Chodziło mi o ten wywód z klejeniem. To, że mu ten panel padł to wyczytałem ale z tym klejeniem nie łapałem a w sumie o tym 3/4 tekstu była a o panelu kilka słów.
Pany pytanie mam. Korzystacie lub spotkaliście się z programem do zarządzania flotą i kierowcami? Poszukujemy do firmy takowego, ale na rynku jest mnóstwo programów ale żaden do mnie przynajmniej nie przemawia. Precyzując potrzebny jest program który oprócz kontroli kosztów generowanych przez pojazd będzie jeszcze miał moduł nazwijmy to kadrowy w którym będę mógł przypisać kierowcę do auta, jaką robotę robił, ile dni był na urlopie itd. Chodzi głównie o to żebym na koniec miesiąc zrobił raport aktywności takiego kierowcy i miał czarno na białym co robił w danym miesiącu i jak ma Mu zostać naliczone wynagrodzenie.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:07 sie 2011, 22:06 Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Cytuj:
Cytuj:
Co prawda nie mam takich wynalazków jak wy, ale wczoraj z Usti nad Labem, przez Decin, Liberec, Jakuszyce i A4 do Gliwic Dafu z 38 t. masy rzeczywistej zeżarł ok. 176 litrów na odcinku ok. 421 km = ok. 41,80 l/100 km
Cytuj:
Orientujesz się gdzie można kupic taką półkę do E6 najlepiej z wysyłka ?
Rejestracja:07 sie 2011, 22:06 Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Właśnie problem był w tym, że nie było jak spiąć tego, bo to były worki na tych plastikowych paletach (nie wiem czy mają jakąś nazwę) praktycznie od deski do deski i na załadunku powiedzieli że spinać nie można, ale w CMR-ke wpisać nie chcieli. Nie było innego wyjścia.
I z tego właśnie powodu zamiast jechać autostradą spokojnie, wolałeś bez spiętego ładunku jechać po krętych górzystych drogach? Ty się chyba za dużo Nasierowskiego naoglądałeś. Mam nadzieję, że z Ostravy na Kalisz to wiesz jak jechać.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Właśnie problem był w tym, że nie było jak spiąć tego, bo to były worki na tych plastikowych paletach (nie wiem czy mają jakąś nazwę) praktycznie od deski do deski i na załadunku powiedzieli że spinać nie można, ale w CMR-ke wpisać nie chcieli. Nie było innego wyjścia.
A to nie mozna powiedziec ze albo ci wpisuja w cmr ze nie wolno spinac albo nie wyjezdzasz z tym z firmy.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Mózg + Exel wystarczy i do tego ew. dane z karty tacho. Tyle z autopsji...
Tak i potem mam 15 arkuszy każdy do czegoś innego i na końcu robię zestawienia w kolejnym. Też mi wygoda. Przy 5 autach to się sprawdza. Przy 60 już trochę mniej bo klepanie z ręki nikogo nie uszczesliwia
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], kamilkm111 i 23 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę