Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2010, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Witam posiadam takowe ogrzewanie kompletne prócz włącznika (programatora).
Do programatora idzie kostka 3 pinowa o kolorach kabli:
Czerwony
Brązowy
żółty
Czy da się włączyć to ogrzewanie bez jakoś na krótko czy trzeba mieć ten programator
Drugie pytanie tyczy sie samego programatora którego juz mamale nie wiem czy się bedzie nadawał dlatego wstawiam fotkę
wychodzą z niego 3 kable o kolorach:
czerwony
brązowy
czarny
Czy ten programator bedzie pasował Jeżeli tak to jak podłączyć te kable z góry dzięki za pomoc:)
http://img253.imageshack.us/content_rou ... ia=mupload

_________________
MAN


Post Wysłano: 20 gru 2010, 12:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

wystarczy złączyć czerwony z żółtym i powinno odpalić, przy ogrzewaniu powinieneś mieć jeszcze kostkę do płynnej regulacji temp, regulator który masz można wykorzystać do tego ogrzewania, miernik w dłoń w wg wskazówek połączyć.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 20 gru 2010, 14:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Piecyk na krótko odpala i wszystko działa bez problemu ale jak mam go podłączyć do tego porgramatora :?:
Przy piecyku jest tylko ta jedna wolna kostka co pisałem więcej nie ma :wink:
Chciałbym podłączyć pod ten mój programator tylko jak który kabelek z którym który od włączania który od wyłączania a który od termostatu (utrzymującego i regulującego temp) :?:

_________________
MAN


Post Wysłano: 20 gru 2010, 16:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Ze zdjecia widac ,ze jest to chyba zwykla "spirala" wylacznik termostatyczny . Musisz uzbroic sie w miernik i ustalic przejscia na wlaczonym i wylaczonym termostacie ( przekrecajac pokretlo bedziesz slyszal "klik" ) , mozesz tez go otworzyc i tam beda wlasnie 3 polaczenia.
Jedno wejscie i dwa wyjscia ,jedno na ponizej zadana temp. i jedno na powyzej zadanej temp.
Wepnij go w przewod ktory podpinasz do zasilania aby grzejnik odpalil .
( nie podlaczaj do glownego zasilania grzejnika tylko do sterowania ).
Czyli wejscie do termostatu pod zasilanie PLUSem i wyjscie z niego,
(z kontaktu "wlaczonego" przed zadana temp. ) do samego grzejnika.

Czesto w takich termostatach jest rowniez przysisk on/off, i czesto podlaczalismy on/off do grzejnika a wlacznik termostatu do kontroli nawiewu do kabiny.
( pierwsza metoda wylacza caly grzejnik i jak zadana temp znowu opadnieto zajmuje to sporo czasu az znowu nagrzeje , a druga metoda utrzymuje grzejnik caly czas wlaczony ,odpalony , i jak tylko temp w kabinie spadnie to w mgnieniu oka grzanie mamy odrazu, podczas wylaczonego nawiewu grzejnik sie nagrzewa i obniza wydajnosc przez co spalanie paliwa jest nizsze ,ale jakby nie patrzec jest to mniej ekonomiczne niz rozwiazanie 1)


Post Wysłano: 20 gru 2010, 20:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

W tym programatorze jest włącznik on/off i termostat czyli tak żólty z czerwonym to włacznik a brązowy do termostatu :?: :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: