Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lut 2011, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2011, 21:26
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Renault Midlum

Witam. Mam pytanie gdzie najlepiej się wpiąć do układu powietrza żeby podłączyć fanfarę mam trąbkę która ledwo zipie i chce założyć na powietrze gdzie i w którym miejscu najlepiej podłączyć użyć szybko złączek czy jakiś metalowych skręcanych?? Z góry dzięki za pomoc


Post Wysłano: 27 lut 2011, 12:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 573
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

lepsze są skręcane złączki kolego. możesz się wpiąć do każdego zasilania tylko do przewodu minimum 10 żeby mu pary nie brakło jak zatrąbisz

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 27 lut 2011, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2011, 21:26
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Renault Midlum

Ale gdzie najlepiej jest ją podłączyć żeby na przykład nie zabierało dla innych urządzeń ciśnienia. Gdzie są podłanczane oryginalnie? I czy mogę mieć tylko fanfarę czy muszę mieć i zwykły klakson?


Post Wysłano: 13 mar 2011, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2011, 21:26
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Renault Midlum

Mam jeszcze takie pytanie przy fotelu z lewej strony mam przycisk do naciskania piętą po naciśnięciu słychać uciekające powietrze czy to może być od sygnału? Jak tak to gdzie znajdę wyjście ?


Post Wysłano: 13 mar 2011, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Ten przycisk to zapewne retarder i ma on niewiele wspólnego z fanfarą. Sprawdź ile bar bije pod fotel, może się podepniesz.


Post Wysłano: 13 mar 2011, 22:14

Cytuj:
Mam jeszcze takie pytanie przy fotelu z lewej strony mam przycisk do naciskania piętą po naciśnięciu słychać uciekające powietrze czy to może być od sygnału? Jak tak to gdzie znajdę wyjście ?
A sprawdź, czy jak naciśniesz ten przycisk nogą to czy nie rusza się kierownica - nie zmienia się kąt położenia koła kierownicy - tak było w Premiumce. A wpiąć się najlepiej w linię za osuszaczem (prowadzącą do butli), trójnikiem skręcanym i przez elektrozawór do fanfary.


Post Wysłano: 13 mar 2011, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Do retardera Hahahaha to jest do regulacji kierownicy jest ona nawet narysowana :D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 mar 2011, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Regulacja kierownicy konkretnie w midlumie odbywa się przez przestawienie dźwigni (mechanicznej) pod kierownica..zawsze tak było jest i będzie, jedyną dźwignia(przyciskiem) w midlumie pod noga może być hamulec wydechowy czyli klapka na wydechu...a jeśli syczy to trzeba zobaczyć czy siłownik cały..w nowszych był juz elektrozawór(dci,dxi)...jeśli go nie używasz lub nie wiesz ze istnieje zawsze możesz podłączyć wyjście wyłącznika pod fanfare i zobaczyć co się stanie..pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 25 mar 2011, 8:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:23
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Jelon

spokojnie możesz sie podpiąć pod zasilanie zaworu hamulca ręcznego. powietrza wystarczy na taką fujarke z allegro, chyba że masz sygnał okrętowy :mrgreen: to może być problem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: