Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 gru 2010, 16:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:09
Posty: 19
GG: 0
Samochód: premium

Mam takie pytanie,od pewnego czasu zauważyłem że samochód Renualt dci 420 Premium toczy się z oporem,jakby go coś trzymało.Nawet z małej górki traci prędkość.Zaznaczam że koła nie blokują,a dzisiaj w serwisie wykluczyli problem z hamulcami.
Czy ciśnienie w układzie pneumatycznym ma wpływ na pracę skrzyni biegów?
Od jakiegoś czasu zauważyłem że temperatura skrzyni,według mnie,jest za wysoka.
Oczywiście olej w skrzyni jest dobrej jakości.
Proszę o jakieś informacje na ten temat,może ktoś spotkał się z takim problemem.Dzięki.


Post Wysłano: 08 gru 2010, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Może retarder Ci się sam załącza :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 08 gru 2010, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Jesli to ciagnik siodłowy to byc moze siodlo jest daleko od kabiny i jest luka pomiedzy kabina a naczepa i tam zawirowywuje sie powietrze i jest opor podczas jazdy;)


Post Wysłano: 09 gru 2010, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5890
Samochód: Volvo FH

I napewno od tego mu sie skrzynia grzeje.


Jesli naprawde czujesz ze skrzynia sie grzeje (olej przy normalnej jezdzie moze miec do 70 stopni, wiec obudowa podobnie), to moze cos tam sie przyciera. A jesli sie przyciera to byc moze juz niedlugo sie rozleci i wtedy bedzie wiadomo na 100%.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 24 kwie 2011, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:09
Posty: 19
GG: 0
Samochód: premium

Witam mam pytanie czy hamulec gorski gdy odlacze bedzie mialo to wplyw na prace silnika zima, chce elektryke odlaczyc padl mi zawor pneaumatyczny jest to RENAUT 420 dci 2005 rok prod . Dzieki panowie i zycze wesolych swiat. :


Post Wysłano: 25 kwie 2011, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

ale po co chcesz elektrykę od górskiego odłączać..nie widzę sensu...jeśli padła cewka w elektrozaworze choć to rzadkie w premiumkach to nie będzie miało znaczenia czy go odłączysz czy nie bo błąd będzie się świecił...a jeśli pneumatycznie jest uszkodzony to wystarczy zagiąć tekelan przy siłowniku....a jeśli to dci e3 to dogrzewanie silnika włączasz na desce joystickiem...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 26 kwie 2011, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2009, 18:25
Posty: 66

Sprawdź na rolkach jakie ma opory toczenia na poszczególne koła. Oprócz oporów zauważyłeś coś jeszcze ? Np. lekkie stukanie przy rozpędzaniu, ocieranie, gorzej się zbiera itp. Najlepiej sprawdź na diagnostyce opory i łożyska.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: