Jestem serwisantem w jednym z autorytzowanych serwisów w polsce marki daf ale mam 10 letnie doświadczenie na tej i nietylko tej marce jak masz problem z DAFIKIEM to pisz na forum>
ZAPRASZAM
witam chcialbym sie dowiedzieć o spalanie dafa lf 45 180km
Witam
Testowo to autko spala 23L/100KM ale jak każda ciężarówka nie powinna mieć normy spalania ustalonej przez producenta. Norma na auto w klesie półciężkiej i ciężkiej wychodzi z testów a auta są testowane w trybie mieszanym ale bez dodatkowych obciążeń typu ładunek
POZDRWAIAM
Te serwisant podaj ile trzeba oleju do daf'a 55 180 koni skrzynia, most, silnik z filtrami ? ja wiem ile trzeba pytanie czy ty wiesz
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam kolego! mam taki problem w daf 105 460 z pompą wody a dokładniej z łączeniem jej z chłodnicą oleju.jest tam taka plastikowa rurka która była poskładana na silikon.Moje pytanie: czy składać znowu na silikon czy po prostu nową rurkę założyć na sucho?
Rejestracja:28 mar 2009, 11:50 Posty: 20
GG: 0
Samochód: daf
rurke wymieniasz na aluminiową i również składasz na silikon,powinien byc razem z nową rurką,przezroczysty,a jak niema to na silikon do składania silników.najpierw wkładasz ja w moduł olejowy(tzw."chłodnice oleju").jest akcja serwisowa na wymiane tych rurek z plastikowych,na aluminium.tak sie składa że pracuje w servisie dafa.wiec jak macie pytania to piszcie.pozdrawiam.
Witam.
Zauważyłem dziś w LF 45.180 z 2005 r. ( 6 cylindrów ) z zbiorniczku wyrównawczym wody na ściankach jakby olej, czarny jak sadza. Wyjąłem bagnet i olej w silniku jest jak trzeba ( bez mazi ). Dodam, że 1000 km wcześniej zmienałem olej.
Co może być przyczyną ?
jak nic sie nie dzieje w ukl chlodzenia ( np:wysokie cisnienie lub po odkreceniu korka nie wciaga plynu itd) to ja bym sie tym zbytnio nie przejmowal kazdy LF ma zasyfiony zbiorniczek.
Lewarek dalej ciężko chodzi, ale czasami bywa tak, że można go palcem popchnąć.
Dziś robiłem badanie na szczelność uszczelki i wychodzi , że jest OK.
Myślałem jeszcze o chłodniczce oleju.
Póki co, wytarłem gdzie mogłem syfek w zbiorniczku i jutro robię traskę. W trakcie będę bacznie obserwował wskaźniki i zbiorniczek wyrównawczy.
Zobaczymy co się będzie działo.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę