Cytuj:
troche nie zrozumiałem Twojego przesłania. Chińczycy kopiowali na potęgę Michelina i Bridża i jakoś średnio to wychodzi. Kopia t onie wszystko, mieszanka tez bo budowa wnętrza jest kluczowa i to całego w kliku obszarach. Dowalenie stali albo kauczuku do mieszanki nic nie daje a potrafi wręcz uwstecznić efekt. Ostatnio jeden z kluczowych producentów (bez antyreklamy) się poślizgnął na najnowszych produktach, albo przegięli w błędach planowanych albo poszli po bandzie w konstrukcji.
A skąd stwierdzenie, że Dębica (o której jeszcze nic nikt nie wie w praktyce) ma nie być alternatywą - oczywiście na poziomie budżetowym ? - jakiś zły dotyk ?
Myśli, że skopiowanie to nalanie tego samego kształtu bieżnika...!!??
Chinki to nawet ciężko nazwać kopiami, można nazwać "upośledzonym naśladowaniem kształtu".
Wyjaśnijmy sobie jedno, kopia w przemyśle to: surowce, technologie produkcji, projekt i to wszystko musi być liżonej do ori, inaczej kupa.
Jakoś wątpie, żeby GY był aż tyle lat wstecz żeby nie móc skopiować ponad 10letniej opony.
Nie wydaje mi się aby ktoś specjalnie dla kilku opon opracowywał nowe bebechy, wykorzystają to co mają.
Debica ma szanse wylądować gdzie pod Fulda/Sava w koncernie GY i to chyba tylko na polskim rynku.
No i jeszcze za zrobienie starej mieszanki trzeba by słono zapłacić, ot prikazy ewropejsko sojuza.
A co do budżetowych opon, to każdy ma innym budżet.
Jednego boli wzrost ceny ziemniaka o 5gr/kg, drugiemu zwisa, że cena trufli wzrosła dwukrotnie bo i tak je kupi.