Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2008, 19:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Co go ustawię to jak wyłączę prąd to kasuje się nie wiem dlaczego... kiedyś był nie podłączony ten mały kabelek ale po podłączeniu jest to samo... denerwujące to jest jakbyście mogli to pomóżcie

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 03 cze 2008, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

co ustawisz poduszki , zegarek , radio ? sprecyzuj trochę


Post Wysłano: 03 cze 2008, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
co ustawisz poduszki , zegarek , radio ? sprecyzuj trochę
Zegarek, język. Wyłączę prąd i znikają ustawienia nie wiem dlaczego...

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 03 cze 2008, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

brak stałego zasilania


Post Wysłano: 03 cze 2008, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
brak stałego zasilania
czyli co trzeba czynić?
Dodam że zegarek na tachu dobrze śmiga

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 04 cze 2008, 12:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

A znasz jakieś urządzenie z zasilaniem zewnętrznym co działa, kiedy owe zasilanie odetniemy?


Post Wysłano: 04 cze 2008, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
A znasz jakieś urządzenie z zasilaniem zewnętrznym co działa, kiedy owe zasilanie odetniemy?
Wydaje mi się że zegarek powinien dobrze chodzić a nie kasować się

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 05 cze 2008, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

zle Ci sie kolego wydaje. wylacznik glowny powinien byc tak podlaczony zeby nie odlaczal zasilania od takich rzeczy jak tacho , zegary, alarm i jednostka sterujaca. teraz juz era wylacznikow glownych minela. takie rzeczy sie robilo gdzie jedyne elektryczne rzczy w aucie to byly swiatla i tacho. Paradoksalnie wylaczajac cale zasilanie mozesz sobie narobic wiecej problemow niz go nie wylaczajac.

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: