Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lip 2006, 20:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

Panowie i Panie. Dlaczego mi w scanii nie działa retarder ? po sprawdzeniu na testerze, który jest zresztą nowy żadnego błędu mi nie wykrywa. Retarder chodzi, ale auto nie zwalnia. Może ktoś z Was spotkał się już z takim zagadnieniem i wie co sie może dziać. z góry dzięki...
dla uzupełnienia dodam, że dziś padł nam retarder, a auto jutro o 2 w nocy jedzie w trase do Aten.


:|

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

To jest telma czy olejowy?


Tytuł:
Post Wysłano: 21 lip 2006, 7:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

olejowa franca

[ Dodano: Pią, 21.07.2006, 19:59 ]
juz wiadomo co i jak. strzelił uszczelniać na dostawce retardera i puszczał olej do skrzyni. niby wszystko fajnie, ale retarder nie działał a skrzynia mogłaby paść w przeciągu paruset kilometrów. zestaw naprawczy retardera [same uszczelki i simeringi] kosztuje 1800 w serwisie, a tata kupił cały retarder za 1500. kochana scania ;-)

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lip 2006, 10:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 17:50
Posty: 76

I teraz biorąc pod uwagę chwilową korzyść ekonomiczną to niby posunięcie właściwe ale...! Po pierwsze kolego nie siej demagogii że za kilkaset kilometrów skrzynia by padła :mrgreen: nie wiem kto ci takie bzdury opowiada. Po drugie sam wspomniałeś że puścił uszczelniacz pomiędzy skrzynią a retarderem więc to troszkę mniejszy koszt niż całego uszczelnienia retardera za 1800 złotych. Który zawiera uszczelnienie całego retardera a po jaki grzyb uszczelniać i rozpoławiać retarder skoro puściło uszczelnienie od strony skrzyni??!! Ja przynajmniej nie wiem. A po trzecie kupiliście jakiś używany retarder, który był również eksploatoawany w warunkach może nawet gorszych niż w Waszym Irizarze ale cóż bezpieczeństwo klientów przede wszystkim. Ciekawy jestem ile tam wytrzyma te uszczelnienie...? Niczego nie sugeruję i nie życzę. Pozdrawiam.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lip 2006, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

hmm... jeszcze zapomniałem dodać, że w starym reterderze na wałku rowki były już takie jak kolejiny na polskich drogach.
Cytuj:
pierwsze kolego nie siej demagogii że za kilkaset kilometrów skrzynia by padła
aa to stwierdzenie powiedział nam mechanik z serwisu Scania Polska w Krakowie. Więc uznaliśmy że mechanik się nie pomyli. No właściwie to nie wiem. Wczoraj wróciliśmy z trasy i bez najmniejszych problemów zrobiliśmy wahadło do Pragi i spowrotem. Jutro o 4 rano Bułgaria. zobaczymy co będzie. hih.. a co do samego retardera to nie ma najmniejszego problemu. Gość od którego bierzemy częsci jest 'normalny' jak jeden jest zepsutty to jedziemy po następnego, czyli metoda prób i błędów - oczywiście jeżeli tylko jest na to czas. Tak jak dziś to tylko sprawdzimy czy nie puszcza oleju, bo jak puszcza do skrzyni olej to Bułgarii nie zrobimy. Pozdrawiam

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: