Dzień dobry mam volvo fh12 1998rok i mam problem były luzy na łożyskach, wymieniłem komplet z przodu, wszystko ładnie nasmarowałem smarem do łożysk, dokręciłem mocno potem odpuściłem tak jak powinno być, wcześniej ktoś bardzo mocno dokręcił rurą trzeba było dokręcać. auto nie zrobiło jednej trasy i grzeją sie piasty.
wszystko ładnie nasmarowałem smarem do łożysk, dokręciłem mocno potem odpuściłem tak jak powinno być.
Jak nie masz bladego pojęcia o tym co robisz nie tykaj!W volvo piasty chodzą na oleju a łozysko dokręca sie zdrową rurą lub kluczem dynamometrycznym, nie zauważyłeś że dokręcając mocno i tak nie staneła piasta ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Na deklu wkręcanym w piaste jest napisane "Oil level"
Po kolei licząc od wewnątrz masz uszczelniacz,łożysko, bieżnie wbitą w piaste, tuleje , bieżnie, łożysko, podkładkę wyfrezowaną na czop, nakrętkę, blaszkę zabezpieczającą i seger.
Dalej mówisz że nie robiłem łozyska w volvo ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę