Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 kwie 2008, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2008, 22:39
Posty: 3
GG: 0

Posiadam wywrotkę iveco eurotrakker 6x4..ostatnio zauważyłem, że silni zaczął mi podbierać olej..a z rurki wychodzącej z silnika..która znajduje się pod spodem silnika..wychodząca na wprost przedniej osi..zaczął też wydobywać się dymek..tak jakby silnik zaczął mieć przedmuchy..ktoś może już miał taki problem??spodziewam się, że to coś poważnego...proszę o rzetelne opinie..


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 18:31 przez Toreba, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeniesiono.


Post Wysłano: 10 kwie 2008, 10:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Czyli masz na myśli odmę. Jak tam leci dym, to faktycznie może mieć przedmuchy, napisz ile silnik ma przejechane, bo mogą już w naturalny sposób być zużyte pierścienie, albo coś się stało, np.któryś pierścień pękł. Silnik mógł też zostać przegrzany, wtedy pierścienie tracą sprężystość. Pozostaje pomierzyć ciśnienie sprężania. Czy silnik nie dymi na niebiesko?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 10 kwie 2008, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2008, 22:39
Posty: 3
GG: 0

tak delikatnie dymi na niebiesko..ale chyba zawsze tak jest jak silnik bierze olej..auto ma przejechane 420tys..sprowadzone zostało rok temu..wiec co do przebiegu nie moge powiedzieć cz faktycznie tyle ma..bo i Niemcy już kręcą liczniki..ja właśnie też podejrzewam pierścionki, bo patrząc po pokrywie silnika to raczej nigdy nie była ruszana..zastanawia mnie ile taka naprawa mogłaby kosztować..bo pewności nie mam czy to tylko to...


Post Wysłano: 11 kwie 2008, 10:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Najlepiej pomierzyć ciśnienie sprężania i wtedy zależy co jeszcze wyjdzie, trzeba by zdjąć głowicę, miskę olejową, wyjąć tłoki i zmienić pierścienie, koszt nie jest duży, dochodzą jeszcze uszczelki.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: