Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 paź 2013, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Potrzebuje opinij na temat Sprintera 906 513 Cdi kontener 4,5 m DMC 3500 , jak się spisuje ten silnik , ile spala taki Sprinterek ,


Post Wysłano: 22 paź 2013, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Raczej rzadki model sobie wybrałeś, 513, raczej te motory to się spotyka jako 313 i raczej w blaszaku, niby w miarę sobie ten motor radzi i aż się tak szybko nie psuję ale trzeba pamiętac że mimo identycznej mocy 129KM nie jest to ten sam motor ze Sprintera W905 :/ Na bliźniaku w kontenerze popularniejsze były padlinowate 515, 516 niby poprawione i porządne warte zainteresowania 518/519 :D


Post Wysłano: 22 paź 2013, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2011, 23:01
Posty: 296
Samochód: Scania 94 260
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Cytuj:
Raczej rzadki model sobie wybrałeś, 513, raczej te motory to się spotyka jako 313 i raczej w blaszaku, niby w miarę sobie ten motor radzi i aż się tak szybko nie psuję ale trzeba pamiętac że mimo identycznej mocy 129KM nie jest to ten sam motor ze Sprintera W905 :/ Na bliźniaku w kontenerze popularniejsze były padlinowate 515, 516 niby poprawione i porządne warte zainteresowania 518/519 :D

Przecież od modeli x09 do x15 jest to nadal ten sam silnik 2.2 który był montowany do 2009 roku o ile pamiętam... :wink: 518 w podobnym kontenerze z agregatem w granicach 15 litrów przy normalnej jeździe.

_________________
"And nothing else matters..."


Post Wysłano: 23 paź 2013, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

519CDi z zabudową busa, kompletem ludzi(20)+bagaże, 2 klimatyzacjami (fabryczna+dachowa) wciąga mi między 62 a 70l na trasie Chełm-Wawa i nie jest to "normalna" jazda ;)


Post Wysłano: 23 paź 2013, 11:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Miałem już Sprintera 318 ale w blaszaku Extra Maxi i nie chciał zejść na pusto poniżej 10 a z 2 tonami 15-17 litrów i co chwile świece żarowe się przepalały ale tak to to moc w każdym zakresie momentu , więc myślę że 513 też mi spali to co 318 w blaszaku :D Dzięki za opinie


Post Wysłano: 23 paź 2013, 13:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Mi 519 kontener 10 z winda pali około 11.5, mam wywalony egr i dpf i na trasie prawie 6 nie wyłączam, ale ja jadę cały czas 90. A te wszystkie 4 cylindrowe sprintery to porażka, żeby stara 313 szła lepiej od nowej 315 316 to jest coś nie tak.


Post Wysłano: 23 paź 2013, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Przecież od modeli x09 do x15 jest to nadal ten sam silnik 2.2 który był montowany do 2009 roku o ile pamiętam... :wink: 518 w podobnym kontenerze z agregatem w granicach 15 litrów przy normalnej jeździe.
OK ten sam ale X09 i X11 miały pojedyńczą turbinę a X13 i X15 biturbo które szczególnie w X15 były bardzo wadliwe.
Cytuj:
Mi 519 kontener 10 z winda pali około 11.5, mam wywalony egr i dpf i na trasie prawie 6 nie wyłączam, ale ja jadę cały czas 90. A te wszystkie 4 cylindrowe sprintery to porażka, żeby stara 313 szła lepiej od nowej 315 316 to jest coś nie tak.
Dokładnie miałem takie same odczucia że 313 W905 była zrywniejsza od 315 W906 aczkolwiek komfort jazdy W 906 jest nieporównywalny :wink:

Co do spalania to W905 313 max blaszak palił mi 10l, a W906 315 max XXL palil 11-12l więc tragedii nie miałem :U


Post Wysłano: 23 paź 2013, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

To ci muszę przyznać komfort nowego sprintera jest mega, jeszcze jak masz pneumatyczny fotel to 500 km i wychodzisz zdrowiutki, w tym starszym to straszne stołki były. Nowy sprinter z fotelem pneumatycznym, z kołami bliźniaczymi( pojedyncze koło niby ok ale na podwójnym to on praktycznie przyklejony do drogi) i motorem 3.0 to chyba najlepsze auto w stawce aut dostawczych.

Co do spalania
stara 313 kontener winda typowa trasa 90 na liczniku spalanka 9.4 tryb mieszany 10-11
nowa 315 tryb mieszany oszczędnie 10.5 dynamiczniej 11.3
519 stała trasa cały czas 90 dosłownie cały czas spalanie 11.5


Post Wysłano: 26 paź 2013, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

To fakt nowy sprinter pod względem ergonomii i ilości półek i schowków jest świetny. Kokpit jest wykorzystany fantastycznie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: