Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lis 2007, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

Wyciek oleju z ukladu wspomagania konkretnie ze zbiorniczka na olej do wspomagania.Dzieje sie to gdy skreca sie kola i psika miarka z tego zbiorniczka.

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 20:40 ]
przy dafie 95 ati

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 20:43 ]
wina pompy wspomagania czy kolumny kierowniczej?

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 20:55 ]
chlopaki moze cos wiecie, bo mi jeszcze nic takiego sie nie zdarzylo i nie wiem co robic


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

jeżeli nie jest to czysty płyn, ale płyn z bąbelkami powietrza, to znaczy, że gdzieś na układzie wspomagania jest nieszczelność.
w takim wypadku radzę sprawdzić przewody.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

widac babelki powietrza

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 21:28 ]
a moze nieszczelnosc pompy wspomagania?

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 21:33 ]
dzieki Cyryl za naprowadzenie


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

pierwsze pytanie: czy coś było ostatnio robione przy układzie wspomagania?

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lis 2007, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

ostatnio ja nie robilem nic, chyba ze poprzedni wlasciciel tego wozu

[ Dodano: Pią, 23.11.2007, 21:58 ]
dzisiaj wyciaglem pompe i uszczelki sa jak z kamienia


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 6:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

musiasz sprawdzić dwie rzeczy:
1. szczelność - wszelkie łączenia, podokręcać nakrętki sprawdzić czy nie ma wycieków na wężach,
2. czy układ jest drożny - pójść po wężach, czy nie są załamane itp.

kiedyś miałem takie zdarzeniem o objawach podobnych:
wymieniałem pompę wspomagania w autobusie przegubowym Ikarus. po poskręcaniu wszystkiego objawy były takie jak opisujesz. w pierwszej chwili myślałem, że w układzie zostało troche powietrza, więc jeździłem po placu kręcąc od jednego skrajnego położenia do drugiego i nic. sprawdziłem wszystkie łączenia dokręcając je i nic. w końcu stwierdziłem, że ta nowa pompa (po regeneracji) jest trafiona i zacząłem ją demontować. co się okazało: pompę po regeneracji zaopatrują w takie zaślepki otworów, aby żadne paprochy nie naleciały do środka i jedną taka zaślepkę przeoczyłem.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 15:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

juz wszystko dziala, dalem nowe oringi na pompe, poskrecalem i chodzi jak malina.dzieki Cyryl ze mnie naprowadziles


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: