Witam mam pytanie otóz słyszałem kiedyś że jesli w scanii zrobi się 1mln przebiegu to można zmienić panewki i 2 tyle się zrobi czy to prawda ? Dokładnie chodzi mi o R500 V8
Witam mam pytanie otóz słyszałem kiedyś że jesli w scanii zrobi się 1mln przebiegu to można zmienić panewki i 2 tyle się zrobi czy to prawda ? Dokładnie chodzi mi o R500 V8
Co do R'ki to nie wiem ale Scania 4 to ponoć prawda u nas zostały panewki wymienione przy 680.000 tyś ale z dzwigiem to ona już miała koło 1.000.000.i gumki oraz blaszki przy pompowtyskach.
koledzy mam pytanko...wie może jaka Polska firma odkupiła Scania od niemieckiej firmy Jens Bode?? najlepiej jak ktoś by wrzucił jej fotke z Polskich dróg:) co mi wiadomo to jeździ pod wywrotką:D z góry dzięki
koledzy mam pytanko...wie może jaka Polska firma odkupiła Scania od niemieckiej firmy Jens Bode?? najlepiej jak ktoś by wrzucił jej fotke z Polskich dróg:) co mi wiadomo to jeździ pod wywrotką:D z góry dzięki
Mam jeszcze jedno pytanie otóż czy można dowiedzieć się z komputera lecz nie takiego z serwisu czy jest oryginalny przbieg, czy silnik był przegrzany itp ?
Zna ktoś może wysokość zewnętrzną eRki Topline od ziemi do spojlera oraz eRki Highline bez spojlera? (nie low deck)
Wybacz, że dopiero teraz odpisuję, ale byłem poza domem i nie miałem możliwości sprawdzenia w prospektach, a według nich wysokość Topline - 3860 mm, a Highline 3540 mm. Niestety trudno mi powiedzieć, czy jest tu uwzględniony spojler, ale z tego co się domyślam to raczej nie.
Dzięki wielkie. Tak mniej więcej nawet obstawiałem.
Teraz pojawia się kolejne pytanie. Posiadam specyfikację techniczną pewnej eRki 6x2 i zastanawiają mnie takie zapisy:
-wysokość podwozia - wysoka
-oś przednia - typ AM920
-przód resory piórowe 3x29
Faktycznie auto sporo wyżej stoi, niż przeciętne R. Może mi ktoś napisać różnicę w wysokości przedniego zawieszenia między wysokim, a zwykłym i coś więcej na temat "wysokiego podwozia"?
Jeśli jest tam wyszczególniony dokładny model to go podrzuć. Rama będzie pewnie F950 (grubszy profil). Oś przednia tu trzeba by zerknąć do katalogu ale pewnie ma mniejsze "ugięcie" w stosunku do osi piasty. Bywają całkowicie proste przez co jest większy prześwit poprzeczny ale i auto jest wyższe.
Przód resory 3 x 29 czyli jest 3 pióra, standardowo ciągniki mają 2 pióra.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Czyli ciągnik siodłowy z silnikem V8 580 KM, Euro3, przeznaczony do transportu po dobrych drogach na długich dystansach, na wysokiej ramie, zawieszenie przednij osi stalowe, tylne osie na zawieszeniu pneumatycznym, druga oś napędowa, trzecia oś podwieszana (z opcją bliźniaczego ogumienia). Zawieszenie tylnych osi to typowe dla Scani pół resory z poduszkami za linią osi.
Coś w tym stylu: http://www.mascus.com/image/product/lar ... 515i_4.jpg
tylko wyższa przez inny typ ramy i 3 pióra na przedniej osi.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę