Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 gru 2012, 11:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

Część sprawa wygląda tak ze przyszedłem dziś do swojego volva przepalic go i nie moge nabic powietrza w ogóle nie bije osuszacz wymieniałem ze 3 tyg temu, przepalalem go ze 2 dni temu i wszystko było ok co mogło się stać dodam ze kiedyś bym juz taki problem ale sam zniknął volvo 2002 Chińczyk 420 km


Post Wysłano: 24 gru 2012, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Miałem podobny przypadek,a przyczyną był zawór przy osuszaczu.Sprężarka pracując intensywnie przypalała olej.Powstałe farfocle zanieczyściły zawór.A jak panuje u Ciebie teraz temperatura ?

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 24 gru 2012, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:01
Posty: 49
GG: 0
Samochód: Volvo

A co to za zawór dokładnie?
Temperatura teraz wynosi ok. 2-3 stopni na plusie Zapaliłem auto i nie nabijało podszedłem do zbiorników z powietrzem i zacząłem spuszczać ewentualną wode ale jej nie było co lepsze nagle zaczeła bić sprężarka tak jakbym ją tym zabiegiem wzbudził dziwna sprawa


Post Wysłano: 24 gru 2012, 14:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Wiesz co,jak byłem w serwisie na Śląsku,pneumatyk nazywał go jakoś inteligentny,lub mądry zawór.Tam było mnóstwo drobnych kanalików i wszystkie zayechane farfoclami.Wcześniej jeździłem trzy dni z uszkodzonym przewodem powietrza.Duże ubytki powodowały intensywną pracę sprężarki.Stąd ten przypalony olej.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, 3:15 przez DRIVER1965, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 24 gru 2012, 15:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 kwie 2011, 20:24
Posty: 17
GG: 0

Cytuj:
A co to za zawór dokładnie?
Temperatura teraz wynosi ok. 2-3 stopni na plusie Zapaliłem auto i nie nabijało podszedłem do zbiorników z powietrzem i zacząłem spuszczać ewentualną wode ale jej nie było co lepsze nagle zaczeła bić sprężarka tak jakbym ją tym zabiegiem wzbudził dziwna sprawa
Miałem to samo, raz udało się spręzarkę pobudzić, drugi raz również. Za trzecim razem już nie pomogło. Po odkręceniu osuszacza okazało się, że tak jak powiedział kolega powyżej cały zawór zawalony przepalonym olejem. Wina sprężarki. Po wymianie działa bez zarzutu.


Post Wysłano: 24 gru 2012, 23:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Witam. Jeżeli masz tam el1100 to możemy dać na wymianę regenerowany z 12 miesięczną gwarancją tel. 509010106

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: