Jeżeli to prawda z tym górnym łóżkiem że się chowa w pion to faktycznie ciekawe rozwiązanie - jest więcej miejsca, przynajmniej dla oka Przód wydaje się taki agresywny, środek ze zdjęć można wywnioskować że fajnie to wszystko jest zgrane
Teraz tylko niech któryś z Was kierowców się takiego "dorobi" pojeździ i napiszę kilka słów
Tylko i chyba wyłącznie w kabinie mega space w tych "standardowych" dla actrosa nie będzie już łóżka w pionie także schowki będą o wiele mniejsze i wydaje mi się że łóżka jakoś się dziwnie skurczyły porównując z poprzednią wersją . Tu gdzie mamy głośnik nad głową jest wgłębienie np na mapy lub do schowania zasłon tak jak w tga xlx.
Przypominam że jest to topowa wersja tej maszynki ciekawe jak będzie w bardziej cywilnych wersjach.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:10 mar 2009, 15:10 Posty: 53
Lokalizacja: Piaski
właśnie przeczytałem artykuł w nowym TRAILER magazine i uważam ten samochód jest godny uwagi. Kabina jest duża i ma sporo schowków o dużej pojemności i ciekawie rozwiązali sprawę dolnego łóżka, ale nie podoba mi się gril (co jest najmiejszą wadą przy tylu zaletach ).
Rejestracja:15 kwie 2010, 18:54 Posty: 207
GG: 7700645
Lokalizacja: Warszawa
Osobiście za nic nie podoba mi się nowy Actros MP4. W miarę podobał mi się MP1 którym zresztą jeździł ojciec, bardzo podobały mi się MP2 i MP3 ale ten jest po prostu okropny. Trudno powiedzieć co jest w nim takiego co mi nie przypadło do gustu. Cały przód, lampy, atrapa, okrągły glob. To już nie Actros tylko okrągła puszka z wielką gwiazdą.
Ale żeby zrobić kontrast w mojej wypowiedzi... to powiem że zakochałem się we wnętrzu. Piękna sprawa. Nic dodać, nic ująć.
Większość osób chciałoby automata.... No i teraz to w praktycznie każdym wozie dalekobieżnym to dostanie. Niestety, szkoda że nie ma tak jak kiedyś EPSu, w sensie joysticka i sprzęgła. Każdy woli co innego.
A jeśli chodzi o wyrko składane w pion, to takie cudo od lat jest w starym TGA w wersji XXL.
W Actrosie będzie bodajże tylko w wersji GIGASpace.
Super rozwiązanie z prawym siedzeniem. Ale to typowe rozwiązanie dla "singla". Mimo że są tam pasy... to nie chciałbym podróżować schowany w głębię kabiny. Tylko normalny fotel.
Nie podoba mi się też że zamiast AXORa doszedł wąski Actros. To taka parodia jak wąski TGA. Actros kojarzył się zawsze z jedną - szerodą kabiną i to do niego pasowało. A jak ktoś tego nie chciał to mógł kupić AXORa. A teraz firmy dla oszczęsności będą kupować takie wąskie dziadostwa z nazwą Actros.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę