzynia była długa trochę ponad 6 metrów. A że woziło się pierze, to auto było akurat.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
A ja słyszałem że z busa w leasingu, po opłatach i kierowcy zostaje 10 000zł na czysto.

Prawda to jest?
Tkaczykowski twierdzi że mu zostaje na czysto 2 tyś złoty :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

No to szał. Brać dobierać, dokupować, i niczego nie żałować! :D.

W moim mieście jest duży zakład produkujący parówki. Solo chłodnia od 15 do 21 palet, jeździ za 1,8 do 2,3 za km pusto pełno. Robota fatalna, wyjazdy wieczorami, do rana orka, 3-6 miejsc. Czas wiadomo, to pojęcie bardzo abstrakcyjne.
Znaleźć kierowcę na tą robotę to dramat. Każdy przyjdzie i po kilku miesiacach wymięka.

Więc te 2,5 za km, to było by bardzo przyzwoicie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


a Ty hans masz jakąś konkretną robotę na oku, czy tak z ciekawości pytasz o te stawki?
Co do roboty na chłodni i na plandece, ja jeżdzac busem plandeką miałem tak jak na chłodniach, wieczorny załadunek i później deptanie całą noc na drugi koniec polski na budowę. Ale pracowało się na swoim, i za w miarę dobre pieniądze to kilka lat się człowiek z tym przemęczył. Na solówce te 2,2-2,5 to taka optymalna stawka, tym bardziej jak ktoś chcę zatrudnić kierowce, zapłacić mu i nie być w plecy na tych wyjazdach.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Cytuj:
No to szał. Brać dobierać, dokupować, i niczego nie żałować! :D.

W moim mieście jest duży zakład produkujący parówki. Solo chłodnia od 15 do 21 palet, jeździ za 1,8 do 2,3 za km pusto pełno. Robota fatalna, wyjazdy wieczorami, do rana orka, 3-6 miejsc. Czas wiadomo, to pojęcie bardzo abstrakcyjne.
Znaleźć kierowcę na tą robotę to dramat. Każdy przyjdzie i po kilku miesiacach wymięka.

Więc te 2,5 za km, to było by bardzo przyzwoicie.
Tak, jazda w nocy w kilka miejsc to przerąbana robota. Kiedyś tak miałem, i na dodatek musiałem towar ręcznie do sklepu/magazynku wnosić.
Te 2,50 zł za km to stawka na chłodnię ciężarówkę (solówka), tak?
Orientujesz się za ile takie chłodnie DMC 3,5 tony (kontener) jeżdżą?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Cytuj:
a Ty hans masz jakąś konkretną robotę na oku, czy tak z ciekawości pytasz o te stawki?
Co do roboty na chłodni i na plandece, ja jeżdzac busem plandeką miałem tak jak na chłodniach, wieczorny załadunek i później deptanie całą noc na drugi koniec polski na budowę. Ale pracowało się na swoim, i za w miarę dobre pieniądze to kilka lat się człowiek z tym przemęczył. Na solówce te 2,2-2,5 to taka optymalna stawka, tym bardziej jak ktoś chcę zatrudnić kierowce, zapłacić mu i nie być w plecy na tych wyjazdach.

Nie mam na uwadze konkretnej roboty. Po prostu chcę zdobyć paru nowych klientów i dlatego pytam się o stawki za jakie jeżdżą takie auta jak moje.

Jak jeździłeś tą plandeką na budowę to ile brałeś za km, no i jaka waga towaru tam była?
Piszecie o solówkach, a ja pytałem o chłodnię 8 epal, DMC 3,5 tony :-)


15 paletówką powyżej 2zł było, a ladowało się różnie od 200kg do 2 ton.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2012, 21:33
Posty: 45
Samochód: Iveco Daily 35c13

Cytuj:
15 paletówką powyżej 2zł było, a ladowało się różnie od 200kg do 2 ton.
dzięki za info. 2 tony na plandekę na osi po 1 kole z obu stron, da się odczuć podczas jazdy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: