Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2008, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2008, 11:07
Posty: 83
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Maz/podl

Nie świeci mi się kierunkowskaz z przodu od kierowcy z tyłu wszystko ok. Żarówki sprawdziłem dwie są dobre. mierzyłem napięcie na końcówce kabli to pokazuje tylko od 5-6volt gdzie w na postojówkach jest normalnie 24v ta sama wiązka i masa. Co mam zrobić?

_________________
Usuwanie ograniczenia mocy/adblue Scania


Post Wysłano: 23 gru 2008, 11:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

zaśniedział kabel/ styk i ma spadek napiecia, przegrzeb instalacje i wszystkie złącza posprejuj czymś w rodzaju wd40 albo jakimś kontakt sprayem do styków, powinno pomóc.

Pozdrawiam !

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Post Wysłano: 24 gru 2008, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Ja kiedys w Renacie mialem tak wlasnie, zostal mi tylko jeden kierunek z przodu samochodu, reszta zginela. Na pocztaku za pomoca kabelkow doprowadzalem prad od tego ktory swiecil do reszty. Potem elektryk przyszedl, wyjal przekaznik rozdzielajacy prad na kilka zarowek, rozebral go i okazalo sie ze 2 z 3 sciezek byly przerwane (dlatego tylko jeden swiecil). Przelutowal te sciezki i jest ok.


Post Wysłano: 29 gru 2008, 4:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

przerywa się kabelek w zalanej plastikiem oprawce.nie warto tego naprawiać.próbowałem udało się -działało do zimy. poprostu nie sposób tego dobrze uszczelnić

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 29 gru 2008, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2008, 11:07
Posty: 83
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Maz/podl

ta oprawka co w niej żarówka siedzi? Bo ona jest raczej dobra bo jak rozpinam kostke przed nia to tam juz jest maly prad tzn swieci dobrze obrysówka diodowa co mało pobiera pradu a odpowiednia żarówka nawet nie mignie. pozniej jest nastepna kostka pod szyba ale ona wydaje sie byc ok. bezpieczniki tez ok nie wiem gdzie teraz szukać...

_________________
Usuwanie ograniczenia mocy/adblue Scania


Post Wysłano: 29 sty 2009, 0:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

tam gdzie swieci dioda tam "pełnym :D blaskiem "powinna swiecic żarowka szukaj przerwy lub ugnitego kabla. weź "pod lupe" kostkę chyba czerwoną zaraz za reflektorem. przerwa będzie najprawdopodobniej nie dalej niż 50cm od zarowki.

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 30 sty 2009, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2008, 11:07
Posty: 83
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Maz/podl

Własnie nieswieci dlatego ze potrzebuje małego napiecie mierzyłem miernikiem i jest male napiecie diode pociagnie ale żarówki 24v nie. Czy moze na to mnie wpływ nieswiecąca lampka na desce rozdzielczej lub przełącznik od kierunków? wiazka dalej idzie w grubej osłonie kostka jest jeszcze jak wchodzi do kabiny ale jest ok psiukałem wd40 ale nie widac tam było nieczego niepokojącego...

_________________
Usuwanie ograniczenia mocy/adblue Scania


Post Wysłano: 31 sty 2009, 1:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Najlepiej oddaj samochod do goscia co sie zwie elektryk :wink:

Wracajac do tematu: odkrec kierunkowskaz i zagladnij do tej czerwonej zlaczki - sprawdz prady - to raz. Jak nic tam nie zobaczysz, to trzeba otworzyc przedna atrape i lewy boczek i tam w okolicy glownego zaworu hamulca bedziesz mial taka puszeczke do ktorej dochodza dwie wiazki ze zderzaka. Trzeba odkrecic pokrywke i przy pomocy schematu (moze byc jeszcze miernik, zarowecza i inne) namierzyc przewod odpowiadajacy za lewy kierunek. Nastepnie sprawdzic czy mamy wlasciwy prad.
Polamane wiazki w okolicy zbioniczka plynu ukladu wspomagania to bardzo czeste przypadki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: