Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 lut 2008, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

obecnie jest taki koloru bordowego i nie wiem jaki na dolewkę ? Autko ciągnik MAN 19.463 , 1998r.


Post Wysłano: 14 lut 2008, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

a moze czas go wymienic ? :roll:


Post Wysłano: 14 lut 2008, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

Jakbym chciał wymienić to bym wymienił a nie pytał , fabrycznie leją olej MAN 270 SAE 30 .


Post Wysłano: 14 lut 2008, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

proponuje Orlen Hipol 15 F o klasie lepkosci o ile mnie pamięć nie myli 85W/90... Kolor własnie taki jak piszesz ... Pewnie pojawiąsię głosy zaraz ze lepiej nie bo bardziej do mostów pasuje , ale lejemy go do skrzyń ( manualnych) i nie ma problemu Pozdrawiam :-)

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 16 lut 2008, 0:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

do mostow leje sie zwykle na 85W/140 ...

No i gratuluje pomyslu dobierania oleju po kolorze. Rzeczywiscie oleje mineralne sa tak drogie ze lepiej cudowac i dolewac niz wymienic i miec swiety spokoj.


Post Wysłano: 16 lut 2008, 1:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Oleje się ponoć wymienia 8) , remont mostu jest kosztowny :/ .


Post Wysłano: 16 lut 2008, 5:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

To jest końcówka skrzyni biegów [ niedługo będzie nowa ] dlatego nie będę wymieniał , kolego przeczytaj o czym mowa [ na pewno nie o mostach ] . To że mosty są drogie to wiem [ tak samo jak to że nie rosną na drzewach ]. Dzięki za rozsądne wypowiedzi niektórych . Co niektórzy nie wiedzą że oleje są mieszalne [ ale to ich problem]. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 17 lut 2008, 0:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Cytuj:
To jest końcówka skrzyni biegów [ niedługo będzie nowa ] dlatego nie będę wymieniał , kolego przeczytaj o czym mowa [ na pewno nie o mostach ] . To że mosty są drogie to wiem [ tak samo jak to że nie rosną na drzewach ]. Dzięki za rozsądne wypowiedzi niektórych . Co niektórzy nie wiedzą że oleje są mieszalne [ ale to ich problem]. Pozdrawiam.
To dolej cokolwiek. Pół syntetyk o normie wystukanej na obudowie (niektóre mają wybitą normę na obudowie) lub wynikającej z numeru Vin pojazdu (serwis telefonicznie poda jakie klasyfikacje oleju, który powinien być/jest w skrzyni) skoro wymieniasz a nie remontujesz skrzynie to masz ku temu powody, pewnie w całości jest tańsza… Zakładam że jakiś specjalista ocenił jej stan na beznadziejny. (może tylko sprzęgło, jeden tryb, wałek ,wodzik itp. ale lepiej wymienić całość). :twisted:


Post Wysłano: 17 lut 2008, 20:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

Biegi wyskakują , skrzynia nie tego rodzaju co powinna być [ ktoś zmienił na wolniejszą , org. była EATON a jest ZF] jest pęknięta obudowa , po prostu tą chcę jeszcze 'dojeżdzić ' i założyć taką jak trzeba . Cuda się dzieją z tą skrzynią .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: