Cytuj:
Dla przykładu, jadąc obwodnicą Kielc od Karkowa zjazd na Piotrków, Kielce po jakiś 200m jest oddzielony od pasa
Jako miłośnik urządzeń TT powiem, że one też tak mają.... (zdarza mi się to na zachodzie)
Cytuj:
Igo oczywiście karze mi jechać przez Bydgoszcz gzie jest 10t dla tranzytu. Kiedyś aby ominąć korek na obwodnicy poszedłem na ten zakaz dojeżdżam do znaku 10 t, a Igo mnie informuje, że tu jest zakaz i karze skręcić w boczną, a tam wszystkie uliczki po 2,5t.
Tak. IGO tak mają, że potrafią wrąbać na zakaz..
TT też wrąbie, ale bez zmieniania trasy są to rzadkie przypadki... Dopiero jak sam pojedziesz inaczej i TT zacznie kombinować z wyliczeniem nowej trasy - wyjdą cyrki...
TT moim zdaniem ma lepsze algorytmy planowania (wersja dla ciężarówek)....
Mógłbym się tu rozpisać o mapach...
Mógłbym napisać, że na wschód (Rosja i inne dzikusy) lepsze są HERE od IGO niż mapy TT....
Ale obiektywnie to są tylko wspomagacze, a nie wyrocznie...Czy to TT, czy IGO jak każe wjechać Ci pod wiadukt 3.5m zestawem to jest słabo... Trzeba mieć mózg... Navi to wspomagacz...
Odkąd wprowadzili te nowe wersje TT trochę oklapłem w temacie navi...Bo to mapy dożywotnio i w ogóle...
Ale stare Tomki to trachałem jak Jehowy za klamkę.
I z autopsji powiem - starsze modele TT (typu sławne 720GO - mistrzostwo dla TIRów) to było jakieś 15-20min roboty, żeby je poczesać..
IGO w tym samym czasie crackowałem i godzinę... potem mapy.... potem 3 dni ustawiania...