Cytuj:
Bez kompa i tak się nie obejdzie. Naprawianie wszystkiego po kolei co może wywołać tryb awaryjny to działania na oślep.
Równie dobrze przyczyn może być kilka.
Cytuj:
Podstawowe urządzenie jakim jest multimetr starczy na 99%.
Multimetrem to w bezpiecznikach możesz dlubać, w tym przypadku jest totalnie zbędny....
Ewidentnie przeladowuje w pamięci będzie błąd P0234 i to da się zdiagnozowac bez komputera, nie wymieniajac połowy samochodu tylko trochę oleju w głowie trzeba mieć.
Cytuj:
Panowie co to może się dziać z moim 1.9 tdi? Podczas jazdy potrafi tak jakby odciąć moc i nie idzie łobuza za nic w świecie ugnać. Rozpędza się jak star pod górkę z przyczepą. Po zgaszeniu i powtórnym odpaleniu silnika moc wraca i ciągnie jak nie jedna pani z brazzers. Możliwe, że kończy się turbina albo przepływomierz? Ten ostatni czyściłem i nie był jakiś strasznie brudny.
Zapieczone kierownicę w turbosprezarce, i tak wymienisz turbo bo który macher będzie to czyścil.
Miałem tak w kilku autach, mam tak teraz w audi 3.0 TDI tam zamiast gruszki jest silnik krokowy i jakaś wykrecona elektronika... Zawsze po przekroczeniu 170 zapala się check engine....
W bmw przy tej usterce, nie wystarczyło zgasić, pomagała dopiero klema.
Swoją drogą 3.0tdi z lat 05-07 to kuźwa gorsza padaka od 2.5tdi z początku produkcji
