Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 kwie 2012, 22:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sie 2009, 17:25
Posty: 123
GG: 10467084
Samochód: Volvo FH 500
Lokalizacja: Chrzanów

Jeśli chodzi o wymiary "skrzyń" to mogą być one rożne zależy co kto potrzebuje. Na allegro można spotkać nawet takie po 9m aczkolwiek tutaj także jest standaryzacja. Co za tym idzie są 3 typowe wymiary BDF`ów wszystkie całkiem ładnie opisane na stronie: http://www.wielton.com.pl/?pid=46&cid=1212&prid=1214

A jeśli mowa o mocowaniach to jakaś firma po za SOMMER miała coś takiego w swojej ofercie teraz dokładnie już nie pamiętam która. W każdym razie łap do mocowania było więcej niż normalnie a te które nie były potrzebne pozbawiane były śrub mocujących. Jak to się sprawdza w praktyce ciężko mi powiedzieć w teorii wygląda dość interesująco.


Post Wysłano: 26 kwie 2012, 14:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Pilnie poszukuje namiaru na części do skrzyni bdf. Konkretnie chodzi o podporę do łapy.


Post Wysłano: 04 lis 2012, 15:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2007, 0:09
Posty: 70

Ciekawostka :U
Obrazek

_________________
Posiadam kat: A, B, C


Post Wysłano: 04 lis 2012, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak samo wozi się nowe naczepy pod kontenerowe po trzy naraz :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 31 sty 2013, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Kto w pl targa bdfy oprócz GLS, DHL i Rabena???


Post Wysłano: 31 sty 2013, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Widuje na A4 na Górnym Śląsku Actrosa MPIII - lecą w kilku z pudłami Dachser.


Post Wysłano: 31 sty 2013, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Dzięki ale Dachser targa D-PL mi chodzi o krajówkę.


Post Wysłano: 02 lut 2013, 15:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Jesteś pewien że Dachser na kraju nie używa BDFów?
UPS lata nowymi Rkami z szarymi BDFami, ale czy na kraju to łapy uciąc sobie nie dam.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 02 lut 2013, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Pewien nie jestem ale tak wywnioskowałem jak ostatnio pytałem na CB.


Post Wysłano: 13 gru 2017, 11:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2014, 8:52
Posty: 29
Samochód: Actros

Panowie, a jak sie jeździ takim zestawem? Jak się cofa?
Gdzie można potrenować/przeszkolić się?


Post Wysłano: 14 gru 2017, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3267
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Gdzie można potrenować/przeszkolić się?
Zatrudnij się w firmie, która obsługuje Amazona (DHLa) :)


Post Wysłano: 08 maja 2019, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2007, 13:37
Posty: 21
Lokalizacja: Mosina k/Poznania

Witam.

Czy na kontener BDF założony na samochodzie można wjechać wózkiem widłowym? Czy ktoś się orientuje jaką kontener ma ładowność? W prospektach i na stronach internetowych producentów ani słowa na ten temat.

Dzięki z góry za odpowiedź.


Post Wysłano: 08 maja 2019, 18:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

można wjeżdżać tylko jak jest na pojeździe nie zaleca sie jak stoi na nogach.
zabudowa waży pewnie około 2 ton więc ładowności będzie miała około 10-12 ton przy podwoziu 3 osiowym.
zestaw bdf 3 osie + przyczepa 2 osie ma około 22 ton ładowności nie więcej.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 08 maja 2019, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2007, 13:37
Posty: 21
Lokalizacja: Mosina k/Poznania

Cytuj:
można wjeżdżać tylko jak jest na pojeździe nie zaleca sie jak stoi na nogach.
zabudowa waży pewnie około 2 ton więc ładowności będzie miała około 10-12 ton przy podwoziu 3 osiowym.
zestaw bdf 3 osie + przyczepa 2 osie ma około 22 ton ładowności nie więcej.
Dzięki za informację.

Wjazd wózkiem wchodzi w grę tylko jak kontener będzie założony na samochodzie, a i ładowność to nie problem. Auto ma służyć do transportu na potrzeby własne w firmie także ok.


Post Wysłano: 08 maja 2019, 19:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4061
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
można wjeżdżać tylko jak jest na pojeździe nie zaleca sie jak stoi na nogach.
Jaki sens miałaby wtedy wymienna zabudowa?

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 08 maja 2019, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

bardziej chodziło mi o to że jak stoi samo pudło to po prostu trzeba na nie wjeżdżać ostrożnie, a nie na wariata jak to robią magazynierzy gdy naczepa stoi pod rampą.

poza tym pod pojęciem wózek widłowy z reguły występuje pojazd 3-4 kołowy, a nie wózek unoszący który ma mniejszą masę własną .
jak byś dobrze pogrzebał u siebie to na pewno były przypadki złożenia bdf-a pod rampą. :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 08 maja 2019, 20:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4061
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Oczywiście że były, jak kierowca zapomniał rozłożyć 1 nogi albo założyć zabezpieczeń(zastrzałów).
Jeśli miałbym grzebać to nie u siebie, bo od ponad roku nie korzystamy w oddziale z podwozi.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 08 maja 2019, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

dlatego jest "nie zaleca się ...."
zreszta naczepy bez ciągników też muszą mieć podpory z przodu - nie wiem czy u was sie to praktykuje ale w wielu firmach to obowiązek.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 09 maja 2019, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lip 2018, 22:29
Posty: 6
Lokalizacja: SH

U nas w oddziele żadnych podpór nie stosują, a o innych oddziałach też nic nie słyszałem. Wystarczy klin pod koło i można ładować :wink:

_________________
RLP - D45


Post Wysłano: 29 sty 2020, 9:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

https://www.machinio.com/listings/23866 ... dt-germany
Czy te wymiary można uznać za standard?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: