Rejestracja:30 mar 2012, 8:49 Posty: 11
GG: 0
Samochód: none
byłem dzisiaj na Kolejowej w Katowicach (marektruckserwis dzięki za namiar) i pooglądałem interesujące mnie części i wyszła mi taka kwestia dotycząca tych zaworów poziomujących, np taki zawór poziomujący do kabiny z dwoma przyłączami - jedno zasilanie, a drugie do poduszki, a co z upuszczaniem powietrza? Jak się to realizuje w takim układzie, podobnie z tylnym zaworem z jednym zasilanie i dwoma wyjściami na miechy - chociaż tu zauważyłem że w układzie wahaczowym to nie bardzo zda egzamin bo tylko jedna strona, do której jest podłączone cięgło, decyduje o pracy całego układu, chyba że się mylę, ale jednak jest różnica między pracą osi, a niezależnym zawieszeniem - czy aby nie trzeba będzie zastosować takich kabinowych na każdą stronę?
Rejestracja:30 mar 2012, 8:49 Posty: 11
GG: 0
Samochód: none
Cytuj:
Zawór poziomujący od kabiny ma upust powietrza pod tą osłona gumową, jak chcesz mieć niezależne zawieszenie to daj dwa zawory po jednym na stronę
Widzisz dopytywałem o upust na hurtowni, ale odpowiedzi się nie doczekałem. Teraz temat jest o wiele jaśniejszy i tak jak piszesz pewnie będzie po jednym zaworze na stronę. Dzięki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bajzel i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę