Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lut 2005, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lut 2005, 14:49
Posty: 40

Scania P 270 DB6x2/4HNA
Najnowszy silnik, który Scania po raz pierwszy zademonstrowała we wrześniu 2004 r., jest dziełem modularyzacji, czyli wykorzystywania tych samych części do produkcji różnych jednostek. Przynosi to korzyści producentowi, a biorąc pod uwagę koszty serwisowania - nabywcy. Pięciocylindrowy DC9 odziedziczył najbardziej odpowiedzialne części silnika, tj.: głowicę, zawory, tłoki i korbowody od swych mocniejszych odmian, których moc dochodzi do 420 KM (70 KM/cylinder) w wersji Euro-3. 270 KM testowej Scanii, czyli 54 KM/cylinder, zapowiada więc długą żywotność i umiarkowany apetyt na paliwo.
en ostatni parametr sprawdziliśmy w specjalnym teście podwozia P 270 DB6x2/4HNA z zabudową do wywozu śmieci. Nietypowy jak na nasze testy pojazd ma szansę zwrócić na siebie uwagę rynku samochodów specjalnych - sektor dystrybucyjny do 18 t chyba już się ustabilizował. Trochę odpowiedzialności za niewiele sprzedanych "solówek" ponosi Scania Polska, bo produkt posiada wszelkie predyspozycje do obcowania z konkurencją.
Test śmieciarki przeprowadziliśmy na jednym z rejonów obsługiwanych przez krakowskie MPO. Polegał on głównie na pomiarach zużycia paliwa, choć inne spostrzeżenia dokonane przy temperaturze -23°C dostarczyły równie interesujących informacji.

Obrazek


Post Wysłano: 29 sie 2008, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sie 2008, 19:50
Posty: 2
GG: 11102594
Samochód: Scania

Koledzy ,czy to prawda że większość Scanii Serii P są to wywrotki?


Post Wysłano: 29 sie 2008, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2007, 13:52
Posty: 53
GG: 6187173
Samochód: Volvo FH BDF
Lokalizacja: Piła [PP]

Tak kolego :] . Serie P głownie znajdują zastosowanie w ruchu lokanym np: pojzdów komulanych czy to budowlanych, w tym również "wywrotek" choć niewiem czy w większym naciusku.


Post Wysłano: 29 sie 2008, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Ale to nie Scania decyduje o tym jaką zabudowę ma mieć pojazd, tylko jego nabywca. P jest lżejsza od R, dlatego na nią najczęściej montuje się kipry aby zwiększyć ładowność.


Post Wysłano: 30 sie 2008, 1:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

no niewiem czy tak więkoszośc Scanii serii P to wywrotki owszem jeździ ich dużo ale zwróćcie też uwagę ile jeździ takich Scanii pod izotermami czy chłodniami w takich firmach jak POLO MARKET, Biedronka czy inne plandek teraz też już dużo takcih widuje myślę że seria P z kabiną sypialną jest idealna dla jednego kierowcy na transport krajowy pozdrawiam

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Post Wysłano: 30 sie 2008, 12:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2007, 13:52
Posty: 53
GG: 6187173
Samochód: Volvo FH BDF
Lokalizacja: Piła [PP]

Tak dokładnie :U auta te zastosowania nie znajdują w długich, międzynarodowych trasach. Wykorzystuje się je(tak jak napisałem) w ruchu lokalnym choć o tym decyduje jej nabywca tak jak napisał DamianLenin.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: