Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 lis 2014, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2010, 14:34
Posty: 16
GG: 1089551

ale te Iveco też kusi :D
teraz kwestia czy lepiej wziąć Iveco lub Magnumke z przepiegiem 650tkm czy np Volvo lub Scanie z przebiegiem 850tkm-950tkm?


Post Wysłano: 01 lis 2014, 13:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2595
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
ale te Iveco też kusi :D
teraz kwestia czy lepiej wziąć Iveco lub Magnumke z przepiegiem 650tkm czy np Volvo lub Scanie z przebiegiem 850tkm-950tkm?
To oczywiste, że Iveco lub Renault (osobiście celowałbym w Renault). Niezależnie od marki auta, milion kilometrów to ostatnia granica niezawodności :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 01 lis 2014, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Wszystko zależy od tego jak samochód był użytkowany. Często samochód mający ponad 1 mln kilometrów (często w większości autostrada) jest technicznie bardziej zadbany niż ten który ma około 700 tyś km. Wszystko zależy od tego czy był regularnie naprawiany czy dopiero jak zatrzymał się na drodze. Mając ponad 1 mln mamy wymienione większość najbardziej kosztowych rzeczy (turbina, sprzęgło, synchronizatory, wtryski itp.). Przebieg nie jest wyznacznikiem końca samochodu, patrz tylko na stan techniczny.


Post Wysłano: 01 lis 2014, 17:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 131
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Cytuj:
Wszystko zależy od tego jak samochód był użytkowany. Często samochód mający ponad 1 mln kilometrów (często w większości autostrada) jest technicznie bardziej zadbany niż ten który ma około 700 tyś km. Wszystko zależy od tego czy był regularnie naprawiany czy dopiero jak zatrzymał się na drodze. Mając ponad 1 mln mamy wymienione większość najbardziej kosztowych rzeczy (turbina, sprzęgło, synchronizatory, wtryski itp.). Przebieg nie jest wyznacznikiem końca samochodu, patrz tylko na stan techniczny.
na początku roku (chyba luty) byłem świadkiem jak znajomy sprowadził tgx'a 2010r. 800 tys. km.
Chodził na jakiejś linii z pocztą. Praktycznie zero śladów użytkowania patrząc na ten przebieg, w środku nowością jeszcze pachniało :D


Post Wysłano: 01 lis 2014, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 01 lis 2014, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?
Nie ma chyba Premium z 500tką. Jeżeli nie zależy Tobie na wadze to bierz Magnum. Silnik 460/500 to jedno to samo, tylko automat. Patrz na stan techniczny i elementy już wymienione. Jeżeli coś jest po remoncie/wymianie to plus dla samochodu a nie oznaka, że samochód się sypie.


Post Wysłano: 01 lis 2014, 18:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2010, 14:34
Posty: 16
GG: 1089551

Czy między 460 a 500 da się odczuć różnice w mocy auta?spalaniu?


Post Wysłano: 01 lis 2014, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Cytuj:
Czy Wy nie widzicie, że gość szuka Renault Premium 500tki?

Po co się dalej wdawać w dyskusję?
A gdzie jest napisane że premiumki 500 ? ja tam widzę tylko "też się za taką rozglądam ale jak juz miała by być to może automat i najlepiej 500-ka " gdzie tam mowa o premium ? Przecież dixi to nie tylko premiumka...

Ps http://otomoto.pl/renault-magnum-500-dx ... 85873.html


Post Wysłano: 01 lis 2014, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Jeżeli Renault z Francji to koniecznie sprawdź po nr. VIN czy to jest Euro 5 bo było sporo Euro 4 w przedziale 2007-2008. Osobiście skłaniałbym się do tych z Niemiec.


Post Wysłano: 02 lis 2014, 5:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
A czemu nie Dixi? Za tą kasę na pewno kupisz 2007 - 8, eur 5, i możliwe że nawet będzie miało te licznikowe 600 tkm, tym się mało jeździ,. Volvo, Scania to auta na ogół zganiane, a takie Dixi na ogół ma mniej.
Ja się bije w pierś, że komuś poleciłem dxi, 670tyś przebiegu czekam kiedy ona eksploduje. Sprzęgło, pompowtryski, zwrotnice, łożysko, krzyżaki, poduszki wszystko się psuje. Ale to chyba nie tylko w mojej.
Cytuj:
automat i najlepiej 500-ka :wink:


To pod freją na beneluksach pali 34-36L, moc jest ale paliwsko to kotłuje jak szalona. Volvo 500 eev pali 31-32.
Cytuj:
Jeżeli Renault z Francji to koniecznie sprawdź po nr. VIN czy to jest Euro 5 bo było sporo Euro 4 w przedziale 2007-2008. Osobiście skłaniałbym się do tych z Niemiec.
Pozdrawiam z dafem z francji

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 03 lis 2014, 14:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W ivecu (ten pierwszy co podales jest ciekawy pod wzgledem przebiegu) mozesz zweryfikowac przebieg po motogodzinach (choc nie zawsze jest to miarodajne, bo sa rozne specyfiki pracy). Ten majacy nie cale 600tys jesli latal w trasy powinien miec do 12tys h (a jesli tylko autostrada to mniej). Zadzwoń i niech Ci podadza ile h ma przepracowanych ( w pierwszym podmenu danych trasy - tam sa wartosci nie kasowalne, od poczatku eksploatacji auta).
Tak samo po danych sredniego spalania i przepalonych litrow paliwa mozna oszacowac przebieg (tez dane z pierwszego podmenu danych trasy) - oglądalem w Polsce jednego stralisa - 400tyś km na zegarze a paliwa przepalone tyle ,ze srednie spalanie ok 80/100 ... Czyli blizej 900-1mln mu bylo niz 400tys ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 18 gru 2014, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2010, 14:34
Posty: 16
GG: 1089551

Czy ktoś zna jakieś opinie o firmie handlującej z Bodzentyna Magpol?


Post Wysłano: 19 gru 2014, 4:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Czy ktoś zna jakieś opinie o firmie handlującej z Bodzentyna Magpol?
Nie w te strone, w tych stronach się nie kupuje. Dzwoń 503-364-726 na zamowienie z beneluxu ci coś przywleczemy.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: